Proximitus Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) ik heb dus net de cartel cruiser uit gta III geconvert naar san andreas, en wilde even kijken of hij goed werkte. nu zitten er hier en daar wat mankementjes aan, maar als ik bij de transfender er andere uitlaten op wil doen, sluit het spel zichzelf af. is dat normaal of kunnen dit soort dingen verholpen worden? ook als ik de auto een andere kleur wil geven, worden er maar bepaalde delen ingekleurd met de kleur die ik wil hebben. iemand een idee of dat te verhelpen is? PS. Het is de eerste keer dat ik een auto convert (uberhaupt de erste keer da tik iets zelf mod in gta) dus hulp met bepaalde begrippen, en uitleg zou zeer o prijs worden gesteld. Bewerkt: 16 oktober 2006 door Proximitus Reageren
SWYV Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 nou niet zo slim van je, - als er geen dummy's op die wagen zit van de tuningonderdelen dan werken die niet eens ingame en crasht ja - als jij de carmods.dat niet heb bewerkt enz.. dan crasht die ook gemakkelijk Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 kun je dna uitleggen hoe je die dummy's erop zet? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 dat werkt volgens mij met textures en dan bijv. solid en unsolid en visible en unvisible Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 kun je dna uitleggen hoe je die dummy's erop zet? Haal gewoon de dummies uit een originele SA auto. Dan plaats je je de dummies op de gewenste plaats. En dan link je het in 'schematic view' aan je chassis. Dan werkt het zonder enig probleem. Reageren
Puma Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 En als je het dan niet snapt, mag ik je doorsturen naar Matiscus' geweldige tutorial over auto's converten, waar ook een stukje in staat over hoe je die dummy's moet linken. Als je het dan nog niet snapt, gewoon even de Scenematic view van een originele auto namaken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.