Jump to content

Yamaha Aerox Project


Dr1fter

Recommended Posts

Dat vind ik toch wel zeer macho :puh:

ik had namelijk ook op dafont.com enzo gekeken, (kheb me zelfs rot gegoogled xP)

en over dat handling.cfg, je hebt helemaal gelijk want er is namelijk een editor tooltje voor gemaakt,

en je kan alles instellen zoals vering,top snelheid, acceleratie etc.

alleen een scoot die 300 kan is me een beetje te leip XD!

anyways, mooi werk allemaal :puh: respect ^__^

Bewerkt: door furio
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 444
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr1fter

    55

  • Sander123

    23

  • Galiorix

    19

  • SpeeddeviL93

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat vind ik toch wel zeer macho :puh:

ik had namelijk ook op dafont.com enzo gekeken, (kheb me zelfs rot gegoogled xP)

en over dat handling.cfg, je hebt helemaal gelijk want er is namelijk een editor tooltje voor gemaakt,

en je kan alles instellen zoals vering,top snelheid, acceleratie etc.

alleen een scoot die 300 kan is me een beetje te leip XD!

anyways, mooi werk allemaal :puh: respect ^__^

Eerlijk gezegt kan je hem zo snel maken als ik wilt ik heb zelfs handling gehad die zo snel waaren dat je in 10 sec op de 30000 km/h zat met de camhack teller.

Dit is voor een scooter natuurlijk overdreven en omdat ik nu alleen nog maar van real houw maak ik zulke handlings niet.

De handling doe ik zelf met kladblok omdat handling editors de handling file aantasten.

(aantasten bedoel ik mee dat ze alles door elkaar goeien).

Bewerkt: door soqs
Link to comment
Delen op andere websites

@ soqs

bedankt voor de tip, en over de handling maken dat lijkt me een heel goed idee. ik kan namelijk zelf echt slecht een handling maken

ik heb nog 1 vraag in het algemeen, weet iemand dit lettertype, want ik kan er totaal niet echterkomen

fotogroot05bx9.png

bedankt alvast :)

Dit is mooi dat ik de handling kan maken en over dat letter tiepen.

kijk op Een lettertiepen site.

Ik heb voor de gillera runner een 180cc handling gemaakt mischien wil je hem testen:

MOPED 350.0 119.6 7.0 0.0 0.05 -0.1 103 2.01 0.9 0.48 5 110.0 85.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.05 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Hij is begrenst op 130 km/h en erg snel op top.

Maar ik kan hem voor de aerox natuurlijk ook minder snel laaten optrekken en hem op 60 of 80 begrenzen.

thx, ik test hem van de week even

Jah ik weet welke lettertype dat PRECIES is die Font heet ZeroHour is PRECIES het zelfde

dat is de juiste lettertype, bedankt man!

Wanner is de mod klaar??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist het al maar nu weet ik het zeker; sommige dingen in de Handling.cfg zijn ondanks dat je ze kan veranderen niet veranderbaar. Bijvoorbeeld de maximum top snelheid van brommers en de maximale acceleratie van auto's. Dit alles is gelimiteerd tot een bepaalde waarde en met alleen handling.cfg veranderen kom je er niet.

Dus het is wel leuk om een nieuwe handling voor deze pracht Aerox te maken, je hebt kans dat hij gedeeltelijk nog het zelfde als de goede oude Faggio/Pizzaboy rijdt.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist het al maar nu weet ik het zeker; sommige dingen in de Handling.cfg zijn ondanks dat je ze kan veranderen niet veranderbaar. Bijvoorbeeld de maximum top snelheid van brommers en de maximale acceleratie van auto's. Dit alles is gelimiteerd tot een bepaalde waarde en met alleen handling.cfg veranderen kom je er niet.

Dus het is wel leuk om een nieuwe handling voor deze pracht Aerox te maken, je hebt kans dat hij gedeeltelijk nog het zelfde als de goede oude Faggio/Pizzaboy rijdt.

Greetz :sigaar:

precies, de stuurkracht kan namelijk verziekt worden als de scoot te hard optrekt/topsnelheid heeft.

meestal stuurt ie dan te scherp of juist niet meer, en dat is nogal on-realistisch :schater:

Maaar wat ik ff wou zeggen: ik vind het nogal belangrijk dat je wel lkkr wheelies mee kan trekken :Y

niet dat ie dan poepie hard optrekt en dan amper een wheelie maakt :puh:

ik heb het zelf al eens geprobeerd door de vering en het gewicht bij te stellen, maar...

als ik het gewicht te veel verlaagt dan val je sneller van de scooter, en de scooter vliegt bij elke botsing 10km verder :schater:

Bleh™.

Oja groetjes :D

Bewerkt: door furio
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist het al maar nu weet ik het zeker; sommige dingen in de Handling.cfg zijn ondanks dat je ze kan veranderen niet veranderbaar. Bijvoorbeeld de maximum top snelheid van brommers en de maximale acceleratie van auto's. Dit alles is gelimiteerd tot een bepaalde waarde en met alleen handling.cfg veranderen kom je er niet.

Dus het is wel leuk om een nieuwe handling voor deze pracht Aerox te maken, je hebt kans dat hij gedeeltelijk nog het zelfde als de goede oude Faggio/Pizzaboy rijdt.

Greetz :sigaar:

precies, de stuurkracht kan namelijk verziekt worden als de scoot te hard optrekt/topsnelheid heeft.

meestal stuurt ie dan te scherp of juist niet meer, en dat is nogal on-realistisch :schater:

Maaar wat ik ff wou zeggen: ik vind het nogal belangrijk dat je wel lkkr wheelies mee kan trekken :Y

niet dat ie dan poepie hard optrekt en dan amper een wheelie maakt :puh:

ik heb het zelf al eens geprobeerd door de vering en het gewicht bij te stellen, maar...

als ik het gewicht te veel verlaagt dan val je sneller van de scooter, en de scooter vliegt bij elke botsing 10km verder :schater:

Bleh™.

Oja groetjes :D

Het lijkt ijgenlijk best makelijk om handling te maken maar dat is het ook wel maar je moet op een paar dingen letten.

Iedereen denkt ff het gewicht verlaage veering laag en zacht en dan kan je een wheelie.

Nou nee het gaat om acceleratie maar te veel acceleratie zorgt voor een slippen wiel bij het optrekken teminste dat hebben veel handling moders nou dan pas je de grip aan van de achterwielen.

Omdat hij veel grip heeft en dus niet meer slipt ga je snel onderuit dan denk je dat is niet waar.

Maar om hem hard op te laten trekken zet je de grip van het voorwiel hoog op 2.5 en de acceleratie hoog.(teminste bij motors en scooters en quad)

Nu trekt hij lekker door maar kan je nu al een makelijke wheelie nou dat licht aan de acceleratie.

Als je de acceleratie hoog zet gaat de scooter niet minder stuuren.

Maar als je het gewicht lager zet ook niet.

De eerste cijfers zijn het gewicht de 2de zijn het gewicht als je stuurt verhoog dit om sloom te stuuren en verlaag dit om snel te stuuren.

Zet je grip hooger voor het voorwiel stuurt hij sneller.(alleen bij auto's)

Maar het moet niet teveel een tutorial topic worden dus ik hoop dat iedereen dit wel snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de topsnelheid van brommers en acceleratie wél veranderen. Je moet alleen even de drag multiplier laag zetten(Op 0 dan heeft hij geen weerstand ;) ) Ik weet dat het verschil heel matig te merken is(bij een boot is dit ook zo, hierbij had ik ook een topspeed van 500 of iets dergelijks, en met een drag multiplier van 0, kon hij maar net iets harder dan normaal. Iemand anders lukte het met mijn handling van die boot toen wel om de 400km/h aan te tikken)

Het werkt dus wel, alleen het verschil is (bijna) alleen te merken met extreme waarden.

Nu even over het model: Echt super vet! Loopt je Zmod(ik dacht dat je ooit zei dat je daarin werkte?) nu niet super traag? Lijkt erop dat je verschrikkelijk high poly werkt. :)

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

When can I expect the aerox is finish?

please answer

The people told in dutch: Dont ask when it is finished. U will knotice it when its finished.

So please stop with asking this.

_________________________________________________________________________

Yoooo:D ziet er goed uit, maar moet je em echt tegelijkertijd met de ander uitbrenge?:puh: Maja k zal geduldig wachten. :duh::schater:

Laterzz Buhaha :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

heey dr!fter

volgens mij klopt de uitlaat niet

volgens mij is die bocht van die terugloop te breed als je hm verglijk met een andere terugloopuitlaat op een interafbeelding

maar verder is die top

wanneer is die helemaal klaar zodat die in t spel kan?

ps jesse

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...