Jump to content

Komt het ook uit voor PS2?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen ik heb een vraagje

Komt GTA Vice City Stories ook uit voor de playstation2? net zoals GTA liberty city stories ?

Colonel Cortez Hartstikke bedankt dat je me welkom heet

Bewerkt: door GTAPROF1
Geplaatst:

GTAPROF1, ik heet je van harte welkom op het forum. Er zijn over dit onderwerp al twee topics aangemaakt. Dat is dit topic en dit topic. Even een antwoord op je vraag. Het is nog niet zeker dat Vice City Stories op de PS2 uitkomt. Ik denk dat Vice City Stories eerst exclusief wordt uitgebracht voor de PSP.

Geplaatst:

K denk dat GTAVCS heel groot succes word en kga hem zeker voor de PSP kopen.. heel handig om mee te nemen en de beeld van een PSP heel mooi op een maat gemaakt

Geplaatst:

Nee ookal had ik een PSP dan zou ik hem nooit kopen. Ik heb liever een tv en als je PSP op de stenen valt is ie kaduuk en ik denk dat hij niet op de PS2 uitkomt (al hoop ik dit wel) want er zijn nieuwe technieken gebruikt.

Maarja je weet maar nooit! :Y

Geplaatst:
Nee ookal had ik een PSP dan zou ik hem nooit kopen. Ik heb liever een tv en als je PSP op de stenen valt is ie kaduuk en ik denk dat hij niet op de PS2 uitkomt (al hoop ik dit wel) want er zijn nieuwe technieken gebruikt.

Maarja je weet maar nooit! :Y

Het is al bevestigt dat Gta Vice City Stories niet op de ps2 komt ;)

Geplaatst:

Waar is het dan al bevestigd? dat GTAVCS niet op de PS2 uitkomt want het is net zoals LCS dus VCS is gewoon hetzelfde k weet wel zeker dat ie voor de PS2 uit zal komen

Geplaatst:

ik hoop het van wel.

en als die"nieuwe technieken"niet op de ps2 kunnen breng hem dan uit op de ps3!

maar zal eerst wel een tijdje psp exclusief zijn zodat mensen een psp kopen.

mvg Boris H.

Geplaatst:

We kunnen niets meer doen dan afwachten en we zullen wel zien als het zover is.

Zoals het al gezegd is door anderen hierboven, zijn er al verschillende topics hierover.

Closed.

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid. VCS komt niet uit op PS2. Heb ik ergens gelezen... Het kan natuurlijk een gerucht zijn, maar ik denk het niet. Maar het is nog een kwestie van afwachten. Maar ik zou er niet veel op hopen als ik jou was.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...