Willi Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Steeds als ik in een auto of op een motor zit dan heb geen geluid.... weet iemand ook hoe dit kan?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Steeds als ik in een auto of op een motor zit dan heb geen geluid....weet iemand ook hoe dit kan?? Beste Willi allereerst welkom op het Gtaforum! Als ik het goed begrijp is het als je in een auto of op een moter stapt al het geluid helemaal weg valt? Zoja dan zit er waarschijnlijk een foutje in het spel, dit kan komen door mods, gebruik je mods? Zo nee kan je proberen als eerst je drivers te update Als dat niet werkt zou ik als ik jou was gta sa opnieuw instaleren. Helpt geen van deze mogelijkheden heb je mischien een te zwakke geluids kaart. Voldoet jou geluidskaart aan de aanbevolen systeemeigenschappen? Dat is DirectX9(DirectX9 kun je instaleren bij het hoofdmenu van gta sa) compatible Surround geluidskaart (Sound Blaster Audigy2 Series) Reageren
ikt Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer. Schijnbaar zal dit geluidsproblemen verhelpen. Heb het niet getest, omdat ik er zelf geen last van heb Misschien helpt deze post Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.