Jump to content

movie in plaatje

Recommended Posts

Geplaatst:
hee mensen ik zoek iemand die weet hoe ik dit of zo'n soort plaatje kan maken.

of iemand die er een tut van heeft, want ik zou het graag leren.

ook zou ik graag willen weten hoe ik aan de filmpjes kom.

http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...itebustercc.gif

alvast bedankt,

clifdon

Dit soort filmpjes kan je zelf maken met Adobe Imageready. Hier heb ik een site met allerlei tutorials hierover. Hopelijk kom je hiermee wat verder :)

Geplaatst:

hee mensen ik zoek iemand die weet hoe ik dit of zo'n soort plaatje kan maken.

of iemand die er een tut van heeft, want ik zou het graag leren.

ook zou ik graag willen weten hoe ik aan de filmpjes kom.

http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...itebustercc.gif

alvast bedankt,

clifdon

Dit soort filmpjes kan je zelf maken met Adobe Imageready. Hier heb ik een site met allerlei tutorials hierover. Hopelijk kom je hiermee wat verder :)

bedankt maar die website kende ik al :Y ik kan daar niets vinden :'( niet hoe ik dat er inzet en waar ik de filmpjes vind enz.. hopelijk kan iemand mij nog iets verder helpen

Geplaatst:

We hebben hier op een forum een tutorial door Tubs van hoe je dat moet doen. Die kan je hier vinden. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je die zeker zelf kunnen vinden. ;)

Er staat in de tut dat je het beste .gif of .mov filmpjes kan gebruiken voor dat soort signatures.

En hiervoor vind ik deze website wel een goede bron.

Hopelijk kom je eruit.

Geplaatst: (bewerkt)
We hebben hier op een forum een tutorial door Tubs van hoe je dat moet doen. Die kan je hier vinden. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je die zeker zelf kunnen vinden. ;)

Er staat in de tut dat je het beste .gif of .mov filmpjes kan gebruiken voor dat soort signatures.

En hiervoor vind ik deze website wel een goede bron.

Hopelijk kom je eruit.

echt top ik ga zekker kijken maar bij de zoek functie wist ik niet welke woorden ik moest gebruiken daarom lukte het mij niet :'( maar ik ga proberen ;)

EDIT: nog een vraagje hoe sla ik filmpjes op? dan heb ik quicktime pro kopen maar dat vind ik te duur is er nog een andere oplossing?

Bewerkt: door clifdon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...