Jump to content

GtaIV = GtaLonden


Puma

Recommended Posts

1 ding om dit topic achter het behang te plakken.

Uit ervaring weet ik dat zodra je welke Engelse dan ook probeert te pakken op zijn vaderland dat er een rel uitbreekt.

In andere woorden, homocide at Buckingham Palace, no way.

Aan de andere kant zijn de Britten ook de meesters van de zelfspot. Bovendien staat Rockstar erom bekend dat ze graag heilige huisjes omtrappen, dus dit zal ze ook niet weerhouden.

Amerikanen hebben een bloedhekel aan het britse accent en ze zijn nogal gesteld op hun USA. Amerikanen vinden Britten meestal niet cool.

In GTA London 1969 werd juist enorm ingespeeld op de typische Britse slang en gewoontes. Onzin dat ze dat niet nog een keer zouden kunnen doen.

Een GTA in Londen acht ik niet onwaarschijnlijk, maar absoluut niet zeker. Zowel voor- als tegenstanders kunnen eens nadenken over de volgende punten:

  • Als Londen een setting is in het GTA-IV era, dan zou het logisch zijn dat dit gelijk GTA IV is, omdat de naam 'GTA: London' veel verwarring met 'GTA: London 1969' en 'GTA: London 1961' zou opleveren.
  • Het echte Londen nabouwen is practisch onmogelijk. Hoe lost Rockstar dit op? Een fictionele versie van Londen? Alleen een gedeelte van Londen? Hoe scherm je een stadsdeel af zonder dat dat storend is?
  • Grote kans dat GTA IV weer de eerste van een aantal GTA's is, die samen een doorlopend verhaal vormen (Zoals het GTA III era). In het geval van GTA III was dit makkelijk, omdat de eerste GTA al uit drie steden bestond. Maar GTA London 1969 bestaat uit maar één stad. Als Londen de setting van één van de GTA's in het IV-era is, wat zijn dan de mogelijkheden van de andere GTA's?
  • Welke periode van Londen is interessant voor GTA? GTA: London 1969 speelde zich niet voor niets af in het begin van de jaren '70. Kiest een mogelijke GTA in Londen weer voor die tijd? En in dat geval, biedt dat voldoende mogelijkheden voor eventuele GTA's na GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    5

  • Nickonly

    4

  • Puma

    4

  • DdJDean

    3

Misschien hoeft 'London' niet per se 'London' te heten in GTA IV. Los Santos, San Fierro en Las Venturas heetten tenslotte ook niet 'Los Angeles', 'San Fransisco' en 'Las Vegas'. Welke naam ze dan wel zouden gaan verschillen is dan weer een ander verhaal. Ik ben in ieder geval nieuwsgierig wat Rockstar North van Grand Theft Auto IV zal maken. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

het gaat zich afspelen in Brussel !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik denk niet dat het london wordt.

want alle versies van "The Getaway" spelen zich in london af

en het lijkt dan veel te veel op the getaway.

ik denk dat ze zelf weer een stad bedenken.

mischien met een londons-maffia sfeertje

Grtz Pter :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat het london wordt.

want alle versies van "The Getaway" spelen zich in london af

en het lijkt dan veel te veel op the getaway.

ik denk dat ze zelf weer een stad bedenken.

mischien met een londons-maffia sfeertje

Grtz Pter

en laten we niet vergeten dat the Getaway een boutspel is..

nee, doe maar een mooie amerikaanse stad of moskou... of GTA:Phnom penh..

lijkt me wel orgineel..

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen denkt aan Londen of de USA, of whatever, maar ik heb volgens mij nog niemand gezien die iets zei dat GTAIV misschien de steden van GTAII gaat betreden. Dat is wat ik al de hele tijd denk, maar jullie denken zo te zien anderz :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik geef 3 % ik verwacht niet dar rockstar 2 keer dezelfde stad gaat gebruiken ! :D

Waarom niet ? Dat deden ze toch al eerder!

GTa vice city> Gta vice city stories

Gta liberty city > Liberty city stories

---------------------------------------------------------

Dus als ze nu weer de zelfde stad zouden doen kijk ik er niet van op.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen denkt aan Londen of de USA, of whatever, maar ik heb volgens mij nog niemand gezien die iets zei dat GTAIV misschien de steden van GTAII gaat betreden. Dat is wat ik al de hele tijd denk, maar jullie denken zo te zien anderz :bonk:
Dan heb je vast nog niet goed genoeg gekeken of gedacht. Ik heb het me namelijk ook al enkele keren voorgesteld. Vanmorgen dacht ik er zelf nog aan! Het zou wel een leuk idee zijn. Maar dan zouden ze de drie 'Areas' moeten hervormen naar drie steden in één level (zoals in GTA San Andreas met zijn 3 steden). Het zou wel leuk zijn dat we een gedetailleerder beeld kregen van bijvoorbeeld The Zaibatsu, Russian Mafia en de Hare Krishna. Natuurlijk moeten het niet allemaal dezelfde gangs zijn als in GTA2. Het beste lijkt mij dan dat GTA IV (met de GTA2 Area's) zich in 2007 afspeelt, voor GTA2.
Waarom niet ? Dat deden ze toch al eerder!

GTa vice city> Gta vice city stories

Gta liberty city > Liberty city stories

---------------------------------------------------------

Dus als ze nu weer de zelfde stad zouden doen kijk ik er niet van op.

Zoiets kan je niet vergelijken met elkaar. De Stories zijn namelijk geen games zoals GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas waren toen ze gelanceerd werden, op de 'grote consoles'/PC.
Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

ik vind brussels 10 keer beter dan londen !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...