Golden Nugget Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 ik denk het niet dat ze het daar afspeeld 0% Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Ik denk 15% kans omdat Gta London niet zo'n heel groot succes was denk ik. Als je bekijkt hoe groot de verschillen zijn tussen Liberty City, Vice City en vooral San Andreas in GTA1 en die plaatsen in de trilogie dan maakt het ook niet uit hoe succesvol GTA: London was. Is trouwens ook maar een uitbreiding dus verkoopcijfers zijn niet echt betrouwbaar. Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 -Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst -Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t. -Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld. Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%. Fuck London die lelijke stad als die spel zich daar afspeelt dan ga ik hem niet spelen Reageren
nickelback Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Een nieuwe trilogie; ze hebben tot nu toe alle Gtagames in Amerika laten afspelen behalve GtaLonden. Maar dat wat ik zeg is ook maar speciferen wat het nou is... het zou net zo goed in Europa kunnen afspelen. Maar het zou logischer zijn om GtaIV weer in Amerika te laten afspelen... zoals je weet hebben ze veel auto's uit eerdere gta's overgenomen; de bobcat, greenwood, virgo en admiral zijn mar een paar voorbeelden (gtaVC). Ze hebbben die auto's overgenomen uit eerdere Gta-games, zodat het niet zOveel werk zou zijn. Maarja, het zou net zo goed op de maan kunnen afspelen als in het groenteveldje van ome Henk, want nieman weet er wat van behalve dat we wat screens hebben (dat denken we tenminste). Zelfs de naam is nog niet bekend, alleen "GtaIV" maar dat zullen ze wel veranderen. Verder is het zo dat RockstarGames op de Gameplay in Nederland komt en dat is speciaal.... wat zouden ze daar toch willen komen laten zien...? Ze zullen de naam waarschijnlijk niet veranderen omdat ze als domein dat iets te maken zou kunnen hebben met de nieuwe GTA enkel GTAIV.com hebben. Ze kunnen het zich niet permiteren dat iemand anders de domeinnaam van de nieuwe GTA IV al zou hebben. Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ik denk van niet gta londen bestaat al en ze gaan geen 2 spelletjes in dezelfde stad doen VCS en LCS zijn vernieuwde vormen ik geef........ 20% Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ik denk van nietgta londen bestaat al en ze gaan 2 spelletjes niet in hetzelfde stad doen VCS en LCS zijn vernieuwde vormen ik geef........ 20% Die zinnen kloppen niet echt Ten 1e spelen heleboel GTA's in hetzelfde stad af, denk maar aan Liberty City en Vice City . Ten 2e VCS en LCS zijn eigenlijk gewoon GTA III en VC met wat mooiere graphics en nieuwe dingen enz. , Maar het binnenste blijft hetzelfde Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 vice city speelt zich af in miami en liberty city in new york denk maar aan dat park en dat stadhuis gta SA speelt zich af in los angeles,san fiero,las vegas dus die zinnen kloppen wel! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 vice city speelt zich af in miamien liberty city in new york denk maar aan dat park en dat stadhuis gta SA speelt zich af in los angeles,san fiero,las vegas dus die zinnen kloppen wel! GTA III: Liberty City > New York GTA VC: Vice City > Miami GTA SA: San Andreas > California GTA LCS: Liberty > New York GTA VCS: Vice City > Miami Ik zie dus duidelijke overeenkomsten tussen een paar steden Die zinnen kloppen dus niet Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Het zit eigenlijk zo: GTA: Liberty City, Vice City, Andreas GTA London, 1969: London GTA London, 1961 (gratis): London, Manchester (multiplayer) GTA 2: Anywhere City GTA 3: Liberty City GTA Vice City: Vice City GTA Advance: Liberty City GTA San Andreas: San Andreas GTA LCS: Liberty City GTA VCS: Vice City Even tellen: Liberty City: 4 Vice City: 3 San Andreas: 2 London: 1 (twee uitbreidingen, samen ongeveer één spel) Anywhere City: 1 Als één stad al gedaan is dan is het Liberty City. Niet London. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Maar het San Andreas van GTA 1 is een ander SA dan de STAAT San Andreas. En Steel Dogg San Andreas is gebaseerd op Californië en Nevada. Las Vegas ligt voor zover ik weet niet in Californië. Reageren
sevaboy Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik bedoel met LCS en VCS dat zijn hermaakte games dus die tellen niet mee. van die oude gta's is het waar maar ik stop met de meningverschillen Reageren
SimmerALPHA Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Maar het San Andreas van GTA 1 is een ander SA dan de STAAT San Andreas. Hetzelfde als met Liberty City en Vice City. Ik wil hiermee zeggen dat hoewel het al een keer gedaan is het helemaal niet erop hoeft te lijken. Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 er is toch een bom in het metrostation daar ontploft maar dat is misschien wat te gruwelijk voor de mensen die het meemaakten Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik verwacht eerder een stap in de richting van een Tokyo based city. Gta:Londen was volgens mij een uitstapje in een andere richting die men niet meer zal maken. Maar vooralsnog is het allemaal berust op gedachtes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.