Jump to content

Hoe oud is Tommy Vercetti?


Dutchpet

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    11

  • Lantyz

    5

  • Dutchpet

    3

  • S.W.A.T.

    2

Geef die man een MP4 en het lijkt net of het een oude man is als hij loopt.

Die schouders zo op en neer...

Maar het is wel een goeie vraag, zelf denk ik ook wel dat hij tussen de 40-45 jaar is.

Nog ouder lijkt me stug,

Bewerkt: door Ar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik schat zo tussen de 40 en 45 jaar oud.

CJ is tot nu toe het jongste personage als hij al jonger dan zijn broer is lijk het me wel duidelijk.

Daar twijfel ik aan Claude uit GTA 3 ziet er ook wel erg jong uit :Y

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik schat zo tussen de 40 en 45 jaar oud.

CJ is tot nu toe het jongste personage als hij al jonger dan zijn broer is lijk het me wel duidelijk.

Daar twijfel ik aan Claude uit GTA 3 ziet er ook wel erg jong uit :Y

Je vergeet dat Claude ook in san andreas zit. Dat zich in 1992 afspeelt dus hij is niet jonger dan cj.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schat zo tussen de 40 en 45 jaar oud.

CJ is tot nu toe het jongste personage als hij al jonger dan zijn broer is lijk het me wel duidelijk.

Daar twijfel ik aan Claude uit GTA 3 ziet er ook wel erg jong uit :Y

Je vergeet dat Claude ook in san andreas zit. Dat zich in 1992 afspeelt dus hij is niet jonger dan cj.

Waarom, als CJ en Claude allebei in 1992 al leefden, hoe kun je dan weten wie er ouder is? Claude is in die 9 jaar gewoon niet zoveel verouderd, geen probleem toch?

Ik heb altijd gehoord dat Tommy 35 is, maar waar de geruchten op gebasseerd zijn, geen idee. Hij is ouder dan 15, vanwege die jaren cel, maar dat krijgt een baby niet, dan zou hij het op z'n twintigste gedaan moeten hebben, op z'n vijftiende lijkt me sterk, een puber van 15 die even 10 man afschiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd gehoord dat Tommy 35 is, maar waar de geruchten op gebasseerd zijn, geen idee. Hij is ouder dan 15, vanwege die jaren cel, maar dat krijgt een baby niet, dan zou hij het op z'n twintigste gedaan moeten hebben, op z'n vijftiende lijkt me sterk, een puber van 15 die even 10 man afschiet.

Als we er even vanuit gaan dat hij geen 15 jaar gevangenisstraf zou krijgen onder de 18 jaar, dan zou hij minimaal 33 moeten zijn. Tel daarbij de jaren op waarin hij zich berucht maakte onder de Forelli Family, en je hebt zijn leeftijd.

Je vergeet dat Tommy in het leger heeft gezeten in de vietnam oorlog ;) .

Volgens Tommy werd hij tijdens de Vietnamoorlog opgesloten. Of hij daarvoor in de oorlog gevochten heeft is discutabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we er even vanuit gaan dat hij geen 15 jaar gevangenisstraf zou krijgen onder de 18 jaar, dan zou hij minimaal 33 moeten zijn. Tel daarbij de jaren op waarin hij zich berucht maakte onder de Forelli Family, en je hebt zijn leeftijd.

Alleen weet je die jaren niet, in Vice City doet hij het in één jaar, maar je kunt er twee jaar van maken voordat Sonny een hekel aan hem gekregen heeft en hem daarom heeft geprobeerd in Harwood te laten vermoorden.

Volgens Tommy werd hij tijdens de Vietnamoorlog opgesloten. Of hij daarvoor in de oorlog gevochten heeft is discutabel.

De Viëtnamoorlog was van 1957-1975 hij is er dus wel tijdens opgesloten, maar aangezien hij rond de 18 t/m 20 geweest moet zijn tijdens zijn arrestatie in Harwood, is het vrijwel onmogelijk dat hij in Viëtnam gediend heeft. Hoe wil je zo'n jong iemand er krijgen, die ook nog eens crimineel is. Je kunt er dus bijna of helemaal zeker van zijn dat Tommy niet in Vietnam heeft gevochten.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen weet je die jaren niet, ...

Twee jaar klinkt aannemelijk. 35 jaar is dan ook een aardige schatting van Tommy's leeftijd, zoals al eerder gezegd is.

[...], maar aangezien hij rond de 18 t/m 20 geweest moet zijn tijdens zijn arrestatie in Harwood, is het vrijwel onmogelijk dat hij in Viëtnam gediend heeft. Hoe wil je zo'n jong iemand er krijgen, die ook nog eens crimineel is. Je kunt er dus bijna of helemaal zeker van zijn dat Tommy niet in Vietnam heeft gevochten.

Gedurende de Vietnamoorlog was er dienstplicht in Amerika, en die geldt vanaf 18 jaar. Zo zeker is het dus niet dat hij niet bij deze oorlog aanwezig is geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Twee jaar klinkt aannemelijk. 35 jaar is dan ook een aardige schatting van Tommy's leeftijd, zoals al eerder gezegd is.

Alleen is het nog altijd gebasseerd op raden, niet op feiten.

Gedurende de Vietnamoorlog was er dienstplicht in Amerika, en die geldt vanaf 18 jaar. Zo zeker is het dus niet dat hij niet bij deze oorlog aanwezig is geweest.

Je hoort Tommy in de missie The Shootist zeggen dat hij geen belasting betaald, als hij dat ontdoken heeft, lijkt het me logisch dat hij de dienstplicht ook ontdoken heeft. Daar komt nog bij dat als je geen belasting betaal, je ook niet officieel geregistreerd staat als burger, ben je dat niet, dan ben je dus ook niet dienstplichtig. Als je het dus zo bekijkt, is hij er ook niet geweest. Dan kan je er nog bij gaan halen dat er ook nooit naar verwezen wordt in het spel, komt ook nog bij dat Tommy meer Italiaan is dan Amerikaan, en in het spel wordt er nooit verwijzing naar gemaakt. Dan kan je natuurlijk zeggen dat er ook geen verwijzing wordt gemaakt dat hij er niet geweest is, maar dan kan je dat van alle mensen gaan zeggen, Lance, Gonzales, Cortez, Umberto Robina, Auntie Poulet, (Phil Cassidy), Cam Jones, Hillary en iedereen. Het lijkt me vrij logisch dat Tommy daarom niet in Viëtnam is geweest, meestal wordt zo'n specifieke gebeurtenis van iemands verleden wat indruk heeft gemaakt wel vermeld in een GTA. Voorbeelden daarvan zijn:

Mitch Baker - Viëtnamoorlog

The Truth - Tijd bij de Hippies

Zero - wedstrijden natuurkunde

Ken Rosenberg - drugsverslaving

Tommy Vercetti - 15 jaar cel

Carl Johnson - vertrek uit LS, dood Brian

Colonel Fuhrberger - Viëtnamoorlog

Ray Machowski - corruptie McAffrey

Nu overtuigd dat Tommy er niet gezeten heeft?

-----

Om ontopic te blijven, je kunt het ook refereren aan de leeftijd van de Voice Actor, Ray Liotta, die is van 1954. In 1986 zou hij dus 32 geweest zijn. In dat geval zou Tommy de straf gekregen hebben toen hij 17 was. Je kunt dit ondersteunen met het feit dat je de leeftijd van Zero weet. Hij zegt in zijn tweede missie dat hij 28 jaar oud is, dus van 1964, zijn voice actor is ook van 1964 dus kan je hieruit de conclusie trekken dat mensen zo oud zijn als hun voice actor.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen is het nog altijd gebasseerd op raden, niet op feiten.

Daarom noem ik het ook 'een aardige schatting'. Er zijn geen feiten bekend van Tommy's leeftijd, zoals er van de meeste personages uit GTA geen leeftijd bekend is.

Nu overtuigd dat Tommy er niet gezeten heeft?

Ik ben er niet van overtuigd dat hij er wel gezeten heeft, noch ervan dat hij er niet gezeten heeft. Ik zeg alleen dat het niet zeker is of hij er wel of niet gezeten heeft. Ga niet gelijk zo in de aanval, joh.

Hij zegt in zijn tweede missie dat hij 28 jaar oud is, dus van 1964, zijn voice actor is ook van 1964 dus kan je hieruit de conclusie trekken dat mensen zo oud zijn als hun voice actor.

Veel GTA personages zijn gemodeleerd naar hun voice actor, maar om aan de hand van één geval af te leiden dat ze allemaal dezelfde leeftijd hebben als hun voice actor vind ik wat ver gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...