Jump to content

[SA] San Andreas Stunt Challenge


Froodooo

Recommended Posts

Toen ik de 1e ronde won met een grote voorsprong dacht ik dat het niet erg moeilijk zou worden, maar daar vergiste ik me duidelijk in, HerrieM en de anderen kwamen bij de 2e ronde terug met erg goede scores, toen wist ik dat het moeilijk zou worden. En ik wist ook dat ik moest winnen van die HerrieM :) Ik heb dus ook erg lang gestunt, ik wil zeggen dat het bij stunten naast je eigen doen ook geluk moet hebben. Je score kan hoog oplopen doordat je tegen een boom botst en daardoor een draai maakt. Het is dus een mix van eigen ervaring en geluk.

Ten eerste wil ik HerrieM en Flying Dutchman voor de 2e en 3e prijs feleciteren, en natuurlijk ook NandroDavids en Bassiej26. Goed gedaan iedereen!

Froodooo ook heel erg bedankt, je organiseerd altijd leuke contests! Keep it coming!

@Sheep, dat is inderdaad een leuk idee.

Iedereen nog bedankt voor de reactie's :)

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Misschien een kleine tip is om na afloop van een gestreden ronde de betreffende screens van de deelnemers te laten zien in het topic. Dat is voor de toeschouwers en voor de deelnemers grappig om te zien denk ik :Y. Maar dat is maar een tip hoor, verder geen enkele kritiek :)

Ja, voor een volgend stunt toernooi (wat waarschijnlijk nog wel komt), is dat wel een leuk idee.

Ik geef ook nog maar eens de stunts voor de finale prijs aan jullie:

___________________________________________________________



Typhoon

Screen stunt 1: 1

Screen stunt 2: 2

Screen stunt 3: 3

HerrieM

Screen stunt 1: 1

Screen stunt 2: 2

Screen stunt 3: 3

Flying Dutchman

Screen stunt 1: 1

Screen stunt 2: 2

Screen stunt 3: 3

NandroDavids

Screen stunt 1: 1

Screen stunt 2: 2

Screen stunt 3: 3

Bassiej26

Screen stunt 1: 1

Screen stunt 2: 2

Screen stunt 3: 3

___________________________________________________________

Verder, iedereen nog bedankt voor de leuke reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik de volgende keer meedoen? :bier:

Als er een volgende editie komt, mag iedereen gewoon meedoen. Blijf goed opletten of er een nieuw toernooi op wordt gezet, en zorg er dan voor dat je op tijd inschrijft ;)

Overigens hoef je binnenkort waarschijnlijk geen nieuwe Stunt Challenge te verwachten, want als er te vaak hetzelfde wordt georganiseerd, is het minder leuk om mee te doen. Een paar maandjes geduld lijkt me dus zoiezo nodig, maar dan kun je zeker meedoen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...