bramboy Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 hoe zet je iets ingame. ik heb wel gelezen dat je ipl nodig hebt (data-maps)maar die staat er niet .hoe zet je dan mods ingame??????? Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Wij hebben hier een Master Tutorial List, en daarin staan de volgende tutorials: Model In SA zetten door Wauzie VideoTut: Een model in SA zetten Door Wazuup VideoTut: Model mappen met de Map IO De laatste zou ik aanraden om te volgen als je al wat weet van modding. Weet je nog helemaal niets, volg dan de eerste (textutorial) of de tweede (videotutorial). Reageren
bramboy Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) het is vc en ik werk met google sketchup Bewerkt: 29 september 2007 door bramboy Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 het is vcen ik werk met google sketchup daar gaan we al helaas maar ik heb gehoord dat je models van Google Sketup niet naar 3ds max kan exporteren en dat moet je wel doen want anders kan je geen dff en een coll maken. met sketchup kan het wel je kan het ook naar Gmax exporteren als ik het goed heb en dan kan je de coll en dff,s maken van je model en met sketchup zlef kan dat niet dus ik zou zeggen gebruik de normale sketchup maar ik raad je sterk aan om 3ds max te gebruiken of Gmax maar als je sketchup lekkerder vind werken zou ik dat dan maar doen dus zorg ervoor dat je Sketchup heb en geen google sketchup hier de download link >> Klikkerdeklik << succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.