Jump to content

Hoe oud is Tommy Vercetti?


Dutchpet

Recommended Posts

Kent Paul 9 jaar oud? Nee.

En ik heb ook ergens gelezen dat Vic ouder dan Lance is dus een paar dingen kloppen niet baffie...

het was ook een soort vergelijkenis hoe het dan zal uitkomen ofso

niet dat dat echt zo is want ik denk dat Sonny Forreli geen 25 jaar oud is :schater:

ik denk dat Tommy Vercetti gewoon bij de 32 of 35 is want hij lijkt

ook niet zo erg oud en bij de 40 is het zeker niet :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    11

  • Lantyz

    5

  • Dutchpet

    3

  • S.W.A.T.

    2

Die theorie gaat dus niet op (maar ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat Kent Paul geen 9 jaar is ten tijde van GTA Vice City :puh: ).

Ik heb in een oude review van GTA Vice City (net na de release van het spel) de volgende informatie gevonden:

Tommy Vercetti - 35 jaar

Lance Vance - 32 jaar

Ken Rosenberg - 33 jaar

Avery Carrington - 51 jaar

Owh, weet ik niks van af, dan is het natuurlijk heel simpel. Je zou ook nog als denkbaar feit aan kunnen dragen dat hij sowieso onder de 40 moet zijn, anders is het wel erg onwaarschijnlijk dat Mercedes "verliefd" op hem wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook nog als denkbaar feit aan kunnen dragen dat hij sowieso onder de 40 moet zijn, anders is het wel erg onwaarschijnlijk dat Mercedes "verliefd" op hem wordt.

Verder dan dat het 'onwaarschijnlijk' is, kan je niet gaan lijkt mij. Liefde kent geen leeftijd zeggen ze wel en waarom zou een 50+er niet met een 20-er kunnen gaan? Niet echt een overtuigend argument.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dan haal je de extremen er weer bij, je zou er nog een heeeeeel extreem verhaal bij kunnen verzinnen van de manier waarop ze met elkaar omgaan, en daar vanuit een psychologische berekening geven hoe oud hij zou kunnen zijn. Laten we het houden op de 35 die Lantyz heeft gegeven uit een review, net zo handig.

Leuk topic trouwens, nog even een paar vragen:

Leeftijd Claude Speed: 42 jaar. Scott Malsen is van 1971, en die wordt ook echt door hem gespeeld, dat lijkt me dus wel duidelijk, maar dan de rest.

Hoe oud is Claude?

Hoe oud is Carl Johnson?

Hoe oud is Toni Cipriani?

Hoe oud is Victor Vance?

Of was die laatste al bekend?

Ik vind het wel grappig, toch jammer dat uiteindelijk blijkt dat het al een keer in een review heeft gestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dispatch to Vice City

Tommy was released from prison 15 years later (at the age of 35[2]), in 1986, and was quickly sent by Sonny Forelli to the Miami-like Vice City to supervise an important drug deal between the Forellis and brothers Victor Vance (protagonist of Grand Theft Auto: Vice City Stories) and Lance Vance; two Forelli henchmen, Harry and Lee, and Ken Rosenberg assist Tommy. At the exchange, masked gunmen kill three of the people involved in the trade (Harry, Lee and Victor), stealing both the drugs and the money Tommy was charged with protecting. Vercetti narrowly escapes with Ken and informs Sonny, who demands that Tommy get back both the "product" and the money. Both Sonny and Tommy wish to kill those responsible for the theft.

Tommy eventually teams up with Lance Vance and they discover that Vice City drug lord Ricardo Diaz was responsible for the botched deal and the death of Lance's brother. Lance, believing he can overpower Diaz, failed to do so, and was tortured by Diaz's men before Tommy rescues him. After Lance recovers in a hospital, both men forcefully invade Diaz's mansion, killing several of Diaz's men and then Diaz himself (assuming control of Diaz's mansion in the process and renaming it as "Vercetti Estate"). With Diaz out of the picture, Tommy goes on to assume control of local businesses and performing jobs for them, earning large sums of cash. However, Lance begins to feel that Tommy is treating him like a child and that his brother Victor used to do the same thing.

By then, Sonny Forelli, who has become impatient waiting for Tommy to return him his money and failing to shake up Tommy, is heading to Vice City personally. Informed by the news, Tommy prepares three million counterfeit dollars to give to Sonny. Unfortunately, Sonny learns of this deceit, as Lance Vance informs Sonny of it (citing business as a reason for betraying Tommy). It is also revealed that the incident which resulted in Tommy's imprisonment was an ambush that was orchestrated by Sonny. Tommy is said to have had his suspicions, but the truth is not unambiguously revealed until this final confrontation between both men.

As a result, a large gunfight erupts in the mansion and Tommy kills both Lance and Sonny. The final cut scene in the game depicts Tommy engaging with Ken Rosenberg, stating that "this could be the beginning of a beautiful business relationship" between him and Ken.

Volgens dit artikel hier gevonden op WikiPedia (niet wikigta) Staat dat hij 35 moet zijn.

Sorry voor het Engels maar ik had geen zin om het te vertalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar verwijzen ze weer naar een korte Walkthrough die gewoon door een fan naar IGN is ingestuurd. Niet echt betrouwbaar dus.

Ik denk dus dat het blijft gissen hoe oud Tommy Vercetti werkelijk is. Waarschijnlijk hebben de makers zelfs nooit zijn leeftijd bedacht. Dus alles staat open.

Link to comment
Delen op andere websites

Leeftijd Claude Speed: 42 jaar.

Claude Speed is ten tijde van GTA2, wat hoogstwaarschijnlijk 2013 is, 19 jaar volgens zijn rapsheet.

Victor is volgens GTA VCS 28 in 1984, maar dit spreekt GTA VC tegen. Hij is namelijk de oudere broer van Lance, die volgens GTA VC 32 in 1986 is.

@Bassiej26: Op Wikipedia wordt zelfs een bron vermeld voor Tommy's leeftijd, en wel deze. Waar die bron het dan weer vandaan heeft staat er echter niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het op basis van Scott Malsen, omdat de hele naam Claude Speed ervandaan gehaald is, van de persoon uit The Movie, en die uit 1971 was, ging ik er vanuit dat hij dus zelf ook van 1971 was, en dus dan in 2013 al 42 jaar oud moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Uit een oude Guide voor VC stond er dat Tommy 35 is. En ook dat Lance 32 is, maar zolang het niet in de game vermeld is kan R* gerust een beetje wijzigen en dus is Lance maar 30 in 1986 (sinds VCS).

Claude (niet Speed) zou ten tijde van SA ongeveer 16-17 moeten zijn (in de USA mag je aan die leeftijd al autorijden), dat verklaart dus waarom ze hem in III soms "Kid" noemen omdat hij dan nog steeds in de 20 is.

Claude Speed daarentegen is 19 jaar oud in 2013.

En in 1992 is CJ naar het schijnt 27 jaar.

Moest dit allemaal gezever zijn zou ik het niet posten, dus normaal gezien moet alles wat ik zei kloppen.

Bewerkt: door Jack Mercer
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even voor de duidelijkheid, het gaat er hier om wat je kunt bewijzen. Dat jij 35 tot 38 denkt, vind ik echt heel leuk en gefeliciteerd voor je, maar daar hebben we niks aan, evenals de meeste van je andere reacties. Het gaat er hier om dat je met bewijzen kunt komen. Dingen die bewijzen zijn qua leeftijd, zijn zoals Zero in GTASA zegt dat hij 28 is. Als iemand in GTA VC zegt dat Tommy zo en zo oud is, dan is dat een bewijs. Als alle GTA-personages even oud zijn als hun voice-actor op dat moment, is dat ook een bewijs. Helaas is dat beide niet het geval, dus moet je andere bewijzen proberen te vinden. Het enige wat we weten is dat hij ouder is dan 15, meer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...