Jump to content

[SA|OV] Een voertuig installeren met behulp van SAMI


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    29

  • Beagle

    16

  • Ghost_Rider

    13

  • Honkbal95

    12

Als ik een mod wil instaleren zijn die lines bij mij verkeerd weet iemand hoe o=ik dit kan verhelpen?

Dat ligt eraan wat er fout is aan de lines. Je kunt deze lines in ieder geval wel naar eigen inzicht veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Open hiervoor het bestand 'handling.cfg' met een teksteditor (zoals Kladblok), te vinden in de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data." Zoek vervolgens de line die - volgens jou - niet klopt, en pas hetgeen aan je wilt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het precies gedaan, wat je zij maar het lukt niet!

Als ik bijv. een "sultan" verplaats naar een.. Uh.. Bmw A3, dan druk ik op "install mod" en er staat "mod is succesfull installed"!

Maar als ik mijn mod auto zoek.. Dan krijg ik de normale "sultan"! Hoe gebeurt dit dan? Ik heb alles gevolgt met "SAMI".

Kun je misschien snel reageren op dit bericht [iEMAND DIE HET WEET?].

Mvg.

>>> Door Wazuup: Nutteloos plaatje verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

beste mathijs ,

heb net ff dit hele forumstuk gelezen, want wou graag gaan modden.

Voor de duidelijk heb geen crack! officieele cd met zon heel boekje erbij(Stadgidsen),

Ben eerst gaan proberen om met sami aan de slag te gaan, toen de super gt vervangen , en hij was volgens de Sami geinstaleerd, ik keek toen in het spel, maar daar stond hij nog gewoon (bij de rijschool) en ook paar andere autos geprobeerd, maar hij pakte hem niet.

Dus ja lijkt me dat het dan de V2 is, dus had ff je patch geprobeerd, maar krijg dan de melding (als ik de map waar de gtasa.exe staat) dat hij hem als unknown ziet.

Kortom hij instaleerd de V1 patch niet.

Zag wel dat iemand zelfde probleem had maar een ilegale versie had. (paar pagina's terug)

Zou het top vinden als jij of iemand anders me ff kan helpen.

Alvast bedankt

Bewerkt: door lechio
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hey!

Allereerst; Wat een mooie tut zeg :tu:

Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding :duh:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groet. :cya:

Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Allereerst; Wat een mooie tut zeg :tu:

Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding :duh:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groet. :cya:

Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Dus ik moet rechtsonder in het startmenu niks kunnen zien?

Ik heb ook een NO-CD Crack, kan het daar misschien aan liggen?

Bewerkt: door Quicktime
Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Allereerst; Wat een mooie tut zeg :tu:

Maar ik heb een probleem; Ik installeer auto's op de manier die jij zegt, maar als ik dan SA opstart, krijg ik een foutmelding :duh:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groet. :cya:

Dat kan eraan liggen dat je de verkeerde versie hebt. Je moet V1 hebben om te modden. :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Dus ik moet rechtsonder in het startmenu niks kunnen zien?

Ik heb ook een NO-CD Crack, kan het daar misschien aan liggen?

Als je een NO-CD crack hebt mogen we je niet helpen. We weten dan niet zeker of je hem echt bezit of hebt gedownload. Koop SA in de winkel, hij is niet meer zo duur. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...