Jump to content

[SA|OV] Een voertuig installeren met behulp van SAMI


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    29

  • Beagle

    16

  • Ghost_Rider

    13

  • Honkbal95

    12

ik heb een vraag als ik een gilera runner mod instaleer gaat alles goed met sami maar als ik gta ga spelen dan geeft ie een fout error aan of hij blijft halverwege het laden loopt ie vast wat moet ik doen om dat te voorkomen help a.u.b

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag als ik een gilera runner mod instaleer gaat alles goed met sami maar als ik gta ga spelen dan geeft ie een fout error aan of hij blijft halverwege het laden loopt ie vast wat moet ik doen om dat te voorkomen help a.u.b

Het is niet aangeraden om met SAMI voertuigen te installeren die geen auto's zijn. Het beste is om deze mod met >IMG Tool< te doen. Vervang de gemodde scooterbestanden met het orgineel. Als je het orgineel niet hebt, kan je het >hier< vragen. Daarna kan je weer proberen om het te installeren :)

Voor een handleiding over mods installeren met IMGTool, klik je >hier<.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

dan heb ik ook een vraag...

ik heb sami geinstaleerd maar als ik het dan op wil starten dan staat er zo>:you do not currentely have microsoft.NET Framework v1.1 installed, inorder to use SAMI, you must instal that first.

en dan klik ik op downloaden dan kom je op zo'n site van microsoft en dan kan je daar wat versies kiezen ik heb ze allemaal omstebeurt geprobeert maar SAMI deed het nog steeds niet :N.

wat moet ik nu doen?

is IMG.tool dan beter voor mij?

ik wil zo graag mods toevoegen/vervangen

alvast bdankt

Link to comment
Delen op andere websites

dan heb ik ook een vraag...

ik heb sami geinstaleerd maar als ik het dan op wil starten dan staat er zo>:you do not currentely have microsoft.NET Framework v1.1 installed, inorder to use SAMI, you must instal that first.

en dan klik ik op downloaden dan kom je op zo'n site van microsoft en dan kan je daar wat versies kiezen ik heb ze allemaal omstebeurt geprobeert maar SAMI deed het nog steeds niet :N.

wat moet ik nu doen?

is IMG.tool dan beter voor mij?

ik wil zo graag mods toevoegen/vervangen

alvast bdankt

Heb je ze ook werkelijk geïnstalleerd? :7 Het beste is om SAMI te laten voor wat het is, en IMGTool gebruiken. Dit is veel veiliger, en het is óók makkelijk. Maar als je perse SAMI wil gebruiken, moet je >hier< het .Net Framework downloaden. Zet de taal op de taal die jou computer heeft en druk op download. Daarna installeren, en moet je mogelijk ná de installatie opnieuw opstarten. Dan zou SAMI goed moeten werken :)

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb ooit eens een paar mods geinstaleert sindsdien gaat het spel totaan waar je moet laden(laod game,new game)dat doet hij maar tem circa 50% dus ik kan niet meer spellen :cry:

downgraden heb ik al geprobeert ik download het maar ik kan er niks me doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

ik heb SAMI geeinstaleerd maar als ik hem wil openen staat er: You do not currently have Microsoft .NET framework

v1.1 installed. In order to use SAMI, you must install that first.

Would you like to download it right now?

JA NEE

hoe kan ik zorgen dat hij het gewoon doet??

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb SAMI geeinstaleerd maar als ik hem wil openen staat er: You do not currently have Microsoft .NET framework

v1.1 installed. In order to use SAMI, you must install that first.

Would you like to download it right now?

JA NEE

hoe kan ik zorgen dat hij het gewoon doet??

Microsoft .NET Framework downloaden.

Je kunt hem hier downloaden: >Klik<

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...