Jump to content

Wat vinden jullie van Eminem


King Room

  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van Eminem?

    • Tha Best
      20
    • Normally
      19
    • Booring
      7


Recommended Posts

Veel mensen kennen alleen zijn clips en vinden hem daarom al wack ofzo.. Maar als je naar zijn Mixtapes en albums luistert hoor je dat hij écht een van de beste rappers ooit is! Zijn teksten, beats.. Gewoon perfect.

Ja, maar dat is bij de meeste rappers. Bijvoorbeeld mij Chamillionaire ook, Ridin' vind ik echt een kut nummer maar als je naar The Mixtape Messiah ofzo luistert merk je toch echt wel dat dat veeeeel beter is. Maar Eminem is wel een goede rapper, maar niet perfect. Hij heeft ook slechte nummers gemaakt.

Ik vind Ridin' net een goed nummer, maar als mensen alleen de Commerciële shit horen, zoals Pitbull en ICE BANANA, dan snap ik dat ze hem slecht vinden. Maar voordat je hier roept dat ie slecht is, verdiep je meer in hem. Of doe dat niet en zeg dat je hem niet kent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • King Room

    5

  • LBG

    4

  • DaddyPimp

    3

  • willemV

    3

Veel mensen kennen alleen zijn clips en vinden hem daarom al wack ofzo.. Maar als je naar zijn Mixtapes en albums luistert hoor je dat hij écht een van de beste rappers ooit is! Zijn teksten, beats.. Gewoon perfect.

Ja, maar dat is bij de meeste rappers. Bijvoorbeeld mij Chamillionaire ook, Ridin' vind ik echt een kut nummer maar als je naar The Mixtape Messiah ofzo luistert merk je toch echt wel dat dat veeeeel beter is. Maar Eminem is wel een goede rapper, maar niet perfect. Hij heeft ook slechte nummers gemaakt.

Ik vind Ridin' net een goed nummer, maar als mensen alleen de Commerciële shit horen, zoals Pitbull en ICE BANANA, dan snap ik dat ze hem slecht vinden. Maar voordat je hier roept dat ie slecht is, verdiep je meer in hem. Of doe dat niet en zeg dat je hem niet kent.

Mee eens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Iedereen die zegt dat Eminem boring is Sucks.

Hij is gewoon een van de beste rappers ter wereld. maja zoals er al werd gezecht ze kijken aleenmaar naar die videoclips en niet naar zijn albums en Mixtapes. zij kennen hem niet zo goed dus zeggen ze dat hij boring is.

dat doen somminge mensen ook er komt een nieuwe zanger je hoort 10 seconden van zijn nummer en ze zeggen meteen al dat hij saai is terwijl als je meer hoort en hij beroemder word in zijn ogen is hij ineens tha bomb. dus mijn mening is ook. EMINEM THA BEST

EDIT 300e bericht en dan ook nog eens in een goed topic

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Eminem is een goede rapper. Hij heeft in elk geval een aparte stijl. Die stemmetjes enzo, altijd zijn moeder afzeiken. En hij vertelt tenminste veel over z'n leven, dat vind ik erg goed. Hij is een van de betere op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is gewooon THA BEST

ik vind de "hardere" nummers wel leuker want van The Real Slim Shady en Just Lose It vind ik nix

maar nummers zoals: Like Toy Soldiers, The Way I Am, Spend Some Time, 8Mile, Loose Yourself & Kim vind ik echt goed.

maar ook als hij meedoet op nummers van andere artiesten: We Ain't van The Game & Smack That met Akon (hoe kunnen ze die Akon rapper noemen zeg :ch: )

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is gewooon THA BEST

ik vind de "hardere" nummers wel leuker want van The Real Slim Shady en Just Lose It vind ik nix

maar nummers zoals: Like Toy Soldiers, The Way I Am, Spend Some Time, 8Mile, Loose Yourself & Kim vind ik echt goed.

maar ook als hij meedoet op nummers van andere artiesten: We Ain't van The Game & Smack That met Akon (hoe kunnen ze die Akon rapper noemen zeg :ch: )

Akon word geen rapper genoemd :cab: Hij is een ''R'nB Gangsta''..

Link to comment
Delen op andere websites

Akon is een soort arabier-rapper :schater: , zo noem ik het altijd. Ik vind Eminem niet de slechtste, maar ik hoorde dat hij de beste rapper van de wereld is, maar daar ben ik het niet mee eens. Zijn nummers ''Mockingbird'', ''When I'm Gone'' en ''Like Toy Soldiers'' zijn heel erg goed, maar er zijn nummers waarvan ik kan kotsen, maarja, dat heb ik ook bij de andere rappers.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is gewoon 1 van Tha Best.

Goeie teksten en beats. Maar de meeste kennen alleen maar de commerciële nummers. Maar de niet commerciele zijn de beste, neem Kim, Scarie Movies en vele anderen.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een groot fan van Shady...

Het allereerste album (Infinite) vind ik super, daar stelt ie meteen die rauwe stijl vast.

Just Don't Give A Fuck het eerste nummer, zeer sterk hij laat door krachtige lyrics meteen weten wat ie is en wat ie vind. The Slim Shady LP, een waar meesterwerk kan niet anders zeggen. The Marshall Mathers LP voor mij een legendarisch album, ik vind Kim zo'n geweldig nummer! The Eminem Show, Cleaning Out My Closet een van de beste tracks van die CD.

Eminem neemt alle shit wat ie meemaakt, en schrijft het op. Ik vind Eminem ook zo sterk omdat zo'n beetje al zijn liedjes een verhaal vertellen, iedereen die Eminem wack vind vanwege tracks als Without Me en Just Lose It moeten ook is de andere nummers gaan luisteren.

Like Toy Soldier, Mockingbird, When I'm Gone (waarin ie ook over zijn verslaving spreekt) stuk voor stuk geweldige nummers.

Ik ben overigens niet alleen fan van Eminem maar ook van de rapformatie D-12... :Y (R.I.P Bugz, Proof)

Kortom Eminem is de beste vind ik!

Trouwens een beetje vreemd om Eminem slecht te noemen terwijl je deze muziek soort helemaal niet luistert en je 50 Cent waarschijnlijk net zo slecht vind als Eminem, baseer je mening op fundamentele argumenten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...