Jump to content

Spel crash bij tunen geconverte auto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb dus net de cartel cruiser uit gta III geconvert naar san andreas, en wilde even kijken of hij goed werkte. nu zitten er hier en daar wat mankementjes aan, maar als ik bij de transfender er andere uitlaten op wil doen, sluit het spel zichzelf af. is dat normaal of kunnen dit soort dingen verholpen worden?

ook als ik de auto een andere kleur wil geven, worden er maar bepaalde delen ingekleurd met de kleur die ik wil hebben. iemand een idee of dat te verhelpen is?

PS. Het is de eerste keer dat ik een auto convert (uberhaupt de erste keer da tik iets zelf mod in gta) dus hulp met bepaalde begrippen, en uitleg zou zeer o prijs worden gesteld.

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

nou niet zo slim van je,

- als er geen dummy's op die wagen zit van de tuningonderdelen dan werken die niet eens ingame en crasht ja

- als jij de carmods.dat niet heb bewerkt enz.. dan crasht die ook gemakkelijk

Geplaatst:
kun je dna uitleggen hoe je die dummy's erop zet?

Haal gewoon de dummies uit een originele SA auto. Dan plaats je je de dummies op de gewenste plaats. En dan link je het in 'schematic view' aan je chassis. Dan werkt het zonder enig probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...