Jump to content

Nieuwe fora en nieuwe moderators!

Lantyz

Recommended Posts

Natuurlijk mag je je mening uiten, maar doe dat wel met respect :) . Als je hier lukraak wat mensen gaat beledigen die in een korte tijd veel goeds hebben gedaan voor het forum vind ik dat je geen respect toont.

Mooi, en ik heb respect voor jou. Wat zeg je daar, Lukraak wat zeggen vanmensen die in een korte tijd veel brijkt hebben? Mooi niet, SummerBase, 3 weken actief lid en was meteen ML. Dat noem ik pas power, klasse van die topgast. Waarom was hij dan geen moderator geworden SS? Tja, ik wil je neit aanvallen, maar ik vind het een beetje oneerlijk. Hoe meer vrienden je hebt in de crew, en hoe maar je meepraat, hoe meer je kans maakt. ik denk dat de crew een stuk sterker zou zijn met mensen die een eigen mening hadden. Dan kun je van elkaar leren bla bla

>>> Door GTA-Sheep: Meer en meer raak ik ervan overtuigd dat we goed gehandeld hebben door je uit de crew te zetten. Echt waar: wat doe jij nog voor het forum behalve de bezoekertellertjes hosten? Nooit val je op, nooit ben je positief aanwezig, alleen als iemand kritiek heeft: dan gaat er bij Jarno thuis een zoemertje af en komt ie even zeuren....pffff zo verschrikkelijk kinderachtig.....<<<

Nou, nou, iets meer respect had ook wel gemogen. Nooit positief aanwezig? Godver, hij is hier meer dan 2 jaar aanwezig en is al 2x mod geweest. Super goed gehandeld noem ik dat, dat doen neit veel mensen hem na omdat er altijd wel weer andere leden de crew binnenlopen. Alsof de deur voor hen openstaat. Verder is hij wel een sfeerman hier op het forum, zonder hem was het hier een stuk minder. Denk je nou echt dat hij door die fout met die cheats een stakker is geworden? Nou, ik geloof er niet in.

Delen op andere websites

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruurd31

12

• Jarno

5

• Grove St.

4

• Preddy

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dat is onverwachts dat er nieuwe moderators erbij zijn gekomen :bonk:. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te feliciteren. Ik wens de nieuwe moderators veel succes net als diegene die een fora erbij hebben gekregen :*D.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

>>> Door GTA-Sheep: Meer en meer raak ik ervan overtuigd dat we goed gehandeld hebben door je uit de crew te zetten. Echt waar: wat doe jij nog voor het forum behalve de bezoekertellertjes hosten? Nooit val je op, nooit ben je positief aanwezig, alleen als iemand kritiek heeft: dan gaat er bij Jarno thuis een zoemertje af en komt ie even zeuren....pffff zo verschrikkelijk kinderachtig.....<<<

Nou, nou, iets meer respect had ook wel gemogen. Nooit positief aanwezig? Godver, hij is hier meer dan 2 jaar aanwezig en is al 2x mod geweest. Super goed gehandeld noem ik dat, dat doen neit veel mensen hem na omdat er altijd wel weer andere leden de crew binnenlopen. Alsof de deur voor hen openstaat. Verder is hij wel een sfeerman hier op het forum, zonder hem was het hier een stuk minder. Denk je nou echt dat hij door die fout met die cheats een stakker is geworden? Nou, ik geloof er niet in.

En Schaap vond de dag voor mijn degradatie wat er was gebeurd niet erg. Toen ik was gedegradeerd vond hij me meteen zielig. Waarom Schaap? Waarom was ik ineens zielig? Omdat de admins mij gedegradeerd hadden werd ik zielig?

Edit

Trouwens is er met "Denkaanhenk" niks aan de hand vind ik. Een normaal lid zoals velen andere.

Bewerkt: door Jarno
Delen op andere websites

Jongens, wat zijn we weer goed bezig met zijn allen. Als crewlid ga je dus nu mij vertellen dat ik iemand voortrek omdat ze een meisje is.....hihi, lollig. Nee heren, als je een beetje beter had nagedacht met zijn allen en eens de moeite neemt de posten van die dame te lezen zie je dat ze in haar pink meer klasse heeft dan jullie in je hele lijf. Ze is vrijwel de hele dag aanwezig, schrijft voor WikiGTA bijzonder goede dingen, is achter de schermen zeer druk bezig met 'HET' en nog een project, helpt iedereen uit de brand en is gewoon goed bezig. En stop met dat verschrikkelijke gezeur over voortrekken etc...we kiezen de beste uit en dat is zij op dit moment. SummerBase was in mijn ogen óók een goede kandidaat, maar we hebben onze keuze gemaakt. En Ruurd mag natuurlijk zijn mening geven, maar het is niet de eerste keer dat hij bijzonder onvriendelijk blijk geeft niet met zijn frustaties om te gaan en er zijn altijd mensen die hem blind nawauwelen: wat hebben jullie dan zoal voor het forum gedaan. Kortom: Dutchy3010 is vanaf NU moderator hier en we staan achter haar. Take it or leave it....

@Jarno: ik vind je niet zielig dat je geen moderator meer bent, ik vond dat juist erg vervelend voor je dat je dat overkwam. En dat vind ik nog. Maar grijp niet steeds iedere gegelenheid aan om bij een rel lekker tegen de crew te gaan schoppen. Wij hebben destijds niet geblunderd, dat deed jij.

@Ruurd: iets meer respect? en dat zeg jij na die posten van je hier?

Delen op andere websites

Dankje Sheep, ik hoor nu al van tien kanten. Oh lieve Ruurd, zo ken ik je niet. Ik ben een persoon van eerlijkheid, komt voor zijn mening op en ik wil dat alles voor iedereen eerlijk gebeurt. Dutchy mag best moderator worden, maar ik vind de manier waarop ben ik het niet mee eens. Oh, en jij denkt dat ik echt stom ben? Ga me ook nog maar eens uitlachen dat ik zeg dat ik iemand voortrek? Wanneer begin je eens met iemand serieus te nemen? Eigenlijk hé, zo kan nooit iemand met jou een serieus gesprek starten of een discussie. Ik vind het wel wat vreemd, maarja.

Ohja, je zei dat dit nie tde eerste keer dat mijn frustraties vreemd uit? Helemaal niet, wat wil je na een mislukt kut schoolfeest endan dit hoort. Wat denk je van mij? Mij had je dan wel ook moderator mogen maken, je wil niet weten wat ik voor Wiki heb gedaan, nu 6607 goedde post op mijn naam heb staan en loopt het zo af.

Delen op andere websites

@Jarno: ik vind je niet zielig dat je geen moderator meer bent, ik vond dat juist erg vervelend voor je dat je dat overkwam. En dat vind ik nog. Maar grijp niet steeds iedere gegelenheid aan om bij een rel lekker tegen de crew te gaan schoppen. Wij hebben destijds niet geblunderd, dat deed jij.

Waarom zeg je dan dat ik niks positiefs meer doe?

Delen op andere websites

Jongens waar gaat dit eigelijk over.

2 top megaleden die moderator zijn geworden dat is toch mooi.

gtaforum word steeds groter de fora's en de crew.

Wees daar gewoon blij mee en ga geen aandacht zitten vragen in dit topic.

Ik vind het hellemaal goed zo ik ben al blij dat het GTA Vice City Stories en GTA 4 fora erbij zijn gekomen.

Delen op andere websites

Jongens waar gaat dit eigelijk over.

2 top megaleden die moderator zijn geworden dat is toch mooi.

gtaforum word steeds groter de fora's en de crew.

Wees daar gewoon blij mee en ga geen aandacht zitten vragen in dit topic.

Ik vind het hellemaal goed zo ik ben al blij dat het GTA Vice City Stories en GTA 4 fora erbij zijn gekomen.

Volgens mij is dit een mening gebasseert op een mening? Waar is jou eigen mening? Puur zakenlijk gezien spam je dus alleen maar...

Delen op andere websites

Offtopic:

Ik sta nu al op stoppen.

jullie zouden vast blij zijn. :duh:

Nee hoor orthodontist Akkerman :clown: , gewoon lekker blijven. Je doet gewoon leuk mee dus waarom? Als je een hekel aan de crew hebt? Loop om ze heen en meld alleen problemen. Je kan het hier leuk zat hebben hoor... Btw, de crew is vast blij dat je vertrekt, maar wij zijn hier blij met je. Naja, je vrienden en ik :)

Delen op andere websites

Als je wist hoe geweldig ik buiten het forum was, dan had je mij hier wel ROot-Admin kunnen maken omdat ik gewoon de beste ben. Eigendunk? Nee, het is gewoon zo. 6500 post op mijn naam. Hiewr Jezus Christus, ik ben de man hier, ik post hier d ehel kapot? Waaorm word ik geen Moderator? Ja, het was zogenaamd niet nodig. Dutchy is eigenlijk (back to the point) gewoon een persoon die gewoon de hand boven het hoofd wordt gehouden? Was zei nou echt 1 van de betere SL hier op het forum waardoor ze ML werd? Nee, niet echt, Froodoo heeft leuke ideeén, bedenkt leuke dingen om het forum weer op te leven? Wat doet Dutchy niet echt veel? Ze is gewoon een meisje? Kan iemand me niet uitleggen waarom SummerBase, Froodoo of een ander supergoed ML niet moderator van SA is geworden? Nee, dat kan jullie niet hé? Omdat daar gewoon geen verklaring voor is. Dutchy is gewoon pure luxe waar nix aan is. Dizzee is de godgruwelijke dag online!, JA DE HELE DAG, dus niets bijzonders.

Hieruit blijkt gewoon dat je jaloers bent en liever zelf moderator zou zijn geworden. Dan was er natuurlijk helemaal niets aan de hand geweest :bonk:

Ik vind het gewoon terecht dat Dutchy3010 mod is geworden. Er zijn vast mensen die meer weten dan zij, maar Dutchy is wel een heel gezellig lid en die zijn er ook nodig. Ze heeft haar naam gemaakt met onder andere OWN en ze heeft laten zien dat ze kwaliteit heeft. Niets mis mee, lijkt me.

Delen op andere websites

Waarom zeg je dan dat ik niks positiefs meer doe?

Net zoals jij zegt dat Dutchy behalve aanwezig zijn op OWN en af en toe een save game oplossen voor iemand niets doet. Het zijn je eigen woorden. Dan vraag ik me af wat jou dan dus de reden geeft om zo tegen de promotie van Dutchy te zijn. Natuurlijk heb je veel voor het forum gedaan maar net als Ruurd31 op dit moment doe je op dit moment nou niet erg veel meer. En dat is geen enkel punt. Maar gebruik dan niet iedere gelegenheid aan om zodra er ook maar even ruimte is als een kip zonder kop ergens tegenin te gaan. Ruurd ook: na zijn aanvaring met de crew hoor je hem niet en zie je hem niet. Geeft 3 x aan weg te gaan, maar komt steeds terug. Prima. Maar zodra HIJ een kutavond heeft gehad komt hij HIER de boel verzieken. Lazer op man. Urenlang heb ik PM's met hem zitten schrijven om te bepalen wat goed voor hem was, van alles probeerden we om hem voor het forum te behouden. En als dank steekt hij je toch weer een mes in je rug. Ja, dat doet me zeer en ook de manier waarop jullie je nu gedragen raakt me echt. Kom met harde argumenten waarom Dutchy géén mod zou mogen zijn (en geloof me: die argumenten heb je niet want we deden ons werk goed) maar roepen "alleen maar omdat ze een meisje is"....... :N

Delen op andere websites

Hieruit blijkt gewoon dat je jaloers bent en liever zelf moderator zou zijn geworden. Dan was er natuurlijk helemaal niets aan de hand geweest :bonk:

Vage Hippie, dat is absolut niet mijn insteek van dit allen. Ik ben echt niet jaloers, ik moet het zeker nog vaker zeggen dat ik de MANIER OP Dutchy SL/ML/Mod is geworden niet leuk. Haha, jaloers hoe kom je daarbij? Ik ben echt blij dat ik na dit gebeuren hier weg ben. Ik weet nog heel goed toen Dutchy SL werd dat Mazzeltje naar iedereen toestapte en zei: Jongens, jullie doen toch wel een beetje voorzichtg met haar omdat ze nu SL is? Nou, trekken we dan iemand voor? Nee, er wordt gewoon kei-hard de hand boven je hoofd gehouden. Btw, je bent niet zo verstandig als een hippie moet zijn hé? Jij bent zeker ook een meisje? ;)

Delen op andere websites

Als je wist hoe geweldig ik buiten het forum was, dan had je mij hier wel ROot-Admin kunnen maken omdat ik gewoon de beste ben. Eigendunk? Nee, het is gewoon zo. 6500 post op mijn naam. Hiewr Jezus Christus, ik ben de man hier, ik post hier d ehel kapot? Waaorm word ik geen Moderator? Ja, het was zogenaamd niet nodig. Dutchy is eigenlijk (back to the point) gewoon een persoon die gewoon de hand boven het hoofd wordt gehouden? Was zei nou echt 1 van de betere SL hier op het forum waardoor ze ML werd? Nee, niet echt, Froodoo heeft leuke ideeén, bedenkt leuke dingen om het forum weer op te leven? Wat doet Dutchy niet echt veel? Ze is gewoon een meisje? Kan iemand me niet uitleggen waarom SummerBase, Froodoo of een ander supergoed ML niet moderator van SA is geworden? Nee, dat kan jullie niet hé? Omdat daar gewoon geen verklaring voor is. Dutchy is gewoon pure luxe waar nix aan is. Dizzee is de godgruwelijke dag online!, JA DE HELE DAG, dus niets bijzonders.

Jaloers? Ruurd heeft echt zoveel posts gemaakt op zijn naam!

Wat jij nu verteld he, dat klopt duidelijk dus NIET!

Wij leveren alleen kritiek hierop! En wij zijn het gewoon niet eens dat Dutchy zomaar eeen mod is geworden.

Toen ze ML werd he, dat was 2 á 3 weken geleden. Ga nu eens na, en nu direct een Moderator... ?

Zo hoord dat ECHT NIET!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...