Jump to content

Catalina heeft 2 mensen verraden


Gta-Master100

Recommended Posts

Is het jullie ooit opgevallen dat Catalina 2mensen heeft verraden.

Als Claude naar het steegje loopt waar hij verraden wordt hoor je een pistoolschot als hij er dan komt zie je een Cartel op de grond liggen Wel raar

Ik haat Catalina

Bewerkt: door GTA-Master100
Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ooit opgevallen dat Catalina 2mensen heeft verraden.

Als Claude naar het steegje loopt waar hij verraden wordt hoor je een pistoolschot als hij er dan komt zie je een Cartel op de grond liggen Wel raar

Ik haat Catalina

Ja, daar heb je volledig gelijk in. Maar dit is wel een onnodig topic.

@ hierboven: kijk maar goed in het introfilmpje, als Claude de hoek omkomt nadat hij de beveiligingscamera om zeep heeft geholpen ;)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ooit opgevallen dat Catalina 2mensen heeft verraden.

Als Claude naar het steegje loopt waar hij verraden wordt hoor je een pistoolschot als hij er dan komt zie je een Cartel op de grond liggen Wel raar

Ik haat Catalina

Dit is mij ook opgevallen :)

Ik dacht al wie is dat op de grond :?

Cencicodis :cya:

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

In welk filmpje? In het introfilmpje is het mij niet opgevallen en als je die andere man in dat vervoersbusje bedoelt: dat is gewoon een medegevangen

Niet in het busje maar in de steegje van de bank

Link to comment
Delen op andere websites

She is da bad woman from Liberty City :bier:

Volgens mij heeft ze migeul ook veraden want bij die enne missie voor Donald love knalt ze migeul neer en smeert hem met die koffer

Ik dacht toen van YES nu is dat mens dood valt5 ze precies op die doze :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
wie is de persoon in de banshee die aan komt scheuren na de bankoverval in GTA3?

Dit is waarschijnlijk iemand die ze op komt halen. Nadat de auto afgeremd is zie je Catalina, Claude en nog iemand de bank uitkomen, met geld. De bedoeling is dus dat ze in die Banshee wegrijden voordat de politie arriveerd. Dit gaat echter niet door omdat Catalina Claude neerschiet. Wat er daarna gebeurt is onduidelijk, maar van Catalina is geen spoor te bekennen. Hier kan je de intro zien, en de bankoverval heeft dus een soort van open einde. Uiteindelijk kom je Catalina wel weer op het spoor en vermoord je haar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is is zeker wel duidelijk met wie Catalina er vandoor gaat. Dit persoon is niemand minder dan "Miguel". Dit persoon is de rechterhand van Catalina, en kom je (naast de Intro) ook in een aantal andere missies tegen, namelijk in: Cutting the Grass en in een aantal missies van Asuka. In de missie Two-faced Tanner zie je dat Catalina opnieuw haar partner verraad, hij schiet Miguel namelijk neer (in zijn been). Hierna zie je in een aantal cutscéne's van Asuka dat hij mishandeld wordt door haar, omdat Asuka hem verdenkt van de moord op zijn broer (Kenji). Uiteindelijk wordt Miguel (samen met Asuka) om het leven gebracht door de Colombian Cartel, tijdens de cutscéne "Ransom".

Maar goed, je vroeg dus wie het persoon was die samen met Catalina wegvluchte in de Intro. Dit is dus Miguel, zoals waarschijnlijk ondertussen al wel duidelijk was. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...