Jump to content

Fred vs. Juninho


NandroDavids

Fred vs. Juninho  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Braziliaan is beter...?

    • Fred
      3
    • Juninho
      14


Recommended Posts

Het is alweer twee weken geleden dat de Club Battle tussen Deportivo la Coruña en Newcastle United van start ging, en dus is het weer tijd voor een nieuwe Player Battle. Deze keer is het tijd voor de twee sterspelers van de Franse koploper Olympique Lyon. Ik heb het nu natuurlijk over de Brazilianen Frederico Chaves Guedes en Juninho Pernambucano, beter bekend als Fred en Juninho. Stem in de poll op de speler die volgens jou beter is, en vertel in dit topic waarom je die speler beter vindt.

Fred

8257.jpg

Juninho

8268.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gestemt voor juninho omdat hij meer ervaring heeft en een heel goed schot, maar eigelijk twijfelde ik wel erg hoor! :engel: Ze zijn allebij even goed maar dan allebij met iets anders

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn allebei goeie voetballers, maar m'n stem gaat naar Juninho omdat hij met die poeiers van afstand meestal wedstrijden beslist. Fred is ook een goeie voetballer, maar die heeft dat schot niet wat juninho dus wel heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Juninho, eerlijk gezegd ken ik Fred niet zo heel goed, en de Franse competitie kijk ik ook zelden naar.

Fred heb ik nog nooit (toch niet dat ik weet) zien voetballen, en Juninho wel, dus....

Link to comment
Delen op andere websites

Tijd om dit topic even een klein stukje omhoog te schuiven door zelf ook even mijn stem uit te brengen...:Y

Ik heb, net als de meerderheid van de stemmers hier, gestemd op Juninho. Fred is absoluut een hele goede spits, en het is ook volkomen terecht dat hij bij het nationale elftal van Brazilië zit, maar als ik tussen Fred en Juninho moet kiezen, kan er eigenlijk geen twijfel over bestaan: Juninho heeft zo'n geweldige trap in de benen, het is werkelijk ongelooflijk hoe hard en zuiver hij kan schieten. Sommige vrije ballen legt hij vanaf 30 meter zomaar even in de kruising, en dan kan ik niet anders dan in deze Player Battle kiezen voor middenvelder Juninho.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...