Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Komop jongens, jullie beginnen een beetje te overdrijven, vinden jullie niet? Jullie zullen zelf toch wel zien waneer hij af is (hij zal zelf toch updates posten als die er zijn)? Je hoeft daar toch niet elke keer voor te posten? Doe eens verstandig, en stop met al die vragen over "waneer is het af?"...

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

• Reacties 444
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr1fter

55

• Sander123

23

• Galiorix

19

• SpeeddeviL93

19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De textures die je op je scooter zet, zijn dat zeker

via je mobiel of fotocamera genomen heh? :puh:

Of heb je ze van google?

Ik zag een paar foto's van je scooter in dit topic dus ik dacht

je hebt foto's genomen en ze op je pc gezet.

Ziet er zéér geil uit :schater:

Geplaatst:

@ GTA_XP, thx maar ik begrijp niet helemaal wat wat je bedoelt :bonk::?

kleine dingen gefixt weet niet wat

nu op 14208 faces

ja1customqa6.png

ja2customqo2.png

Geplaatst:
Komt er ook nog Profiel ofzo op de Banden te zitten ? :D^_^

ja dat zou wel vet zijn

Geplaatst:

Ziet er mooi uit puik werk!

Ik zou hem gelijk omwisselen met de faggio :D

hij ziet er wel heel mooi uit :Y

Geplaatst:

Dr1fter kheb al een paar keer gevraagd ma ik denk da ge het nie gezien hebt, maar de vraag was of je nog eens afbeeldingen kan posten van de gwne aerox die je maakt hoe die nu is.

Geplaatst:

jah daar ben ik ook wel benieuwd naar want die was ook best vet maar die was toch ook al klaar...? :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

ja daar dacht ik ook al aan lol :puh:

ik vind deze versie ook wel erg mooi en uniek, maar ik moet toegeven ik zou liever op de 'gewone' rijden omdat je dan wat makkelijker wheelies maakt he :puh:

Trouwens goed werk drifter! :dans:

Bewerkt: door furio
Geplaatst:

Maar dan gaat het om de handling niet hoe die eruit ziet... :duh:

Maar soieso die oude normale Yamaha Aerox vind ik persoonlijk wel mooier...niet dat ik deze niet mooi vindt...

Maar het zou nog vetter zijn als die Oude Yamaha Aerox nog een beetje getuned is... ^_^

Kzie het wel of die nou komt of niet ^_^

Geplaatst:

Maar soieso die oude normale Yamaha Aerox vind ik persoonlijk wel mooier...niet dat ik deze niet mooi vindt...

Maar het zou nog vetter zijn als die Oude Yamaha Aerox nog een beetje getuned is... ^_^

LOL, ik zou er niks meer aan tunen , alleen er voor zorgen dat er veel verschillende kleuren zijn :Y

Geplaatst:

LOL, ik zou er niks meer aan tunen , alleen er voor zorgen dat er veel verschillende kleuren zijn :Y

Nou een mooi uitlaatje ofzo mag ook wel of nie :puh:

Geplaatst:

Ziet er helemaal top uit! maar ik zou ook liever op die normale aerox willen rijden, en dan wel heel mooi en misschien met n Yasuni R ofzo? En verder wel normaal standaard. Je bent goed bezig!

Timothy.

Geplaatst:

LOl Furio, mss heb je hem nog niet gezien ofzo, hij heeft al sport uitlaat(yasuni denk ik) en sportstuur enzo, ga paar pagina's trug dan vinde die wel ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...