Jump to content

bringing the house down


thug

Recommended Posts

In de tunnel heb ik daar nooit last van, en als je buiten bedoelt moet je gewoon nog 1x saven, dan gaat de tijd 6 uur vooruit en dan is het weer licht. Probeer de volgende keer wat zachter te rijden, hierdoor bots je niet zo snel en van de timer heb je niet zo snel last, als je het goed doet heb je meer dan genoeg tijd over. Klik hier voor meer info.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat et er is..

maar probeer gewoon wat..

en wel een Tip..

doe je gordijne dicht en licht uit want als er licht op je scherm komt

is het vaak donkerder dan et in werkelijkheid is

ook bij de PSP..

Noujah..

Bye :cya: Bye :cya:

Sonny.,

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die misie vlot spelen maar als de timer begind te lopen

begin het moeilijk te worden het is zooooo donker

en ik bots dan heel de tijd tegen die muren

weet er iemand tips of cheats voor meer verlichting ofzo

Staat je schermverlichting niet te laag? Druk ingame op START > Display > Brightness (pijltje links (verdonkeren) of rechts (helderder beeld)). Je kan ook de schermverlichting van je PSP zelf lichter of donkerder zetten. Er zijn drie standen (donker - medium - lichtst). Druk op het knopje met het hoekige rondje (naast het muzieknootje) om de standen te wijzigen.

In verband met de missie: rijd niet te snel in de tunnel want de weg wordt hier en daar versperd door bergen zand die je moet ontwijken, wil je niet omkantelen. Als je te snel rijd heb je kans dat je op zo'n berg knalt en de controle over het stuur verliest. Succes nog met de missie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die misie vlot spelen maar als de timer begind te lopen

begin het moeilijk te worden het is zooooo donker

en ik bots dan heel de tijd tegen die muren

weet er iemand tips of cheats voor meer verlichting ofzo

Staat je schermverlichting niet te laag? Druk ingame op START > Display > Brightness (pijltje links (verdonkeren) of rechts (helderder beeld)). Je kan ook de schermverlichting van je PSP zelf lichter of donkerder zetten. Er zijn drie standen (donker - medium - lichtst). Druk op het knopje met het hoekige rondje (naast het muzieknootje) om de standen te wijzigen.

In verband met de missie: rijd niet te snel in de tunnel want de weg wordt hier en daar versperd door bergen zand die je moet ontwijken, wil je niet omkantelen. Als je te snel rijd heb je kans dat je op zo'n berg knalt en de controle over het stuur verliest. Succes nog met de missie! :)

Heel mooi uitgelegd VforV maar ik heb een truukje waardoor je het nog helderder kan krijgen.

Doe het netstroom aansluiten op je psp.

Als je dat hebt gedaan kan je de helderheid op je psp scherm nog een graatje hoger zetten.

Als je dit hebt gedaan start je een umd.Op het moment dat je een scherm krijgt met daarop in het groot PSP (in het begin) haal je de kabel uit je psp. Wat zie je? Je psp blijft even helder als met stroom! je hebt hem nu Gelocked.De enige manier om het weer normaal te krijgen is een paar keer op de helderheid toets te drukken.

Dit werkt nog steeds als je je psp herstart.Maar let op! Het verbruikt helaas wel meer stroom dan normaal wat betekent dat je je psp vaker moet gaan opladen.Het is natuurlijk mogelijk dat ze deze bug in een firmwire update hebben gefixt.In ieder geval werkt het op firmwire 2.7.Of het op hogere firmwires ook werkt weet ik helaas niet.

Nog veel plezier met Bringin The House Down :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...