Jump to content

Centraal personage discussieer-topic


Pietje II

Recommended Posts

Ik zou het wel leuk vinden als we Sonny Forelli terug zien in VCS. Omdat hij al niet in de andere GTA's is terug gekomen, vind ik dat Sonny nu toch wel veel kans heeft, omdat hij ook al bij het VC sfeertje past

Aan de ene kant denk ik dat we Sonny een beetje de deal gaan zien voorbereiden, maar misschien kan het ook juist het tegenovergestelde zijn als wat Pietje // zegt, misschien gaan Diaz en Sonny een goede vriendschap hebben, en dat de vriendschap tussen deze 2 op het einde van het spel helemaal stuk is. En dat verklaart dan misschien waarom Diaz de deal heeft laten verbrodden, want mischien deed hij het helemaal niet alleen voor de coke en het geld.

gta-freak2 :cya:

Ik denk niet dat een vriendschap tussen Ricardo Diaz en Sonny Forelli gaat stranden (nouja, het kan natuurlijk wel, we weten niet eens wat voor verhaal Rockstar Games voor ons ditmaal in petto heeft, voor hetzelfde geld hebben Diaz en Sonny nog nooit van elkaar gehoord), maar ik denk dat Diaz en Sonny een complottheorie smeden waar alleen zij tweeën vanaf weten. Er kan zóveel achter een moord zitten, dat weet je gewoon allemaal niet. En vooral bij zo'n grote massamoord als dat bij de drugsdeal in de intro van GTA Vice City kan er natuurlijk een heleboel achter zitten. Maar dat is ook maar een bedenksel van mij, maar ik weet wel dat Rockstar Games ons nog nooit teleur gesteld heeft wat betreft verhaallijnen, dus dat komt wel goed. Maar ik heb wel het idee dat de toekomstige moord van Victor zeker weten aan bod komt in GTA Vice City Stories, het is namelijk toch wel een belangrijk onderdeel van Victor's leven. Maar daar zal Victor zelf natuurlijk niks vanaf weten, misschien alleen Lance, omdat hij meteen wegvloog met zijn helikopter in de intro en niet meteen wraak nam voor zijn broer. Lance bouwt ergens toch wel een haat op voor Victor; wie weet zit Lance zélf ook nog wel achter de moord van Victor. Maar goed, zoals ik al zei weet ik dat helemaal niet zeker, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn. Het wijst zichzelf wel over zo'n kleine drie weken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lance bouwt ergens toch wel een haat op voor Victor; wie weet zit Lance zélf ook nog wel achter de moord van Victor.

Dus dan zou lance in het complot kunnen zitten, samen met Sonny en Diaz (als die al in ee complot zitten). Zou ook een goede reden zijn waarom Lance Tommy op het eind verraad, omdat het zo afgesproken was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jullie het helemaal fout hebben, of in ieder geval dat Lance niet bij het complot hoort. lance komt er achter dat Diaz z'n broer heeft vermoord, en wil Diaz gaan vermoorden. Beetje raar hé? Ook loopt Lance heel de tijd te zeggen dat z'n broer zo aardig en weet ik veel wat voor hem was. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet zo dat Lance de hele tijd riep dat zijn broer zo aardig voor hem was.

in een telefoontje had lance het erover dat Tommy hem niet zo als een kind moest behandelen. Zijn broer zou dat wel doen, en hij had daar en hekel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jullie het helemaal fout hebben, of in ieder geval dat Lance niet bij het complot hoort. lance komt er achter dat Diaz z'n broer heeft vermoord, en wil Diaz gaan vermoorden. Beetje raar hé? Ook loopt Lance heel de tijd te zeggen dat z'n broer zo aardig en weet ik veel wat voor hem was. :Y

Dat is het 'm nou juist, Lance zou dan meedoen met een complot. Bovendien was het maar een bedenksel, zoals ik nu al duizend keer vermeld heb is het helemaal niet zeker. Maar er zou in ieder geval zóveel achter de verpesting van de drugsdeal in de intro van GTA Vice City kunnen zitten, wie weet ging het helemaal niet om het geld en de drugs (greens & whites), maar dat Victor vermoord zou moeten worden, en wie weet Tommy ook wel (maar dat was dus mislukt). Het lijkt mij in ieder geval zeer logisch dat Victor's moord in GTA Vice City Stories aan bod gaat komen, het is immers een belangrijk onderdeel. We zullen het wel zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij in ieder geval zeer logisch dat Victor's moord in GTA Vice City Stories aan bod gaat komen, het is immers een belangrijk onderdeel. We zullen het wel zien.

Ik weet niet of dat wel zo logisch is. Vergeet niet dat GTA VCS zich twee jaar voor GTA VC afspeelt. Het lijkt mij niet zo vanzelfsprekend dat we veel van verregaande complotten en vooruitgeplande hinderlagen te horen krijgen, als dat zich pas twee jaar in de toekomst gaat afspelen. Daarnaast zien we het verhaal vanuit Victors standpunt. Hoe kan de speler achter dingen komen die voor Vic verborgen blijven?

Denk ook aan GTA LCS: Het hele verhaal draaide om de opkomst van de Leone Family, maar er wordt geen woord gerept over de moord op de Don drie jaar later, terwijl dat evenals de dood van Victor wel een behoorlijke ommezwaai voor het verhaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...