Jump to content

Centraal personage discussieer-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sonny Forelli in Vice City Stories?

Ik heb zojuist Internet Movie Database (IMDb) gecontroleerd op updates, en wat bleek? Inderdaad, er was een update verricht. Een kleintje weliswaar, maar groot genoeg voor een leuk discussiepunt. Ik heb zitten twijfelen om hierover een nieuwsbericht aan te maken in het 'The latest news from Vice City Stories' topic, maar omdat het maar een klein update'tje is heb ik besloten om het 'latest news' te laten voor dat het was, wanneer er een groot nieuwtje vrijkomt m.b.t. Vice City Stories zullen we dit er ongetwijfeld even bij vermelden.

Mijn punt is dus nu, de lijst van voice-actors in GTA Vice City Stories op IMDb.com is nu ge-updated met maar liefst één naam. Een vreemde eend in de bijt, zal ik zeggen, maar toch een goed verhaal bij te creëren. Deze naam is bij de lijst toegevoegd:

Tom Sizemore .... Sonny Forelli (voice)

Wat zien we nu? Een Sonny Forelli in Vice City Stories? Nou, we zagen laatst al dat de lijst bijgewerkt was met de naam Tommy Vercetti (op IMDb staat weliswaar Tommy Vercettie), en nu zien hier ook Sonny bijstaan. Wat Tommy betreft: daar is al een theorie over gespeculeerd, binnenkort meer daarover. Maar goed mocht alles kloppen, dan zou ongetwijfeld Tommy iets met Sonny gaan meemaken in Vice City Stories. Waarom zou Tommy dan in Vice City Stories meespelen en niet met Sonny optrekken terwijl ze de 'beste maten' vroeger met elkaar waren? Desalniettemin zou het nog altijd vreemd zijn, Tommy zou immers toentertijd in de nor hebben moeten zitten. We zullen zien, zonder Tommy Vercetti zou Sonny uiteraard ook nog zaken kunnen regelen in Vice City, misschien komt het dan daardoor wel dat Sonny zo op de hoogte was over Vice City in de intro van GTA Vice City.

Goed, voordat ik nu een heel boekwerk bij elkaar geblaat heb: wat denken jullie? En dat is de bedoeling van dit topic, net zoals dat in het topic over Tommy Vercetti plaatsvond. Bedenk, discussieer, creëer, knutsel en plak je mening in elkaar; plaats die hier in dit topic en laat het discussiëren over Sonny Forelli hier in dit topic beginnen!

De desbetreffende link naar IMDb-pagina over GTA Vice City Stories: Klik

naamloosem8.png

naamlooslm2.png

Tommy Vercetti in Vice City Stories?

Filmsite IMDB heeft naast een enorme filmdatabase, ook een aardig uitgebreide database van computerspellen en alle stemacteurs die in die spellen zitten. Bij Vice City Stories staat Ray Liotta nu in de lijst als de stem van Tommy Vercetti (hoewel de naam op IMDB als Vercettie staat geschreven).

Rockstar zelf heeft geen aankondiging gedaan over het feit of Tommy Vercetti terug zou komen in Vice City Stories. Op zich is dit ook lastig aangezien de game zich afspeelt in 1984. GTA: Vice City, waarin Tommy Vercetti de hoofdrol speelt, speelde zich af in 1986 en in die game komt Tommy net terug van een vijftienjarige gevangenisstraf.

Bron: Insidegamer

Bizar nieuws. De IMDb is doorgaans een redelijk betrouwbare bron, maar hier heb ik toch mijn twijfels bij. Zoals hierboven al staat, zit Tommy in 1984 nog veilig opgeborgen in Liberty City Penitentiary. Wat ik me eventueel nog zou kunnen voorstellen is een flashback waarin Tommy voorkomt, maar ook dat zou vreemd zijn. Tommy heeft voor 1986 helemaal geen verband met Vice City.

Volledigheidshalve hier de bewuste pagina's:

GTA: Vice City Stories op IMDb

Ray Liotta op IMDb

Lees =>hier<= verder, maar dit topic (waar je nu in kijkt) is het centrale discussietopic!

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Het is misschien wel een beetje onnuttig om zo'n heel topic aan te maken over een heel kleine update ik denk dat dat beter in een centraal discussie topic kan, want zo raakt het forum alleen maar vol met topics over één klein onderwerp, maar goed ik kan er nog wel even snel in verder discuseren. Het lijkt me wel waarschijnlijk dat hij er bij zit, want die update van Tommy Vercetti vondt ik toch wat tegenslaan. Binnenkort post ik een nieuw topic met diverse complot theoriën daar ben ik nu hard mee bezig dus vandaar dat ik het even wat drukker heb. Ja Forreli de grote vriend van Tommy, misschien zit Tommy helemaal niet in de bak? En is het misschien alleen een doorgestoken verhaal? Een verzonnen verhaal dat niet berust op werkelijkheden, maar in een detail in één van de trailers zul je zien dat er een Tommy trui en gezicht naar voren komen bij Diaz, maar in die tijd kende hij Diaz nog niet eens. Het zijn allemaal dingen waar je ja en nee tegen kunt zeggen. Zoals ik al zei in de loop van deze week moet het af wezen en daar staan allemaal van dit soort dingen centraal, maar goed mensen ga maar lekker discuseren ik moet naar school. :duh:

Geplaatst:

Het zou best mogelijk kunnen zijn dat sonny wel voorkomt in VCS. En dan zit ik zelf te denken aan het feit, dat Lance tommy verraad in VC. Naar mijn weten heeft Lance in VC nooit contact gehad met Sonny. Maar toch kennen ze elkaar al langer dan die ene missie. misschien dat sonny inderdaad naar Vice city komt in VCS en Lance daar ontmoet, een paar missie's geeft bijvoorbeeld, ik weet het niet. ik denk alleen dat Sonny en Lance elkaar langer kennen dan de VC tijd.

Maar school is toch ontzettend leuk?

En dat voegt dus niks toe aan dit topic.

Het is misschien wel een beetje onnuttig om zo'n heel topic aan te maken over een heel kleine update ik denk dat dat beter in een centraal discussie topic kan, want zo raakt het forum alleen maar vol met topics over één klein onderwerp, maar goed ik kan er nog wel even snel in verder discuseren.

Persoonlijk vind ik dat Sonny Forelli wel degelijk waardig is om te bespreken in een geheel nieuw topic, maar goed dat is dan mijn persoonlijke mening. Het is misschien anders wel een goed idee om een centraal topic te maken waar gediscussieerd kan worden over 'vreemde' personages in GTA Vice City Stories, ik zal anders wel even iets bespreken met een global-moderator. Maar dat resultaat zien jullie anders straks wel.

-------

Verder had ik nog een ingeving over de eventuele band die Sonny Forelli en Ricardo Diaz zouden kunnen hebben in GTA Vice City Stories. Wie weet zijn Sonny en Diaz wel elkaars beste maatjes; Sonny wilde sowieso liever van Tommy Vercetti af, en wie weet wil Diaz wel van Victor af (dat laatste is niet af te leiden uit GTA Vice City, maar wie weet wat er allemaal naar voren komt in GTA Vice City Stories). Misschien zat er wel veel meer achter de mislukking van de drugsdeal in de intro van GTA Vice City dan alleen maar het laten verpesten van de deal en het vervolgens stelen van de coke en het geld. Wie weet hebben Ricardo Diaz en Sonny Forelli wel een complottheorie gesmeed dat ervoor moest zorgen dat Victor en Tommy per se dood zouden moeten. Sonny zou een afspraak maken met Victor en Tommy, en Diaz zou de moord uit laten voeren. Maar jammer genoeg voor Sonny (als mijn theorie hier klopt) overleefde Tommy deze aanval, en kon hij moeilijk zich verraden tegenover Tommy.

We zullen zien, het lijkt mij in ieder geval een vrij logisch en zeker boeiend verhaal dat echt door Rockstar Games verzonnen zou kunnen worden. Wat voor interessant verhaal zou je dan met Tommy en Sonny in GTA Vice City Stories moeten creëren?

Edit: Topic titel is aangepast nu. De hoofdpost heb ik ook veranderd; laat het discussiëren over de 'vreemde' personages in GTA Vice City Stories beginnen!

Sonny krijgt pas wat te maken met vice city in 1986. Dus ik snap niet waarom hij erin zit

Bewerkt: door Rayman800
Geplaatst:

dat blijkt uit VIce City. maar goed, je weet neit wat er allemaal kan gebeuren in VCS. Hij heeft het er in het introfilmpje van Vice City over dat VC 24-karaats goud is in deze tijden (de drugstijd) En hun contactpersoon daar is Ken Rosenberg. Sonny heeft dus wel degelijk meer met VC te maken dan in VC bekend werd gemaakt. daarom vind ik dat de kans dat Sonny in VCS komt, best groot is.

Geplaatst:

Misschien is ie daar met vakantie? Je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren.... Maar over ongeveer 3 weken weten we het wel.

Geplaatst:
Verder had ik nog een ingeving over de eventuele band die Sonny Forelli en Ricardo Diaz zouden kunnen hebben in GTA Vice City Stories. Wie weet zijn Sonny en Diaz wel elkaars beste maatjes; Sonny wilde sowieso liever van Tommy Vercetti af, en wie weet wil Diaz wel van Victor af (dat laatste is niet af te leiden uit GTA Vice City, maar wie weet wat er allemaal naar voren komt in GTA Vice City Stories). Misschien zat er wel veel meer achter de mislukking van de drugsdeal in de intro van GTA Vice City dan alleen maar het laten verpesten van de deal en het vervolgens stelen van de coke en het geld. Wie weet hebben Ricardo Diaz en Sonny Forelli wel een complottheorie gesmeed dat ervoor moest zorgen dat Victor en Tommy per se dood zouden moeten. Sonny zou een afspraak maken met Victor en Tommy, en Diaz zou de moord uit laten voeren. Maar jammer genoeg voor Sonny (als mijn theorie hier klopt) overleefde Tommy deze aanval, en kon hij moeilijk zich verraden tegenover Tommy.

We zullen zien, het lijkt mij in ieder geval een vrij logisch en zeker boeiend verhaal dat echt door Rockstar Games verzonnen zou kunnen worden. Wat voor interessant verhaal zou je dan met Tommy en Sonny in GTA Vice City Stories moeten creëren?

Dan heb ik een vraag voor je. Waarom wilden Diaz en Sonny Forelli alleen af van Victor Vance en niet van Lance Vance? Vonden ze Lance niet zo belangrijk of wilden ze misbruik maken van Lance. Bestaat er een band in Vice City Stories tussen Victor, Lance en Sonny?

Geplaatst:

Ja dat vraag ik me ook wel eens af, maar de echte fan is sowieso al verslaafd en ik kan best in je mee denken die discussies over: 'Wat wil jij erin hebben?' hebben nu echt geen zin meer, want het spel is zo goed als af. Maar daarvoor heeft het wel nut, want de mensen van Rockstar gaan ook langs de populaire forums om daar idééen op te doen nou zijn dat in de meerderheid de engelse forums, maar tot die lijst behoort dit forum ook. Maar er mag toch ergens over gediscuseert worden, want er komen geruchten uit en dan wil je daar graag over praten met je mede-fans. Neem het voorbeeld die 'Sonny Forelli in Vice City Stories?'. Hij komt er dus in en dan willen we daar graag voer discuseren. Iedereen kan nu als ik me niet vergis in dit topic een discussie starten en zo komen we alsmaar meer te weten over het spel. Zo kan je bijvoorbeeld discuseren over Tommy Vercetti? Dat kan toch, als men en ik zelf uiteraard ook dat leuk vinden dan lijkt me dat geen probleem hoor. Even terugkomend op het onderwerp toen ik van de week weer even Vice City aan het spelen was dacht ik ook al, waarom de grote vriend Sonny Forelli niet in het spel zat en nu is het dan toch uitgekomen. Met wie of hoe hij zich gaat bemoeien is nog niet duidelijk ik denk dat hij wel zijn dingen op orde heeft aangezien hij in Vice City (spel) als veel van de stad wist. Het is allemaal nog heel wazig, maar we zullen zien. Ik hoop in ieder geval dat hij wat te maken heeft met de Vance Family en dat het dus geen vijhand van je is. Maar goed wanner er weer een update is zullen we er wel weer eens een hartig woordje over spreken. ;)

Dan heb ik een vraag voor je. Waarom wilden Diaz en Sonny Forelli alleen af van Victor Vance en niet van Lance Vance? Vonden ze Lance niet zo belangrijk of wilden ze misbruik maken van Lance. Bestaat er een band in Vice City Stories tussen Victor, Lance en Sonny?

Allereerst was het dus maar een theorie hè, dus je moet nou niet denken dat ik een volledige standpunt heb gecreëerd en daar volledig achter sta. Maar goed, mocht mijn theorie (deels) waar zijn dan lijkt me het ergens wel logisch dat Lance Vance er niet zo veel mee te maken gaat krijgen: in GTA Vice City was Lance bij Ricardo Diaz immers ook geïnfiltreerd onder de naam 'Quintin', en het lijkt me zonneklaar dat Diaz hem wel herkend zou hebben als hij eerder Lance ontmoet zou hebben. Dus, áls in de verhaallijn van Vice City Stories mijn theorie (deels) zou kloppen, dan zou het goed kunnen dat alleen Victor connecties met Ricardo Diaz maakt; Lance zou eventueel kunnen besluiten dat hij liever op de achtergrond blijft.

Desalniettemin is het maar gewoon een eventuele theorie bedacht door mij, want ik vind het gewoon hartstikke leuk om over dit soort dingen te speculeren. Maar voor hetzelfde geld loopt de verhaallijn in Vice City Stories héél anders af, maar dat zal zichzelf wel wijzen over een kleine drie weken.

Waarom al die discusies? Over 3 weken weten we alles over gta vcs

Zoals SummerBase een post hierboven al vermeldde vinden wij fans het gewoon ontzettend leuk om over dit soort dingen te speculeren en/of te discussiëren. Je moet weten dat we hier dan ook al een tijdje mee bezig zijn: een paar maanden zullen we maar zeggen. Tot op het laatste momentje is het gewoon hartstikke leuk om het te doen, en zelfs wanneer het spel al uit is doen we dat nog volop. Het allerleukst zou dan natuurlijk zijn als onze theorieën zouden kloppen. Kortom: het feit om over deze toekomstige fantastische Grand Theft Auto-variant te praten is in één woord gewoon: fantastisch.

Geplaatst:

Ik moet toegeven dat discussiëren over iets waarover je weinig weet wel leuk is. Maar ik heb geduld dus ik wacht gewoon 3 weekjes.

Geplaatst:

we hebben allemaal geduld, maar er is toch niets leuker dan een potje discussieren over iets waar je eigenlijk niks van afweet? :D

Ik zou het wel leuk vinden als we Sonny Forelli terug zien in VCS. Omdat hij al niet in de andere GTA's is terug gekomen, vind ik dat Sonny nu toch wel veel kans heeft, omdat hij ook al bij het VC sfeertje past

Aan de ene kant denk ik dat we Sonny een beetje de deal gaan zien voorbereiden, maar misschien kan het ook juist het tegenovergestelde zijn als wat Pietje // zegt, misschien gaan Diaz en Sonny een goede vriendschap hebben, en dat de vriendschap tussen deze 2 op het einde van het spel helemaal stuk is. En dat verklaart dan misschien waarom Diaz de deal heeft laten verbrodden, want mischien deed hij het helemaal niet alleen voor de coke en het geld.

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...