Jump to content

gtaforums kwam met dit nieuws


libertycitypc

Recommended Posts

Die gast van microsoft zei erg vrolijk dat de 360 exclusieve content krijgt.

Nu gaan er geruchten dat de ps 3 ook exclusieve content krijgt.

Ik denk dat het goed zou kunnen klopen, gta iv was ook microsoft exclusief?

Check hier het artikel:

-------------------------------------------------

Vol trots kondigde Microsoft op de afgelopen X06 aan dat de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto 4 exclusieve content zal krijgen. Deze content zou voor uren nieuwe speelplezier zorgen, en zou binnen enkele maanden te downloaden moeten zijn. Vandaag weet Eurogamer ons echter te meldden dat zij van een anonieme bron te horen hebben gekregen dat ook de PS3 versie van de game exclusieve content zal krijgen in dezelfde periode.

Deze zelfde bron weet ook te melden dat voor beide consoles deze content zich zullen afspelen op een compleet nieuw eiland. "Think of the world as a large island - the new downloadable areas will be like smaller islands linking into it," aldus de bron, die een nauwe connectie heeft met Rockstar North.

Rockstar zelf heeft nog geen commentaar geleverd op deze uitspraken.

--------------------------------------------------------

Tja dit keer sprak microsoft wel de waarheid, de 360 krijgt exclusiefe content.

Maar als de ps 3 dat ook krijgt is dat niet mee een plus punt van de 360.

Ik denk dat die lulige content erg bepaalend is op de keuze van mensen (koop ik een 360 of ps 3).

Dat nieuwe eiland klinkt trouwens wel vet.

kopieert van mr vercetti van gtaforums

Bewerkt: door libertycitypc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het netjes is om zo maar een hele post te kopieren van iemand zonder dat je (waarschijnlijk) toestemming hebt gevraagt van Mr.Vriecetti: Ik denk dat je het beter maar kunt veranderen, want Plagiaat daar doen we hier niet aan. Jij zou het denk ik ook niet leuk vinden als ze jou berichten zomaar kopieren en ergens plaatsen. Dus voortaan even de Bron vermelden of een eigen stukje er van maken en tevens ben ik hier helemaal niet zeker van, want als eerst er is geen duidelijk bewijs. En dan nog wat bij de Xbox360 kwam er nieuws naar voren via een video boodschap dus dat is zeker, maar dit is een simpel nieuws verschijnsel. Ik zou er eerlijk gezegt niet zo van uit gaan hoor, maar als het waar is dan vindt ik dat echt best wel zwak. Want de mensen die dan een PS3 hebben gekocht voor de PS3 (Extra) content die moeten dan ook een Xbox 360 kopen voor de Xbox 360 (Extra) content. En dat gaat een aardige geld som worden nou ik weet het nu eerlijk gezegt niet meer voor welke console ik ga. Ik geloof er eerlijk gezegt niks van, van dit bericht. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een tijdje bekend toch? Ik denk dat het eerst een tijdje exclusief voor de Xbox 360 zal zijn en daarna ook voor de PS3 beschikbaar zal worden, simpel omdat het net zo goed mogelijk is voor de PS3 als op de Xbox 360.Ik vind het dan toch een beetje jammer aangezien niet iedereen internet voor zijn Xbox360 heeft en een beetje GTA fan wil de serie toch wel helemaal compleet hebben.Dus ik hoop dat dit niet doorgaat en dat het minstens dan voor de PS3 beschikbaar gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was al gepost in het 'Consoles & Beurzen forum', maar goed.. Het is en blijft een gerucht dat al een tijdje speelt, hoewel het me erg onwaarschijnlijk lijkt dat de PS3 geen downloadbare content van GTA IV gaat krijgen. :) De mogelijkheid is er, tenzij Microsoft het afkoopt voor een aardig bedrag.. Rockstar ziet zelf ook wel in dat er geld mee verdiend kan worden, het draait nu eenmaal om winst. Zoals eerder al vermeld werdt is GTA IV Xbox-360 exclusive, maar voor hoelang is nooit gezegd. Dus opzich was het geen leugen van Microsoft, het is gewoon een erg listig marketingpraatje.. ^_^

Ik zou er eerlijk gezegt niet zo van uit gaan hoor, maar als het waar is dan vindt ik dat echt best wel zwak. Want de mensen die dan een PS3 hebben gekocht voor de PS3 (Extra) content die moeten dan ook een Xbox 360 kopen voor de Xbox 360 (Extra) content. En dat gaat een aardige geld som worden nou ik weet het nu eerlijk gezegt niet meer voor welke console ik ga. Ik geloof er eerlijk gezegt niks van, van dit bericht.

En dat is nou precies waarom ze dit doen, meer verkopen. De game-industrie wilt winst maken, en op deze manier spelen ze aardig in op de consument. Dus zwak zou ik het niet noemen, het is eigenlijk juist heel slim. Precies hetzelfde gebeurde met GTA: LCS op de PSP, iedereen moest een PSP kopen om het spelletje te spelen die later doodleuk naar de PS2 geport werdt. That's bussiness.. :sigaar:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het nog zo net niet. het zijn uiteraard geruchten, maar het zou logisch zijn als de downloadbare contents van beide consoles gewoon hetzelfde zou zijn, dus op de 360 en op de ps3 kun je hetzelfde downloaden. anders zou er veeeel te veel werk in zitten voor R*.

weet je wat ook een mooie strategie is om hype op te voeren (en dus meer te verkopen)? valse geruchten te verspreiden (natuurlijk via een anonieme bron). op die manier krijgt de consument een keuze, omdat er nu dus niet alleen op de Xbox exclusieve content te verkrijgen is, maar ook op de ps3. zo krijgt men weer intresse in de ps3.

hoogst waarschijnlijk is dit een vals gerucht, en de 'anonieme bron' is iemand van sony.

maar als het allemaal waar zou zijn, zou het te gek zijn natuurlijk!

ik heb mij al gefocust op de ps3, en ga geen Xbox 360 kopen, maar toen ik hoorde dat de Xbox exclusieve content zou krijgen, was dat wel een minpuntje voor de ps3. hopen dat het allemaal goed komt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...