Jump to content

Hidden Packages Walkthrough


Bling

Recommended Posts

Kan je dit nu niet op WikiGTA zetten?
Toen dit topic nog in aanmaak was, was ik nog geen WikiGTA medewerker, dus besloot ik om deze walkthrough op het forum te plaatsen. Nu ben ik ruim 4 ½ maand WikiGTA medewerker, maar het is er tot nu toe nog niet echt van gekomen om de walkthrough over te zetten in een WikiGTA-versie. Wellicht dat ik daar in deze vakantie wat aan ga doen, gezien de vele vrije dagen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

M'n complimenten Bling :tu: mooi gemaakt en uitermate handig. Ik zat me al suf te zoeken op wiki om tot de conclusie te komen dat het daar nog niet staat. Maar bedacht mij zojuist dat als het niet op wiki staat er vast wel een handig topic over zou bestaan. En van die kaart met vindplaatsen werd ik niet altijd wat wijzer, maar met beschrijving en foto's is het net als een dagje in de wei: relax grazen! :sigaar:

Edit: Foto's van #8 en #9 zijn beide foto's voor #8, dus die van #9 ontbreekt.

Edit2: Volgens mij staat 'Balletje' 31 niet goed en moet 2 huizenblokken naar 't zuiden, dus onder 30 en rechts van 32.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

* Mededeling *

Het heeft een behoorlijk tijdje geduurd, maar ik heb afgelopen maand toch nog even de tijd en motivatie gevonden om de gehele walkthrough naar een WikiGTA-versie over te zetten. Vanaf vandaag kan iedereen die daar nog behoefte aan heeft WikiGTA raadplegen, wat voor de meesten wellicht wat overzichtelijker en handiger zal zijn.

Let op: de volgorde en nummers van de HP's verschillen van dit topic. In Portland is er geen verschil, maar in Staunton Island en Shoreside Vale wel.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de complimenten, DdJDean en keenids! :tu:

Ja, er is een klein foutje, hidden package 8 en 9 hebben het zelfde plaatje...
Deze fout was al gemeld en bij mij bekend. Het punt is alleen, dat de screens uit deze walkthrough ondertussen alweer anderhalf jaar oud zijn, waardoor ik de meesten niet meer op mijn PC heb staan. Daarnaast bestaat er sinds kort ook een WikiGTA-versie van deze walkthrough, dus heeft het verbeteren van de foutjes uit dit topic wat mij betreft niet veel prioriteit.

Mensen die nog van deze walktrough gebruik willen maken, raad ik dan ook aan om de walkthrough van WikiGTA te gebruiken. Deze is een stuk handiger in gebruik, en daarnaast bevat de walkthrough in dit topic wel meerdere foutjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...