Jump to content

Hoe oud is Tommy Vercetti?


Dutchpet

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    11

  • Lantyz

    5

  • Dutchpet

    3

  • S.W.A.T.

    2

Ik ben er niet van overtuigd dat hij er wel gezeten heeft, noch ervan dat hij er niet gezeten heeft. Ik zeg alleen dat het niet zeker is of hij er wel of niet gezeten heeft. Ga niet gelijk zo in de aanval, joh.

Ik houd van stevig discussiëren, maar het lijkt mij heel erg logisch, anders zou hij er voor zijn 18e gezeten hebben, en volgensmij werden zulke jonge mensen er nog net niet heen gestuurd.

Veel GTA personages zijn gemodeleerd naar hun voice actor, maar om aan de hand van één geval af te leiden dat ze allemaal dezelfde leeftijd hebben als hun voice actor vind ik wat ver gaan.

Ik vind het anders een aardig houvast, je krijgt natuurlijk het probleem met dubbele voice actors e.d. Maar toch, de schattingen en de leeftijd van Ray Liotta komen aardig overheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vergeet dat Tommy in het leger heeft gezeten in de vietnam oorlog ;) .

De oorlog speelt zich af rond 1975 dus als tommy in 1986 35 jaar zou zijn

1986-1975=11 jaar dus tijdens de oorlog zat hij al 4 jaar in de cel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heeft die in Vietnam drugs zitten dealen voor de Forelli's is die opgepakt door de CIA en moest die 15 jaar zitten in een gevangenis. Dus zou hij hebben gebloft tegen Mitch Baker om beter over te komen door te zeggen: i was locked up during vietnam war ofzoiets:p.

Maar jonger dan 35 is hij denk ik niet en ouder dan 45 zeker niet.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schat zo tussen de 40 en 45 jaar oud.

CJ is tot nu toe het jongste personage als hij al jonger dan zijn broer is lijk het me wel duidelijk.

Daar twijfel ik aan Claude uit GTA 3 ziet er ook wel erg jong uit :Y

Je vergeet dat Claude ook in san andreas zit. Dat zich in 1992 afspeelt dus hij is niet jonger dan cj.

Waarom, als CJ en Claude allebei in 1992 al leefden, hoe kun je dan weten wie er ouder is? Claude is in die 9 jaar gewoon niet zoveel verouderd, geen probleem toch?

Ik heb altijd gehoord dat Tommy 35 is, maar waar de geruchten op gebasseerd zijn, geen idee. Hij is ouder dan 15, vanwege die jaren cel, maar dat krijgt een baby niet, dan zou hij het op z'n twintigste gedaan moeten hebben, op z'n vijftiende lijkt me sterk, een puber van 15 die even 10 man afschiet.

Tommy had die 10 man in Harwood niet neergeschoten maar neeergestoken! :cab::cab::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, volgensmij waren het er 11, je kunt wel gelijk hebben omdat hij de bijnaam "butcher" kreeg, maar wat dan nog, er zijn zoveel dingen die je je wel af kunt gaan zitten vragen, maar aangezien GTA niet zoals de normale geschiedenis natrekbaar is, is het gewoon onzeker, dit is hetzelfde met zijn leeftijd, hij moet minimaal 15 zijn, omdat hij al die tijd in de cel heeft gezeten. Ja, hoe oud hij werkelijk is, is onbekend. Zijn inspreekstem is op dat moment 32, wat aannemelijk is, (alhoewel ik (16 jaar) mezelf nog niet snel 11 man zie vermoorden) maar wat het werkelijk is, kan je helemaal nooit weten, tenzij een andere GTA er opheldering over geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, we weten wat iedereen zelf zou kunnen denken en verwachten, maar het gaat hier om feiten, het enige feit wat je van hem weet is dat hij ouder is dan 15, meer niet.

Je kunt alle leeftijden tussen de 25 en de 45 raden, de enige die je met een feit zou kunnen onderbouwen is dat je van Zero in GTA:SA weet dat hij even oud is als zijn voice-actor in 1992. Ray Liotta is in 1986 dus 32 jaar oud geweest, dus zou Tommy dat ook moeten zijn, de rest kan je met geen enkel feit onderbouwen.

Als je het bij iedereen zou doen zoals ik net zei, zijn de personages allemaal zo oud:

Tommy Vercetti - 32 jaar oud

Ken Rosenberg - 30 jaar oud

Sonny Forelli - 25 jaar oud

Victor Vance - 27 jaar oud

Lance Vance - 37 jaar oud

Juan Garcia Cortez - 32 jaar oud

Mercedes Cortez - 12 jaar oud

Alex Shrub - 20 jaar oud

Candy Suxxx - 14 jaar oud

Avery Carrington - 50 jaar oud

Donald Love - 27 jaar oud

BJ Smith - 27 jaar oud

Jezz Torrent - 15 jaar oud

Stephen Scott - 50 jaar

Gonzales - 26 jaar oud

Ricardo Diaz - 29 jaar oud

Pierre La Ponce - 9 jaar oud

Kent Paul - 9 jaar oud

Umberto Robina - 42 jaar oud

Auntie Poulet - 24 jaar oud

Cam Jones - 15 jaar oud

Phil Cassidy - 42 jaar oud

Dolores - 41 jaar oud

Earnest Kelly - 46 jaar oud

Mitch Baker - 47 jaar oud

Ik moet zeggen dat ze niet allemaal overeen komen. Maar sommige komen aardig in de richting.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Die theorie gaat dus niet op (maar ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat Kent Paul geen 9 jaar is ten tijde van GTA Vice City :puh: ).

Ik heb in een oude review van GTA Vice City (net na de release van het spel) de volgende informatie gevonden:

Tommy Vercetti - 35 jaar

Lance Vance - 32 jaar

Ken Rosenberg - 33 jaar

Avery Carrington - 51 jaar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...