Jump to content

gta multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de multiplayer maar als ik op een server ga wa dan dan staat er start game en dan load of nieuw als ik load dan is mijn sherm zwart en als ik newgame pak zie ik vinewood en ik kan nx doen maar de tijd gaat wel

wat nu???

Geplaatst:

dat heb ik ook gehad.. je meot iets doen.. ik dacht iets van downgraden naar versie 1.0 ofzo.. weet het niet meer :puh:

Geplaatst:

maar je kunt ze wel overzetten van v2 naar v1, ik zal eens opzoeken hoe dat moet...

ik weet niet welk programma jij ervoor gebruikt, maar je kunt beter samp gebruiken, daarin kun je gewoon spelen met v2...

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ok ik zoek hem even...

www.sa-mp.com

:cya:

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

jah die heb ik ma wa nu ik kan downgraden ma dan zijn mijn savegames weg ma gge zij iet van sa-mp met versie 2.00 wa was da???

Geplaatst:

ik kan mta sa niet spelen hij zegt hij patch 1.0 nodig heeft maar ik heb 1.01 en kan patch 1.0 nergens vinden kan ieman mij even helpen,,,

alvast bedankt,,, :*D

Geplaatst:

Volgens mij ligt het aan de San Andreas dat je gekocht hebt, MTA speel je op de oude versie.

MTA is niet compitabel met versie 2.

iig dat dacht ik !

Succes.

Whoop

Service with a Smile !

Geplaatst:
Volgens mij ligt het aan de San Andreas dat je gekocht hebt, MTA speel je op de oude versie.

MTA is niet compitabel met versie 2.

iig dat dacht ik !

Succes.

Whoop

Service with a Smile !

ja klopt maar ik heb ookv2 gekocht. Je kan SA dan downgraden naar V1 zodat je wel mods kan gebruiken, overgens: mn savegames kon ik nog gewoon gebruiken en Multiplayer werkt ook (SA-MP en MTA)

Geplaatst: (bewerkt)

ja okeej maar is er geen versie van mta sa dat je gewoon met patch 1.01 kan spelen en trouwen sa-mp doet het ook niet heel raar,,,,

weet iemand dat,,

hoor het wel :*D

Bewerkt: door Tiger1111
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...