kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ik weet het al ik had niet naar boven gescrolt :$ PS: het spijt me heel erg voor zoveel reacties 8er elkaar :$ Reageren
kuul90 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ik heb 2 verschillende carspawners gedownload en als ik ze opstart en dan gta sa opstart dan komt er een bericht van verzenden of niet verzenden :S wat moet ik nu doen? Reageren
acabpwrpwr Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 o zo ty man het is me nu gelukt egt bedankt respect Reageren
kuul90 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 kan iemand mij helpen met de mods? please? vraag maar m'n MSN of E-MAIL Reageren
daantje629 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 nau ik heb gta sa en ge downgrade en ik heb (sami) maar ik heb leuke mods maar ik installer ze en ik start het spel op en ik ga naar de taxi die een bugatie moest zijn maar het is nog een taxi kunnen jullie mij helpen plz p.s. hoe instal je handmatig een mod hoeft niet persee gr. daan Reageren
Beagle Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 p.s. hoe instal je handmatig een mod hoeft niet persee Handmatig installeren zou wel moeten werken. Tut hier: http://www.gtaforum.nl/topic/42234-saov-handleiding-voor-img-tool-20/ Reageren
gieljangta Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 maar als je een mod download hoe moet je hem instaleren in welke map moet ie ,om hem in sami in te voeren Reageren
koter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 hee ik snap het niet. ik heb al heel veel mods in gta sa staan dit heb ik gedaan met sami alleen als ik een scooter doe. mijn voorkeur: yamaha aerox dan laad het spel voor 50% en sluit hij af. wat kan ik hiet aan doen om tog een scooter in gta sa te kunnen hebben?? ik heb al veel scooters geprobeert maar het is elke keer het zelfde. Reageren
LSDesign Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 @hierboven: Dat klopt, om de één of andere reden kan SAMI de Faggio (scooter) en de PCJ-600 niet veranderen. Reageren
koter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 @hierboven: Dat klopt, om de één of andere reden kan SAMI de Faggio (scooter) en de PCJ-600 niet veranderen. maar kan je wel scooters instaleren met img tools? Reageren
Beagle Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Met IMG Tool kan je alles installeren. Reageren
koter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Met IMG Tool kan je alles installeren. oke maar ik heb nu die faggio geprobeert te modden met img tools en ik kan hem nergens vinden in gta sa. en hoe moet je de mods die je gedaan hebt met img tool weer verwijderen?? Bewerkt: 2 mei 2010 door koter Reageren
Beagle Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Mogelijk heb je de verkeerde bestanden geïnstalleerd of een verkeerde installatie gemod of geen schrijfrechten. Deïnstalleren is gewoon het omgekeerde van installeren: Je zet de originele bestanden op de plek van de gemodde bestanden in het archief. Reageren
koter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Mogelijk heb je de verkeerde bestanden geïnstalleerd of een verkeerde installatie gemod of geen schrijfrechten. Deïnstalleren is gewoon het omgekeerde van installeren: Je zet de originele bestanden op de plek van de gemodde bestanden in het archief. meschien is het stom maar waar kan ik de orginele bestanden vinden?? moest ik die back uppen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.