Jump to content

zoek een save game met 15% ofzo


Dazzler

Recommended Posts

Als je SA v2 hebt, check deze post. Scroll een stukje naar beneden en dan zie je wel een Banner met 'San Fierro Missies' staan. De missie kan je daar downloaden.

Even als aanvulling op de post van Preddy. Als je versie 1 hebt van GTA San Andreas (dit kan je zien als je GTA San Andreas opstart), kan je hier kijken. De laatste missie voor San Fierro is Are You Going To San Fierro. Dus als je gelijk in San Fierro wilt zijn, moet je de savegame downloaden die naast 'Are You Going To San Fierro' staat.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal ik je uitleggen Dazzler. Als je de savegame hebt aangeklikt zal je computer hem downloaden en dat bestand zal een .zip (Winzip) wezen of een .rar (winrar). Het zijn dus een soort van archieven waarin de savegame staat als je met behulp van de eerder genoemde programma's dat .zip of .rar bestand hebt geopend zul je daarin een bestand vinden die ongeveer zo heet: 'GTASAsf1.b'. Die B die toont de extensie aan nu hebben we het dus over een savegame. Dan ga je naar : 'Start > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Daar schuif je vanuit het programma dat .B bestand in en dan sluit je alle huidige programma's waarmee je bezig bent om de game prestatie te verhogen. Je start het spel via het destop icoon: 'Play GTA San Andreas' en je gaat via Start Game > Load Game naar Slot 1 en daar zal in jou geval staan: Are you going to san Fierro? Dan ben je in San Fierro en dan kun je verder gaan met je spel. Ik wens je veel succes en plezier mocht het nog niet werken dan maak ik wel wat screens of een nog uitgebreidere uitleg. ;)

Edit: Was niet expres Jet, Jou uitleg mag er ook wezen. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

als ik die missie aanklikt wat moet ik dan doen?

Allereerst de uitleg over het topic.

- Klik op de betreffende savegame.

- Sla hem op op je computer.

- Download WinRAR hier.

- Ga naar het bestand en dubbelklik erop (dus waar je hem hebt opgeslagen).

- Ga op de savegame staan. Deze heet: GTASAsf1.b . Voor 1 kan je ook 2 t/m 8 invullen. Dat ligt eraan in welk slotje hij staat.

- Kopieer hem (ctrl + c)

- Ga naar Mijn Documenten --> San Andreas User Files.

- Plak de savegame (ctrl + v)

Uitleg van de site.

- Klik op de betreffende savegame.

- Sla hem op op de computer.

- Unzip hem (klik op het bestand en de rest wijst zich van zelf).

- Kopieer de savegame (ctrl + c). Deze heet: GTASAsf1.b . Voor 1 kan je ook 2 t/m 8 invullen. Dat ligt eraan in welk slotje hij staat.

- Ga naar Mijn Documenten --> San Andreas User Files.

- Plak de savegame (ctrl + v)

Dus als je van het topic gebruikt (die in de post van Preddy staat), moet je het eerste deel van deze post gebruiken. Als je de site gebruikt (in mijn post hierboven) dan moet je het tweede deel van deze post gebruiken. Succes!

EDIT: SummerBase is me weer eens voor _O_ .

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...