Jump to content

Yamaha Aerox Project


Dr1fter

Recommended Posts

  • Reacties 444
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr1fter

    55

  • Sander123

    23

  • Galiorix

    19

  • SpeeddeviL93

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaah ik heb een Yamaha Aerox gevonden!!

Ik had een jaar geleden ook al zitten zoeken op een Aerox, maar toen hadden ze alleen maar een stomme Runner en een NRG. En die Runner wilde ook nooit werken helaas.

Ik wens je nog veel succes met je project en ik zal deze zeker blijven volgen :tu:

op welke site heb je die aerox gevonden:P, want k zoek al heel lang naar een aerox:P??????

>>> Door Wazuup: Via PB graag.<<<

>>> Door Wazuup EDIT2: Als ik dit typ is het dus de bedoeling dat jullie dit via pb doen en niet alsnog hier gaan posten. Al die post zijn verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Alle kleuren zitten in een carcols.dat bestantje.

In de map data.

De kleuren gaan met kleur codes bij paint bevoorbeeld op photoshop zie je als je kleuren kiest die vakjes met cijfers.

In het geval bij paint kun je er 3 zien als je die 3 achter elkaar zet bevoorbeeld: 130, 140, 35 .

en dan dit erachter.

130, 140, 35 # 127 test aerox test

en dan:

faggio, 127, 127

pizzaboy, 127, 127

Als je dit zo doet zijn allebijde kleuren in ditgeval aerox test bij dit voorbeeld niet:

faggio, 127, 1

pizzaboy, 127, 1

In dit geval is de hooft kleur aerox test en de bij kleur wit.

Bewerkt: door soqs
Link to comment
Delen op andere websites

@ soqs

bedankt voor de tip, en over de handling maken dat lijkt me een heel goed idee. ik kan namelijk zelf echt slecht een handling maken

ik heb nog 1 vraag in het algemeen, weet iemand dit lettertype, want ik kan er totaal niet echterkomen

fotogroot05bx9.png

bedankt alvast :)

Bewerkt: door Dr1fter
Link to comment
Delen op andere websites

@ soqs

bedankt voor de tip, en over de handling maken dat lijkt me een heel goed idee. ik kan namelijk zelf echt slecht een handling maken

ik heb nog 1 vraag in het algemeen, weet iemand dit lettertype, want ik kan er totaal niet echterkomen

fotogroot05bx9.png

bedankt alvast :)

Dit is mooi dat ik de handling kan maken en over dat letter tiepen.

kijk op Een lettertiepen site.

Ik heb voor de gillera runner een 180cc handling gemaakt mischien wil je hem testen:

MOPED 350.0 119.6 7.0 0.0 0.05 -0.1 103 2.01 0.9 0.48 5 110.0 85.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.05 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Hij is begrenst op 130 km/h en erg snel op top.

Maar ik kan hem voor de aerox natuurlijk ook minder snel laaten optrekken en hem op 60 of 80 begrenzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende dingen van handling zijn toch hardcoded, zoals top snelheid en dergelijke?

Greetz :sigaar:

Ijgenlijk zit de snelheid en veering hardheid en hoogte van de veering en hoe je opstapt en het gewicht allenmaal in de handling.cfg file.

Bij veel auto's en motors zitten de wielen soms in de gront of zweeft de motor of auto.

All die dingen zitten in de vehicle.ide file in de data map.

Bij somige auto's kan je in de vehicle.ide de band groote instellen bij scooters en motors en fietsen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende dingen van handling zijn toch hardcoded, zoals top snelheid en dergelijke?

Greetz :sigaar:

Ijgenlijk zit de snelheid en veering hardheid en hoogte van de veering en hoe je opstapt en het gewicht allenmaal in de handling.cfg file.

Bij veel auto's en motors zitten de wielen soms in de gront of zweeft de motor of auto.

All die dingen zitten in de vehicle.ide file in de data map.

Bij somige auto's kan je in de vehicle.ide de band groote instellen bij scooters en motors en fietsen niet.

Ja maar de maximale snelheid zit toch hardcoded. Ik ga denk ik even hier mee experimenteren want ik weet het niet zeker. Andere dingen zijn wel te veranderen, dat weet ik bijna zeker.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ soqs

bedankt voor de tip, en over de handling maken dat lijkt me een heel goed idee. ik kan namelijk zelf echt slecht een handling maken

ik heb nog 1 vraag in het algemeen, weet iemand dit lettertype, want ik kan er totaal niet echterkomen

fotogroot05bx9.png

bedankt alvast :)

Dit is mooi dat ik de handling kan maken en over dat letter tiepen.

kijk op Een lettertiepen site.

Ik heb voor de gillera runner een 180cc handling gemaakt mischien wil je hem testen:

MOPED 350.0 119.6 7.0 0.0 0.05 -0.1 103 2.01 0.9 0.48 5 110.0 85.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.05 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Hij is begrenst op 130 km/h en erg snel op top.

Maar ik kan hem voor de aerox natuurlijk ook minder snel laaten optrekken en hem op 60 of 80 begrenzen.

thx, ik test hem van de week even

Jah ik weet welke lettertype dat PRECIES is die Font heet ZeroHour is PRECIES het zelfde

dat is de juiste lettertype, bedankt man!

Bewerkt: door Dr1fter
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...