Jump to content

Waka-Gashira Wipeout


GTA_Rockahh

Recommended Posts

Als je Kenji hebt vermoord dan gaan al die andere missies gewoon door. Alleen komen de missies van Kenji dan niet meer terug. Hij kan geen opdrachten meer geven omdat hij gedood is. Het is niet slim om eerst Kenji te vermoorden als je de 100% wil behalen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het wel! Het heeft zeker invloed als je Kenji vermoord voor je al z'n missie's hebt gedaan. :Y Want als ie dood is kan hij je geen missie's meer geven, en dus kan je geen 100% meer halen (maar er is toch geen beloning op het eind).

@ Bassiej hieronder: Dat zeg ik toch! :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Al je hem vermoord zonder zijn missies gehaald te hebben, kan je GTAIII nooit meer voor 100% uitspelen. Een fout in GTAIII kun je wel zeggen. Dus ik raad je aan om het niet te doen ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mij lukte Grand Theft Auto niet voor Kenji als je die 3 auto's moet halen ik ben altijd onderweg naar de garage met de laatste als mijn tijd op is dus toen dacht ik ik ga die gek gewoon maar vermoorden, 100 % hoef ik toch niet als je geen beloning krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je Kenji vermoord zonder zijn missies te doen is het zonde voor je 100% natuurlijk, doe je daar niet aan, is het nog steeds zonde. Ik zal het uitleggen.

Kanbu Bust-Out:

Beloning $30,000

Grand Theft Auto:

Beloning: $25,000

Deal Steal:

Beloning: $25,000

Shima:

Beloning: $10,000

Smackdown:

Beloning: $10,000

______________________________________+

Totaal $100,000

Het zijn leuke missies, zijn niet zo leuk, en de voorstukjes waar Kenji uitleg geeft vind ik altijd wel grappig. hij altijd met zijn uitdrukkingen.

Het is zonde voor het geld om Kenji's missies niet te doen door hem te vermoorden, of per ongeluk te vergeten, zodat je hem vermoord. De missies vallen mee, en je krijgt er nog eens serieus geld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Kenji vermoord zonder zijn missies te doen is het zonde voor je 100% natuurlijk, doe je daar niet aan, is het nog steeds zonde. Ik zal het uitleggen.

Kanbu Bust-Out:

Beloning $30,000

Grand Theft Auto:

Beloning: $25,000

Deal Steal:

Beloning: $25,000

Shima:

Beloning: $10,000

Smackdown:

Beloning: $10,000

______________________________________+

Totaal $100,000

Het zijn leuke missies, zijn niet zo leuk, en de voorstukjes waar Kenji uitleg geeft vind ik altijd wel grappig. hij altijd met zijn uitdrukkingen.

Het is zonde voor het geld om Kenji's missies niet te doen door hem te vermoorden, of per ongeluk te vergeten, zodat je hem vermoord. De missies vallen mee, en je krijgt er nog eens serieus geld voor.

Als de 100% je niet boeit en je wil graag snel verder, zou ik t gewoon doen ;) Ik heb het niet gedaan want ik ga graag voor de 100% en missies vind ik leuk.

@ hierboven: Voor het geld zou ik het niet laten in GTAIII krijg je van het begin al enorme bedragen voor je missies ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Kenji vermoord zonder zijn missies te doen is het zonde voor je 100% natuurlijk, doe je daar niet aan, is het nog steeds zonde. Ik zal het uitleggen.

Kanbu Bust-Out:

Beloning $30,000

Grand Theft Auto:

Beloning: $25,000

Deal Steal:

Beloning: $25,000

Shima:

Beloning: $10,000

Smackdown:

Beloning: $10,000

______________________________________+

Totaal $100,000

Het zijn leuke missies, zijn niet zo leuk, en de voorstukjes waar Kenji uitleg geeft vind ik altijd wel grappig. hij altijd met zijn uitdrukkingen.

Het is zonde voor het geld om Kenji's missies niet te doen door hem te vermoorden, of per ongeluk te vergeten, zodat je hem vermoord. De missies vallen mee, en je krijgt er nog eens serieus geld voor.

Als de 100% je niet boeit en je wil graag snel verder, zou ik t gewoon doen ;) Ik heb het niet gedaan want ik ga graag voor de 100% en missies vind ik leuk.

@ hierboven: Voor het geld zou ik het niet laten in GTAIII krijg je van het begin al enorme bedragen voor je missies ;)

Ja, dat is waar, maar elk bedrag is altijd meegenomen, je kan er altijd wat meer wapens mee kopen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...