DDanny Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 super goede uitleg maar er is een probleem met mijn spel kan iemand uitleggen hoe ik het kan verhelpen ik heb een mod er in gezet er staat goed gelukt maar het laadbalkje van san andreas komt niet verder dan de helft weet iemand hoe je dat verhelpt laat iemand het me zo snel mogelijk vertellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Je mod weghalen, dan kijken of San Andreas het nog doet. Als het niet meer werkt, opnieuw installeren. Als het wel weer werkt, moet je de mod handmatig installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dafholland Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik snap er niks van heb beide versie geprobeerd maar het wil maar niet naar versie 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ruantjuh Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Top man die Tuturial! alleen 1 ding..je hebt een link erin die ik niet kan vinden op het internet.. ik heb de zin hieronder Maar ja wij doen het met SAMI, SAMI kan je hier downloaden. (stap 2) zou je misschien een andere manier kunnen vinden zodat ik het kan downloaden? Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Je kan 'm ook hier downloaden. Zorg wel dat je een backup maakt van je bestanden die je gaat modden, en besef dat SAMI erg buggy is, het beste is je mod handmatig installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
acabpwrpwr Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 hey super man het is gelukt om de mot er in te zetten maar heb 1 probleempje als ik het spel laad naar dat ik nieuw gam of load game heb ge kozen loopt hij bij ongeveer de helft vast wat kan ik beter nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 hey super man het is gelukt om de mot er in te zetten maar heb 1 probleempje als ik het spel laad naar dat ik nieuw gam of load game heb ge kozen loopt hij bij ongeveer de helft vast wat kan ik beter nu doen? Dan is het dus niet gelukt. Heb je je San Andreas wel gepatched indien nodig, of heb je wel v1 van het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
acabpwrpwr Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 en hoe kan ik eigelijk het beste het handmatig instaleeren heb je daar muschien simpele uit leg over mail me naar patrickwiersma(at) msn DOT com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
acabpwrpwr Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 nee ik heb v2 hoe krijg ik hem weer trug dan?naar v1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 nee ik heb v2 hoe krijg ik hem weer trug dan?naar v1 Downgraden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 moet je de auto eerst vinden in het spel? 0_o en als je nou een auto hebt die geen vindplaats heeft? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 moet je de auto eerst vinden in het spel? 0_oen als je nou een auto hebt die geen vindplaats heeft? :$ Een carspawner is een oplossing of je kan de auto gewoon zoeken, want je kan normaal elk voertuig wel vinden, op een manier hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 wat is een carspawner? geef de site anders maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ahhh.... mijn gta hangt als ik um opstart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 en nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.