koter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Die had je moeten backuppen, ja. kan ik dus nu nooit meer rijden op de faggio? Reageren
tiras Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 bij mij is het gelukt maar tijdens het laden loopt het spel vast wat kan ik hier aan doen Reageren
LSDesign Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Simpelweg niets: SAMI kan geen Faggio of PCJ-600 installeren (het staat er dan wel, maar ingame loopt ie i.d.d. vast), probeer het eens met IMG Tool of GTA SA: Crazy IMG Editor (mijn favoriet). Reageren
justin606 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb een probleem met de mods, Als ik bijvoorbeeld een mod instaleer met SAMI dan gaat alles nog goed, Als ik san andreas dan ga spelen loopt het beeld na een tijdje vast het geluid doet het dan alleen nog. Heeft iemand hier een oplossing voor? Bewerkt: 26 juli 2010 door justin606 Reageren
joelvissers Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 bij mij gaat alles goed met instaleren enzomaar als ik dan een new game begin of load game dan gaat ie het levl laden en dan blijft ie op de helft hangen (het balkje) weet iemand hoe dit kan ?? reageer ff als je het weet Ik gok op een botsing tussen de mod en jou San andreas versie. Ik denk namelijk dat je V2 hebt, je kan dan namelijk niet modden en dus geen nieuwe auto's instaleren. Het probleem is simpel op te lossen, download deze patch. Die patch zorgt ervoor dat je V1 krijgt, en met V1 kan je wel modden. Veel succes! Als je op 'deze' hebt geklikt hè dan krijg je zo'n pagina met allerlei links. Welke moet je dan aanklikken?? en hoe moet je verder?? Reageren
Fezz Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Als je op 'deze' hebt geklikt hè dan krijg je zo'n pagina met allerlei links. Welke moet je dan aanklikken?? en hoe moet je verder?? Dat betekent dat he domein niet meer gebruikt wordt, en die link werkt dus ook niet meer/ Die link komt ook uit -2006 Reageren
klerenkast Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 ik heb alles gedaan precies wat er staat maar probleem is .. als ik de mod al geinstalleerd heb endan spel opstart en begint de spel te laden stopt de game half met laden endan gebeurd er niks dan moet ik taakbeheer starten endan staat er gta sanandreas reageerd niet endan sluit ik alles af dan als ik het opnieuw doe krijg ik weer het zelfde probleem weet iemand hoe dat komt ? of wat ik verkeerd doe? gr j Reageren
Beagle Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Misschien heb je V2 en moet je downgraden met de downgrader, te vinden op Google. Reageren
bouke-95 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Hallo, Ik heb deze instructie helemaal gevolgt gelezen en uitgevoerd! Ik had de Nederlandse politie gemod. Maar toen ik het spel ging spelen (gta san andreas) bleef hij bij het laden precies in het midden van het laad-balkje hangen! Hoe kan dit? Kan iemand mij helpen? Want ik zou heel graag bijvoorbeeld een Ferrari willen hebben! Groetjes Joep Hallo, Ik heb deze instructie helemaal gevolgt gelezen en uitgevoerd! Ik had de Nederlandse politie gemod. Maar toen ik het spel ging spelen (gta san andreas) bleef hij bij het laden precies in het midden van het laad-balkje hangen! Hoe kan dit? Kan iemand mij helpen? Want ik zou heel graag bijvoorbeeld een Ferrari willen hebben! Groetjes Joep PS: Het gaat om GTA san andreas PC Reageren
Beagle Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Misschien heb je V2 en moet je downgraden met een downgrader te vinden op Google. Reageren
naijaboy Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 weet iemand hoe je kleren mod en velgen er in zet groetjes rafael Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Download de mod en kijk in de readme hoe je het installeert. Reageren
zakmi Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Je kan ook de N00bmod downloaden =D, dan hoef je het betreffende voertuig niet op te zoeken. Maar over dit onderwerp: Mooie uitleg ;-) Reageren
Marijn14 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Hooi, Ik heb het geprobeerd, maar het werkt bij mij niet. :S Ik heb de GTA mots installer Sami geinstalleerd, toen een mod opgezocht (een auto) en toen naar Bureaublad gezet en in een map gedaan, de map gekozen, veranderd, stond dat het goed was en toen ik ging ik het spel spelen en toen deed ie het niet, stond de gewone normale auto er nog in :S Weet jij waar aan het aan zou kunnen liggen? Alvast Bedankt! Hoi Hoi. Bewerkt: 15 januari 2011 door Marijn14 Reageren
wesleygtasa Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 als ik sami verwijder worden de mods dan ook verwijdert die ik heb ge instaleert :slotje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.