Jump to content

[SA|OV] Een voertuig installeren met behulp van SAMI


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    29

  • Beagle

    16

  • Ghost_Rider

    13

  • Honkbal95

    12

Wel, als SAMI zoals in de tut de Sandking wil veranderen, maar jij wil een andere wagen vervangen.

Dan tik je in het vakje bovenaan (zie plaatje) gewoon de naam van die wagen in.

(selecteer voor alle zekerheid ook de naam van die wagen in de lijst, bij mij wil het anders wel eens misgaan ;))

naamloosah4.png

over die lines op het vorige scherm hoef je je dus niet veel van aan te trekken ;) .

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooie tutorial,

maar ik zit met een klein probleempje met het vinden van de GTA directory.

Ik heb GTA:SA via steam gekocht daar zie ik de GTA map staan maar als ik die selecteer zegt het programma

"San andreas could not be detected. Please specify the directory where the game is installed."

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? of is het niet mogelijk om de game dan te modden?

Myst.

Link to comment
Delen op andere websites

echt een hele duidelijke uitleg :tu:

maar ik snap 1 ding niet :duh:

waar vindt ik de auto die ik er in heb gezet????

rijdt die gewoon rondt in het spel net als een sabre en zo....

groet syp...

Ja, als je even >>hier<< kijkt en je voertuig opzoekt moet je bij vindplaats op 'Klik' klikken en dan kun je de vindplaats zien. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik Heb ook sami maar als ik een mod aanbreng dan kies ik een auto en dan start ik sa andreeas op en dan zoek ik de auto op en dan is die weg waar die hoort te staan en soms crast mijn hele game als ik naar buiten ga kan iemand me helpen mischien heb ik gta san andreas 2 of 1 versie weet ik veel KAN IEMAND ME HELPEN ? :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem ik heb het helemaal geinstaleerd enz. maar nu vraagt die om microsoft . NET 1.1 ik wil dit wel dowloaden maar hij kan de pagina niet vinden :N op mijn laptop doet het wel maar die is erg traag op de gewone pc heb ik windows vista en op de laptop windows XP kan het mischien daaraan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem ik heb het helemaal geinstaleerd enz. maar nu vraagt die om microsoft . NET 1.1 ik wil dit wel dowloaden maar hij kan de pagina niet vinden :N op mijn laptop doet het wel maar die is erg traag op de gewone pc heb ik windows vista en op de laptop windows XP kan het mischien daaraan liggen?

Als je >>hier<< klikt begint hij met het downloaden .NET Framework 1.1. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem ik heb het helemaal geinstaleerd enz. maar nu vraagt die om microsoft . NET 1.1 ik wil dit wel dowloaden maar hij kan de pagina niet vinden :N op mijn laptop doet het wel maar die is erg traag op de gewone pc heb ik windows vista en op de laptop windows XP kan het mischien daaraan liggen?

Als je >>hier<< klikt begint hij met het downloaden .NET Framework 1.1. :)

Bedankt , maar heb een probleem daar vind die het ook niet bij mij ik weet het echt niet meer :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo allemaal ik heb ook alles geinstaleerd enzo

en dat ga ik spele doe ik load of new game begint ie even en dan staat er fout rapport raport verzend of niet verzenden elke keer weer wie kan mij alsjeblieft helpen(die ene link doet het niet:S)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb ook alles geinstaleerd enzo

en dat ga ik spele doe ik load of new game begint ie even en dan staat er fout rapport raport verzend of niet verzenden elke keer weer wie kan mij alsjeblieft helpen(die ene link doet het niet:S)

Dan zal je wel V2 hebben. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb ook alles geinstaleerd enzo

en dat ga ik spele doe ik load of new game begint ie even en dan staat er fout rapport raport verzend of niet verzenden elke keer weer wie kan mij alsjeblieft helpen(die ene link doet het niet:S)

Dan zal je wel V2 hebben. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

JA maar weetje als ik de scooter niet in et spel doet de aerox enso doet ie het wel en somigge dingen kan ik niet installeren en dat programma wilt ie niet installeren:S:S:S

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb ook alles geinstaleerd enzo

en dat ga ik spele doe ik load of new game begint ie even en dan staat er fout rapport raport verzend of niet verzenden elke keer weer wie kan mij alsjeblieft helpen(die ene link doet het niet:S)

Dan zal je wel V2 hebben. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

JA maar weetje als ik de scooter niet in et spel doet de aerox enso doet ie het wel en somigge dingen kan ik niet installeren en dat programma wilt ie niet installeren:S:S:S

Scooters instaleren met SAMI lukt ook niet. Je kan een ander programma gebruiken. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je meot doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb ook alles goed gedownload maar ik krijg geen mod's en hij blijft met laden op de helft van de balk hangen en ik heb de vorige reactie van die persoon gelezen en daar stond een link maar deed het niet(!?) kan je misschien nog een andere tip geven of nog eens dezelfde site geven (of een andere) alvast thnx. :N:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...