slurfie Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet dat het niet echt over GTA gaat maar ik kan nergens iets vinden. Kijk bij bijlage, dat bedoel ik Bewerkt: 4 oktober 2006 door slurfie Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Alvast welkom op het forum. Ik hoop dat je hier leuke tijden gaat mee maken. Ik wil wel helpen hoor maar kan je iets duidelijker wezen? Ik zie helemaal niks in je bijlage. EDIT: Nu is er een bijlage. Ik snap wat je bedoelt. Maar ik zie eigenlijk geen verschil op die screen. Kan je nog een andere screen nemen uit een ander standpunt? Reageren
slurfie Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Alvast welkom op het forum. Ik hoop dat je hier leuke tijden gaat mee maken. Ik wil wel helpen hoor maar kan je iets duidelijker wezen? Ik zie helemaal niks in je bijlage. EDIT: Nu is er een bijlage. Ik snap wat je bedoelt. Maar ik zie eigenlijk geen verschil op die screen. Kan je nog een andere screen nemen uit een ander standpunt? Is dit goed? En bv bij scale zie ik alleen die icoon en kan ik niet all die andere dingen (lagen) gebruiken. Bewerkt: 4 oktober 2006 door slurfie Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Probeer de toetscombinatie: CTRL + X in te houden! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) druk gewoon op 'X' anders Owja vragen over 3ds max horen hier thuis http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14437 Bewerkt: 5 oktober 2006 door kaaspizza Reageren
Blastov Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik snap precies wat je bedoeld, dit heb ik ook een keer gehad, ik weet niet meer precies hoe ik het gefixt heb maar probeer is naar Customize > Customize User Internface... te gaan en bij alle 5 (of 6) de tabbladen Reset te doen. Reageren
slurfie Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Probeer de toetscombinatie: CTRL + X in te houden! druk gewoon op 'X' anders :)fOwja vragen over 3ds max horen hier thuis http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14437 Heel erg bedankt. En die 3ds Max vragen topic had ik over het hoofd gezin Ik snap precies wat je bedoeld, dit heb ik ook een keer gehad, ik weet niet meer precies hoe ik het gefixt heb maar probeer is naar Customize > Customize User Internface... te gaan en bij alle 5 (of 6) de tabbladen Reset te doen. Sorry maar dit was niet nodig. Toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.