Jump to content

.TXD file


X-TX

Recommended Posts

Dit kun je heel makkelijk achterhalen met moo-mapper:

* Display het deel van VC waar het stadion in staat

* open het texture display

* dubbelklik op het stadion

Het texture display laat nu de texture file zien die bij het stadion hoort,

in dit geval dus: dt_stadium.txd

Veel Suc6

Link to comment
Delen op andere websites

thnx man maar weet je ik werk nooit met moo mapper snap je maar zal voortaan af en toe eens zien met dat ding, die moo mapper van me deugt niet alles is zwart wit en zo en het is vet onduidelijk snap er niks van dat ding al doe ik in begin zo gta vice city en de onderste ding met textuur+color of zo wat er ook staat en doet die nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Dat schijnt helaas vaker voor te komen met moo-mapper, en ik heb er nog nooit geen goede oplossing voor gezien...

Waar je in ieder geval op moet letten, is dat je geen andere grafische applicaties tegelijkertijd draait.. ( dus ook GTA stoppen, als je moo-mapper opstart).

Link to comment
Delen op andere websites

ik werk altijd met 1 proramma ook is me vice city altijd uit allen als ik ga testen en verder gebruik ik moo mapper nooit en werk het meest met img tool en vice txd en paint shop pro 8.10 verder heb ik wat andere dingen aan staan zo als windows madia player en zo maar niks wat verder met gta te maken heeft dat heb ik ooit geleerd toen ik iets wou aanpassen toen 1 van die programmas voor vice city die fouten aan het checken was en kreeg ik zo melding zo van de bestand is al in gebruik maar kan je mij wat meer over moo mapper uitleggen want ik heb zo veel gebouwen waar ik nog steeds geen .txd file van kan vinden heb ook al met moo mapper gedaan en zo :angry en het moet ff snel want 5 dec. moet GTA:TO klaar zijn en ik maak die winkels ( kapper, tattoo shop, free record shop enz. enz) bij north point mall en moet die .txd files daar van hebben ik heb al een paar gevonden na 3 jaar schrollen in img tool :puh:

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat moet je uitleggen over moo-mapper.... Ik begrijp dat je vooral bezig bent met txd modden, in dat geval is moo-mapper erg handig om een bepaalde txd file te vinden.

De werkwijze heb ik een paar posts terug al uitgelegt: texture window openen, en dan dubbelklikken op het object waarvan je de texture file zoekt. In het texture window wordt de betreffende file geopend, en ook de naam ervan weergegeven.

Als je ook bezig wilt gaan met het verplaatsen van objecten of zelfs het toevoegen van nieuwe objecten, is moo-mapper zo goed als onmisbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

patrickW je hebt ook over all antwoord op he :lol: en Eclipse jij hebt alles op je site :blink:

hmm ik heb jou site gezien ( voor 923 x ) en ik heb echt alle stappen gevolgt en dan de eerste probleem wat ik heb is dat ik als nog voor laatste optie kies ( kleur alle textuur dingen enz. enz ) en dan is het nog steeds zwart wit klopt dat en als die klaar is met laden en komt dat scherm van moo mapper en dan zeg ik om alle .ipl bestanden te weergeven en dan is die klaar, is het nog steeds zwart en dan klik ik ergens boven op enabled textuur of zo daar zit dan zo'n vinkje en als ik die weg doe komt eindelijk de stad en gaat tering traag al heb ik best snel pc en wat me dus verbaast dat alles zwart wit is dus ik wou zo schans plaatsen net als op jou site ging naar objecten en bla bla... dus dat lukte niet en ging naar het vliegveld om zo trap te verplaatsen waar je unique jumps doet en dat lukte ook niet en ik snap er niks van en waarom is alles zwart wit.... :angry: :(

help

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...