Jump to content

GtaIV = GtaLonden


Puma

Recommended Posts

Lijkt me niet echt leuk als het alleen londen is.

Dan vind ik dat ze een amerikaanse stad moeten doen en dat je op het vliegveld naar londen kan vliegen.

Ik wil gewoon een amerikaanse stad, dat is gewoon GTA-style.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    5

  • Nickonly

    4

  • Puma

    4

  • DdJDean

    3

Woei, had vantevoren niet gedacht dat dit topic nog zo lang zou blijven leven..

Maarja, wat ik vet zou vinden qua submissies: Met een autotrailer voertuigen overal ophalen en ergens afleveren, net zoals je bij Gta2 ook van die auto's naar een stortplaats kon brengen, ergens parkeren en dat ze dan werden verpletterd door zo'n kraan.. daar kreeg je dan geld voor.. Dat zou erg vet zijn als ze dat erin zouden doen, en wat ik ook mis: Kill Frenzy. Zo heette dat in Gta2. In GtaVC had je ook zoiets, dat je bijvoorbeeld vanaf een gebouw zoveel mogelijk mensen moest neersnipen in een bepaalde tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Enkele argumenten waarom GTAIV zich in London af zou moeten spelen (ik weet niet hoeveel kans erop is omdat ik niet bij Rockstar werk):

London is/heeft:

- Heel veel verschillende soorten gangs (Skinheads, Triads, Yardies, Pakistani, Koreanen, Italianen, etc.)

- Veel mensen uit verschillende landen dus de werkgevers kunnen heel divers zijn.

- Veel verschillende soorten gebouwen zaosl kastelen en wolkenkrabbers.

- Herkenbaar.

- Een goede kans om afstand te nemen van de GTAIII trilogie zonder opnieuw te starten.

- Europese auto's rijden beter dan Amerikaanse :).

- London kan verdeeld worden in een grote binnenstad (East End, West End, etc.) de buitenwijken, een groot stuk onbebouwd bosgebied (er mag daar bijn niet gebouwd worden) en daarachter kleinere steden en dorpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Londen als stad zeker een geschikte locatie voor nog een GTA-deel, het enige wat ik erop tegen heb is dat je dan aan de "verkeerde" kant van de weg moet rijden. Dat vond ik in London '69 ook al redelijk verwarrend soms.. maar misschien is dat geen onoverbrugbaar probleem. Voor een add-on is het niet erg, maar een heel spel wat weer tijden mee moet..

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt zoals de meeste al zeggen: Londen geen goeie stad voor de nieuwe: Grand Theft Auto IV

maar ik denk niet dat Rockstar Games, London gaat gebruiken voor GTA IV , en een reden daarvoor is: De regels in GTA zullen kunnen veranderen en het kan zijn dat de Ammu-Nations dan weggaan want totnogtoe spelen alle 3D Era GTA's zich in de VS af dus het lijkt me sterk dat ze Londen gebruiken ;)

overigens heeft het ook geen leuke sfeer :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Londen als stad zeker een geschikte locatie voor nog een GTA-deel, het enige wat ik erop tegen heb is dat je dan aan de "verkeerde" kant van de weg moet rijden. Dat vond ik in London '69 ook al redelijk verwarrend soms.. maar misschien is dat geen onoverbrugbaar probleem. Voor een add-on is het niet erg, maar een heel spel wat weer tijden mee moet..

Ik rij in SA toch altijd aan de andere kant :).

Ik vindt zoals de meeste al zeggen: Londen geen goeie stad voor de nieuwe: Grand Theft Auto IV

maar ik denk niet dat Rockstar Games, London gaat gebruiken voor GTA IV , en een reden daarvoor is: De regels in GTA zullen kunnen veranderen en het kan zijn dat de Ammu-Nations dan weggaan want totnogtoe spelen alle 3D Era GTA's zich in de VS af dus het lijkt me sterk dat ze Londen gebruiken knipoog.gif

overigens heeft het ook geen leuke sfeer

Ik heb een site gevonden waar ze een soort dossier over London als volgende plaats hebben. Heel interessant. Laat duidelijk zien dat het de beste plek is :engel:.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=160361

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...