Jump to content

Paul Wall

Recommended Posts

Geplaatst:

Signature van Paul Wall

paullwallcopyok8.gif

Ik wilde waar dat kleine fototje staat een filmpje maar dat was mij niet gelukt..

Tips hoe het moet zijn altijd welkom!!

Graag Rates & Comments & TIPS

Geplaatst: (bewerkt)

Cool gemaakt =]

Die gast is alleen lelijk... En misschien iets aan de border doen, zn hoofd erased de border...

8,5/10

Bewerkt: door Crankeye
Signature van Paul Wall

paullwallcopyok8.gif

Ik wilde waar dat kleine fototje staat een filmpje maar dat was mij niet gelukt..

Ja, je had in het dit topic ook gezegd dat het je niet lukte. Dus ik ga even de tut van TubS, waarbij je het niet lukte, uitleggen, en dan probeer ik iedere stap heel duidelijk uit te leggen. De tut is op zijn laatst over 1½ klaar, oke? Maar misschien lukt het ook wel in een half uurtje.

Stap 1:

Je start ImageReady op. Dan klik je op File --> Open, en kies je:

- een GIF afbeelding

- een filmpje, maar let er wel op dat het niet met alle filmpjes kan. Met een mov filmpje of een avi filmpje lukt het in ieder geval wel.

Ik pak deze GIF afbeelding (ja sorry, ik heb geen filmpjes en geen GIF afbeeldingen van Paul Wall op mijn computer staan :puh: ): wandelendn2.gif

Als je een filmpje pakt, moet je dit doen. Je krijgt als je het filmpje opent dit scherm te zien:

stap1nw5.png

(Dit is trouwens weer een filmpje dat helemaal niks met Paul Wall te maken heeft, maar het is maar even als voorbeeld)

Je doet dezelfde instellingen als op het plaatje, je klikt dus 'Selected Range Only' aan, en je klikt 'Limit To Every 2nd Frame' aan. Dan ga je kiezen welk stuk van het filmpje je wilt gebruiken. Je ziet onder het filmpje een tijdlijn staan. Dat driehoekje op de tijdlijn, schuif je naar de plek waar je het filmpje wilt laten beginnen. Zoals op dit plaatje:

stap2hq0.png

Dan ga je kiezen waar je het filmpje wilt laten eindigen. Dat doe je als volgt: Houdt SHIFT ingedrukt, en sleep het driehoekje naar de plek waar het filmpje moet eindigen. Zoals op dit plaatje:

stap3zj3.png

Opmerking: Zorg er wel voor dat het stuk wat je van het filmpje pakt, niet te lang duurt.

Als je alles goed hebt ingesteld, klik je op OK. Nu heb je van het filmpje een GIF afbeelding gemaakt.

Stap 2:

Is de GIF afbeelding een beetje te groot om in je Paul Wall sig te plaatsen? Klik dan op Image --> Image Size, en resize de GIF afbeelding. Als je dit hebt gedaan, selecteer je alle frames.

Stap 3:

Klik nu op het knopje om de GIF afbeelding naar Photoshop te verplaatsen. Ik heb het over dit knopje: tra2it.jpg (staat onderaan je Tools Bar).

Wow, ik zie net dat je zegt dat het om stap 8 gaat. Zonde van deze uitleg. :(

Maarja, stap 8: Ik maak even een filmpje voor je om te laten zien hoe stap 8 moet, om het extra duidelijk te maken. Klik hier om het filmpje te bekijken (Je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij rapidshare, je kunt het filmpje meteen bekijken. Het filmpje moet wel even laden, maar je hoeft hem niet te downloaden): Klik.

Uitleg filmpje: Je gaat dus terug naar ImageReady. Als je daar bent, klik je op Window --> Animation, en Window --> Layers. Bij bij op het filmpje staan rechts de Animations, en links de Layers. Plaatje voor de duidelijkheid:

animationslayersfy6.jpg

Bij Animations staat als het goed is maar één Animatie, maar je hebt misschien wel 20 frames. Dus als je 20 frames hebt, duplicate je de Animatie ook 20 keer. Heb je 10 frames? Dan duplicate je de Animatie 10 keer. Als je dat hebt gedaan, ga je het volgende doen: Je klikt op Animatie 1, en bij de layers zorg je ervoor dat er alleen een oogje staat voor de Paul Wall sig en Layer 1. Nu klik je op Animatie 2, en bij de layers zorg je ervoor dat er alleen een oogje staat voor de Paul Wall sig en Layer 2. Nu ga je naar Animatie 3, en bij de layers zorg je ervoor dat er alleen een oogje staat voor de Paul Wall sig en Layer 3. Zo ga je door, tot je alle animaties hebt gehad. Dan klik je op File --> Save Optimized As... , en je slaat hem op. :)

Mijn resultaat:

paulwallxi5.gif

Als er nog iets onduidelijk is, vraag je het maar. :)

Veel succes ermee. ;)

EDIT: Ik zie net dat het duplicaten van de Animaties niet op het filmpje staat. :(

Als je wilt dat ik een nieuw filmpje maak, zeg je het maar. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Het is een stap 8 die niet wil!!

Ik weet wel hoe ik het inmoet voegen enz. maar ik weet nog niet dat die dan gaat werken!!

Geplaatst:

Goh, welkom bij de club ^^

Maar 't zou inderdaad wel mooi zijn geweest als je ook een echt filmpje d'r in had; groot gelijk.

Kan je ook nog even snel vertellen hoe je het moet invoegen in je signature!!?

Ik heb een MPG bestand kan ik die ook in AVI/GIF bestand doen?

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Als ik weer terug ga naar IR dan heb ik geen frames meer alleen die layers in die signature!!

Dat is mijn probleem!! Misschien weet jij dat ook wel Bart?

Als ik weer terug ga naar IR dan heb ik geen frames meer alleen die layers in die signature!!

Dat is mijn probleem!! Misschien weet jij dat ook wel Bart?

Dat is raar. :? Misschien werkt het als je eerst alle layers selecteert, en dan op het knopje drukt om naar ImageReady te gaan. Bij mij kopiëert hij gewoon alle layers naar ImageReady als ik op dat knopje druk op naar ImageReady te gaan. Weet je wat? Is het goed als ik morgen (want mijn zus wil zometeen op de computer :( ) voor jou het filmpje in de sig zet? Dan upload je gewoon even het filmpje en dan zal ik hem erin zetten. :)

EDIT: Ik ga voor je aan de slag. :) Dat ik de beige rand en de zwarte rand weg moet halen snap ik wel, maar wat bedoel je met:

En misschien ook de kleur als dat plaatje nu?

Dat is wel mooier!!

Nou ja, ik ga maar gewoon aan de slag. Ik post het resultaat wel, en als het niet goed is, zeg je het maar ;)

Oke, ik heb hem. Maar die beige rand weghalen is niet gelukt. :N Dat komt omdat het vakje waar het filmpje in moest, in de hoogte te groot was om te beige rand weg te halen. Misschien snap je niet wat ik bedoel, daarom heb ik even een plaatje gemaakt:

jaschietoprx4.png

jaschietop2rr7.png

Dus als je het PSD bestand van de sig nog hebt, zou je dat vakje misschien wat minder hoog kunnen maken, dan kun je de grijze randen weglaten :)

Het resultaat:

paulwalldegoedejt1.gif

Hij is helaas 37 KB te groot om hem in je sig te gebruiken, maar ik dacht dat je misschien eerst nog even wou kijken of je dat vakje wat minder hoog zou kunnen maken, zodat ik de beige randen weg kan werken. :) Als dat niet zo is, zal ik zo snel mogelijk zorgen dat de sig onder de 100 KB is. ;) En als ik straks niet meer op de computer kan, is iemand anders misschien zo vriendelijk om die sig even te verkleinen in KB's. :)

Is goed dan zal ik nog even een mooi filmpje zoeken!!

Alvast bedankt!!

Hier is die al!!

paulwallae8.gif

Maar zou je wel die beige randen eromheen weg willen halen??

En aan de zijkant zit ook nog een zwarte rand!!

Kan je die weg halen!?

En misschien ook de kleur als dat plaatje nu?

Dat is wel mooier!!

Alvast Bedankt

Bewerkt: door King Room

Nou King Room, ik heb hard gewerkt met photoshop, en het is eindelijk gelukt. :) Ik heb het vakje waar dat filmpje in moest komen, in de hoogte verkleint, zodat de beige randjes van het filmpje helemaal weg zijn. Doordat ik dat vakje in de hoogte verkleint had, was er ook wat van de achtergrond weg. Dat moest ik opvullen, dat ging gelukkig wel goed. Op de sig zie je d'r niks van, behalve als je héél goed gaat kijken.

In ieder geval, dit is het resultaat:

paullwalldebesteld3.gif

De afmetingen zijn 444 x 149. En het is me gelukt om hem in KB's te verkleinen, hij is nu nog maar 97,3 KB, dus je kunt hem als sig gebruiken. :) Plaats dit in je handtekening als je hem als sig wilt hebben:

[img=http://img80.imageshack.us/img80/6669/paullwalldebesteld3.gif]

Even voor de duidelijkheid, dit was de sig eerst:

paulwalldegoedejt1.gif

(filmpje heeft beige randjes, de sig is 137 KB)

En dit is de sig nu:

paullwalldebesteld3.gif

(filmpje heeft geen beige randjes meer omdat ik dat vakje in de hoogte verkleint heb, de sig is 97,3 KB)

Je zei via PB dat je de vorige Paul Wall sig niet kon zien. Daarom heb ik voor de zekerheid even deze Paul Wall sig met RapidShare geüpload. Dit is de download link: Klik.

Veel plezier met de sig. :Y

Geplaatst:

Chill om je weer online te zien Bart.

Je hebt het weer es geflikt. Je hebt ook weer geluk dat ie op 97 kb zit.

Dus mag nog net.

Over de sig zelf:

De blokjes zeg maar passen goed bij het thema.

Mooie plaatjes van Paul opgezocht.

Netjes

8/10 !

Geplaatst:

Het type border en de kleur vind ik niet zo mooi. 1px en zwart vind ik mooier, hierbij. De lettertypes vind ik ook niet echt super. Verder vind ik het grooste plaatje niet echt super, maargoed. Verder past de stijl van de sig er wel goed bij, een mooi geheel dus.

Wat voor een beoordeling denk je dat ik hierbij geef? Ookal een aantal minpuntjes, tot vind ik het een 72% waard. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...