Jump to content

2 mobiele vraagjes..


gammie_

Recommended Posts

Beste leden,

Ik hoop dat ik met mijn geopende topic hier in het goeie forum zit :clown:

Vraag 1: Hoe kom ik er achter wat mijn mobiele nummer is en het nummer van de simkaart? Het is al een oudere mobiel en ik heb alleen de handleiding en het doosje en de mobiel zelf nog :clown:

Vraag 2: Kan ik met een andere mobiel een bericht sturen met een spelletje erin? Bijv: het spelletje Golf van mijn pa dat ik dat verzend naar mijn mobiel is dit mogelijk of kan het alleen met infarood?

Alvast Bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

1) Bel gewoon naar een ander mobiele nummer en dan zie je je eigen nummer daar wel in beeld. Van je zus ofzo.

2) Naar mijn weten denk van niet. Ringtones enzo lukt wel, probeer het anders eens.. :)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

2) Nee, het versturen van een spelletje via IR is niet mogelijk. Met IR kun je uitsluitend telefoonnummers uit een adressenboek uitwisselen. Met de nieuwe techniek Bluetooth zou zoiets wél mogelijk kunnen zijn, maar uit je verhaal begrijp ik dat het al een wat ouder toestel is. De kans op Bluetooth is dan erg klein en dan houdt het een beetje op vrees ik.....

Link to comment
Delen op andere websites

Koop je dat? Of als hij verlopen is moet je een nieuwe simkaart kopen.

Nou mijn neef wil mijn oudere mobiel overkopen maar omdat mijne oude niet simlock vrij is ofzo.. Moet deze oude simkaart erin blijven zitten verder is de mobiel prepaid dus er zit nu geen beltegoed meer op maar hij zij van ik wil hem wel overkopen voor een klein bedrag maar wil je dan het telefoon nummer en de simkaart doorgeven via email. Is er nog een mogelijkheid dat ik ergen in de telefoon kan kijken over het nummer en van de simkaart zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Koop je dat? Of als hij verlopen is moet je een nieuwe simkaart kopen.

Wat bedoel je hiermee? Dat je een nieuwe simkaart moet kopen als je beltegoed verlopen is? :bonk: Dat is dus niet waar. Als je beltegoed verlopen is, moet je nieuwe kopen en dan doet dat beltegoed het weer. Met andere woorden, als er nog 5 euro op staat en dat verloopt, dan moet je een nieuwe kaart van bijvoorbeeld 10 euro kopen. Dan is je oude beltegoed ook weer beschikbaar: 5 + 10 = 15 euro staat er dan op. Maar ik snap niet echt wat je ermee bedoelt, want je hoeft natuurlijk geen nieuwe simkaart te kopen als je beltegoed verlopen is, dan kan je nieuwe kopen en daarna naar iemand met een nummervermelder bellen.

EDIT: @ Ruurd, een SIMkaart is wel degelijk iets anders als een beltegoedkaart :bonk:. En een SIMkaart kan niet verlopen, want ik had een mobiel die ik kwijt was (5 jaar kwijt) en toen deed hij het ook nog gewoon. Ik ging vragen hoe dat kon, en toen zei die gozer dat ik niet bang hoefde te zijn dat mijn SIMkaart zou verlopen :).

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

denk je dat ik stom ben? Nee

ik bedoel, als je simkaart verlopen is, dan moet je een nieuwe kopen. dat snap jij ook wel of ben je zo dom? :bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Houden we het even beschaafd graag? Jullie bedoelen hetzelfde: namelijk nieuw beltegoed kopen, maar omschrijven het allebei even anders. Niemand is er dom hier...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dus er is geen andere mogelijkheid dan gewoon beltegoed te kopen en te bellen naar een andere telefoon om het nummer te achterhalen?

dan wil ik nog graag weten: het nummer van de simkaart het schijnt op de simkaart zelf te staan.. Klopt dit? Om het te achterhalen? Ik heb wel een vaag gedrukt nummer achter op mijn simkaart..

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet bellen naar #111*nummer#

Bij nummer vul je bv het nummer van je moeder in(* moet blijven staan, netzoals alle andere dingen), dan krijgt je moeder een sms "het nummer .. wilt dat je naar hem/haar belt" Goed trukje.

Bewerkt: door tjah77
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

1) : als je een mobiel koopt krijg je een mapje erbij . Daar staan alle gegevens in dus ook je eigen nummer(Ja die staat er) . Als je mobiel nog best nieuw is heb je de optie van mijn eigen nummer optie . Daar kun je dan je eigen nummer in doen .

2)Nee dit is niet mogelijk .Als iemand jou spel wilt of jij zijn spel zal je die helaas moeten downloaden voor een prijsje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...