Jump to content

Nieuwe fora en nieuwe moderators!


Lantyz

Recommended Posts

Op het moment dat ik dit topic zag en daarbij stond: Laast gepost door Jarno dacht ik in eerste instantie dat hij weer moderator was geworden.Toen zag ik dat dit niet zo was en dat VforV en Dutchy3010 wel moderators zijn geworden.Ruurd31 zijn punt over dutchy3010 moet ik zeggen dat ik het er toch wel een klein beetje mee eens ben maar met de rest van zijn argumenten absoluut niet.En wat ik bedoel met een klein beetje is dat Dutchy3010 nog niet zo heel lang op het forum is en als ik had mogen kiezen om iemand van het GTA SA forum moderator te maken dan had ik toch wel iemand anders gekozen maar die noem ik niet :D

Desondanks denk ik toch wel dat Dutchy3010 het goed gaat doen en zeker geen slechte moderator zou zijn maar ook heb ik het idee dat anderen het meer verdienen en er meer voor hebben gedaan.Van VforV ben ik er van overtuigd dat hij een goede moderator is en het ook zeker net zo goed als Matiscus gaat doen.

VforV en Dutchy3010 ; Veel succes en plezier met jullie moderatorschap , Gefeliciteerd :cya:

EDIT: Ruurd is wel geband maar hij kan nog steeds inloggen? Hij bekijkt dit topic nu.

EDIT 2 : Was dit nou HET ?

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    12

  • Jarno

    5

  • Grove St.

    4

  • Preddy

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik ben het ook duidelijk met Ruurd en Jarno eens.

Voor VforV heb ik geen bezwaar.

Maar na mijn mening lijkt me dat hier mensen worden voorgetrokken.

O.a. Dutchy, 3 weken geleden werd ze nog een Mega Lid..

En dan nu gelijk alweer een Moderator.

Volgens mij komt dat omdat ze zoals Jarno het ook al zei, dat ze een meisje is.

En dat meiden worden voorgetrokken, ik vind dit duidelijk NIET kloppen!

EN ben daar best wel boos over, dit gaat veel te snel..

Als Dutchy nou over een paar maanden moderator zou worden, dan zou ik er niet zo boos over worden.

Maar gelijk na 2 á 3 weken moderator? Dat gaat zeer te ver!

Nogmaals voor VforV, tegen jou heb ik dus geen kritiek hier op! Alleen tegen Dutchy, en tegen de CREW.

Ik denk dat de crew voortaan beter moet nadenken voordat ze iemand een moderator funtie geven!

Wesley_GTA

>>> Door GTA-Sheep: Meer en meer raak ik ervan overtuigd dat we goed gehandeld hebben door je uit de crew te zetten. Echt waar: wat doe jij nog voor het forum behalve de bezoekertellertjes hosten? Nooit val je op, nooit ben je positief aanwezig, alleen als iemand kritiek heeft: dan gaat er bij Jarno thuis een zoemertje af en komt ie even zeuren....pffff zo verschrikkelijk kinderachtig.....<<<

WAT DE CREW DOET IS KINDERACHTIG!!!!!!!

Hier wil ik nog op reageren.

De crew doet kinderachtig? Mag ik je erop wijzen dat het de Gmod+ die beslissen over nieuwe mods, mods mogen alleen mogelijke kandidaten geven. Dus dat je in het algemeen over de crew gaat spreken, DAT klopt niet. Ik zeg nu niet dat de gmod+ kinderachtig zijn en geen goede beslissingen kunnen nemen want ik ben het ook eens met de aanstelling van Dutchy3010. Ik had op de eerste plaats ook SB voorgesteld maar dat is nu zo niet en ik leg mij daarbij neer.

Is ze dan te vlug mod geworden? Daar kan ik misschien wel inkomen maar als ze het nu niet werd, werd ze dat binnen een paar maand wel. Ze post meer dan goed, niet slechter zoals ik vroeger postte. Ik werd ook Moderator een maand nadat ik ML was. Zij na ongeveer 3 weken, een maand telt 4weken. Toen hoorde ik jullie ook niet klagen.

Ik hoop dat deze discussie nu stopt want de 2 nieuwe mods hebben voldoende kennis over het deel waar zij modereren en posten als ML zeker goed genoeg. Ik wens beide dan ook veel succes. Jullie kunnen altijd terecht bij mij met problemen, ik help jullie graag :)

EDIT 2 : Was dit nou HET ?

Nee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ruurd is wel geband maar hij kan nog steeds inloggen? Hij bekijkt dit topic nu.

Proxy hé! Ik moet even zeggen dat ik het wat vreemd vind van de gang van zaken hiero. Zelf wou ik ook niet zou eindigen maarja, ik heb wel wat standpunten waarom ik vind dat SummerBase moderator had moeten zijn in plaats van Dutchy. Als ik alles nu zo rustig bekijk denk ik dat Dutchy3010 wel verdiend moderator is geworden, maa rik zal eerst mijn standpunten hier opstellen. Jullie denken vast, daar heb je die verrekte slijmbal weer, maar dat valt wel mee hoor.

Ik vind dat SummerBase mod had moeten worden omdat:

+ Hij heeft ook heel veel werk gedaan voor het forum. Hij heeft ongeveer 5 pinned topics en is super behulpzaam.

+ Zijn ABN, Behulpzaam en gooit ongeveer 300 MB aan savegame's voor jullie in de lucht.

+ Ook zijn SummerBase's post lang en serieus. Soms kan er wel wat meer fun in zijn post komen maar dat is gewoon een leerproces. Voor een moderator is serieus wel erg belangrijk en niet met alles ouwehoert.

Dutchy vond dat ze geen mod moest worden omdat: (dat is ze al maar ok)

+ Ze steekt erg veel tijd in het forum maar veel minder dan SummerBase. SummerBase is in vakantie's 24h online en beantwoord gewoon elke post lang en uitgebreid.

+ Ze helpt veel met projecten omdat ik vind dat ze de hand boven het hoofd wordt gehouden en daarom ze met alles mee kon doen. SummerBase is ook overal inzetbaar dus waarom hij niet?

Als ik deze punten zo weeg, dan moet ik zeggen dat SummerBase het in mijn ogen meer verdiend. Maar zoals Preddy al aangeeft (jij bent ook goed man, jij moet promotie, heb ik al eens over PM gezegt hé) hangt het van je netwerk af. Als je slijmt, onopvalend, dan kom je ver. Mjah, als mensen voor hun mening uitkomen en ze hard verdedignen is het snel zo van: Ja, ik ga niet met dit persoon verder terwijl je er mee aan ehbt dan iemand die altijd Ja zegt om erbij te horen.

GTA-Sheep, PatrickW en alle andere leden die ik beledigd heb (behalve Mazzel) denk maar neit dat dit mijn excuusbrief is, neeh, echt niet. Als ik na mijn kritiek ook nog een ban krijg vind ik dat wel erg laag. Als er dus een vuurtje is dan trek je snel de stekker eruit. Dat is gewoon jammer, zo sta je nooit open voor een goed gesprek. Oké, de ban kan ik wel spreken van terechtheid maar ook weer niet. Ik ehb veel verkeerde dingen gedaan logisch, maar ook mag ik mijn mening uiten.

Ik wou het hier bij laten en deze heer en dame veel succes wensen, het lot heeft erzo voor gekozen. RIP Ruurd31 en allemaal succes.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Ruurd, het gegeven dat iemand in jouw ogen goed is, is nog geen reden dat een ander geen mod mag worden.

Ik zelf had ook eerder verwacht dat Summerbase een dergelijke promotie zou krijgen, maar dat maakt de promotie van Dutchy nog niet onterecht.

De kritiek die je hebt mag je natuurlijk uiten, en er zit misschien ook een kern van waarheid in (daar weet ik de details niet goed genoeg voor). Maar iemand met zoveel forum ervaring als jij moet weten dat de wijze van uiten het doel volledig voorbij schiet. Met een dergelijke bewoording zul je de mening van de mensen die je aanspreekt alleen maar versterken, en werk je dus niet naar een oplossing toe (als die nodig zou zijn).

Ik ben het trouwens eens met het argument van Preddy dat het aantal gepinnedde topics nu aan de hoge kant is door de samenvoeging van het algemeen en media gedeelte.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

@ Ruurdie, kom je ooit nog wel op msn om bij te babbelen? ;)
Dat kun je 'm ook op MSN vragen...:clown:

Allereerst wil ik Dutchy3010 en VforV van harte feliciteren met hun promotie tot Moderator. Ik sta volledig achter deze keuze, hoe gek sommigen dat blijkbaar ook vinden, en verwacht dat jullie je taken goed zullen uitvoeren. In ieder geval veel succes, en voor vragen kun je net als bij Dizzee, ook bij mij terecht...:Y

Gunslinger, Dizzee en Matiscus ook veel succes natuurlijk in jullie nieuwe Fora. Jullie hebben al bewezen over goede Moderatorkwaliteiten te beschikken, dus ook hier heb ik alle vertrouwen in.

Last, but not least, NandroDavids nog...:clown:...ik wens mezelf veel succes in de Vice City Fora, en hoop dat die Fora nog lang mogen blijven. O ja, iedereen die mij tussen de discussieposts door nog succes wenste...bedankt.

---

Uiteraard heb ik ook nog wel een mening in de discussie die vanochtend is geweest, maar ik kies ervoor om die niet te geven: Ik sta volledig achter de keuze van de rest van de Crew, en heb hier ook mijn redenen voor, maar ik stel voor om die discussie te laten rusten, en ons te richten op het 4e levensjaar van dit schitterende Forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de oorlog door hier wil ik VforV en Dutchy3010 nog even bedanken :). Hoe verstrooid wil je zijn, bedanken :puh:. Ik bedoel natuurlijk feliciteren :).

Wat die discussie hier betreft, de keuze is nu gemaakt en ik denk dat ze het nu ook niet meer terug draaien. Verder wil ik me niet echt in dw discussie betrekken :N.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Beide Gefeliciteerd,

Misschien verdienen jullie het niet, misschien ook wel. Ik vind inderdaad ook dat het snel gaat. Toen ik 1 maandje SL was, werd je niet zo snel ML, nu hoef je in principe 3 dagen goed te posten en je bent ML. Even doorgaan en je bent nog 1 week erna Mod. En dat is in mijn ogen niet eerlijk. Nadat je ML bent, kan je lekker rustig aan doen.

Ook vind ik het ZWAK om iemand te bannen, omdat hij zijn mening uit, misschien in jullie ogen hard, in mijn ogen niet!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felecitaties via dit topic en PM. Ik zal proberen om mijn nieuwe functie zo goed mogelijk uit te voeren.

---

Verder vind ik het jammer dat het zo moest aflopen voor Ruurd. Eens was hij één van de beste megaleden en de beste poster. Het is ongelofelijk hoeveel goede megaleden/mods op zo'n wijze het forum moeten verlaten, door een ban. Ik vind het wel een zeer 'pikante' mening, maar er bestaat zoiets als 'vrije meningsuiting'. Daar dient een forum dacht ik voor, discussiëren, praten, debatteren etc. Spijtig dat het wat uit de hand gelopen is. Misschien had je dit toch beter per PM gedaan, Ruurd. Jammer dat we de tijd niet kunnen terugdraaien. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felecitaties via dit topic en PM. Ik zal proberen om mijn nieuwe functie zo goed mogelijk uit te voeren.

---

Verder vind ik het jammer dat het zo moest aflopen voor Ruurd. Eens was hij één van de beste megaleden en de beste poster. Het is ongelofelijk hoeveel goede megaleden/mods op zo'n wijze het forum moeten verlaten, door een ban. Ik vind het wel een zeer 'pikante' mening, maar er bestaat zoiets als 'vrije meningsuiting'. Daar dient een forum dacht ik voor, discussiëren, praten, debatteren etc. Spijtig dat het wat uit de hand gelopen is. Misschien had je dit toch beter per PM gedaan, Ruurd. Jammer dat we de tijd niet kunnen terugdraaien. :(

Tja eerst post je meer als 5000 post aan hulp. Hij heeft meer geholpen dan de meeste hier. Dan ben je een keer over de scheef gegaan. Ik weet niet wat er gebeurd is. Maar kijk nou is, AmsterdamBoy, spamt een jaar het forum onder, en wat pas na een Jaar gebanned. En als jij een mening uit, word je 5 minuten later al gebanned :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook vind ik het ZWAK om iemand te bannen, omdat hij zijn mening uit, misschien in jullie ogen hard, in mijn ogen niet!!!!

Hier wou ik toch even een 'QFT' neerzetten, Ruurd heeft het misschien niet geheel netjes gedaan, maar in feite ben ik blij dat hij het gedaan heeft. Een forum waar iedereen elkaars kontjes kust is zo hypocriet als het maar kan en daar wil ik eigenlijk geen deel van uitmaken. Ik betwijfel ook of jullie dat willen (mods+). Een beslissing zou best in twijfel mogen worden getrokken, mits dat netjes gedaan wordt.

Ruurd is misschien wat hard in zijn bewoording, misschien wat naïef, maar is dat echt van een mate dat de banknuppel eroverheen moet? Voor zover ik weet is het forum geen dictatuur waar je niet voor je mening op mag komen, hoe fel die ook mag wezen.

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, het is immers niet mijn pakkie-an, maar wou het toch even kwijt. Ook heb ik weinig inzicht in hoeveel krediet R31 nog had, omdat ie al eerder iets heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid. Het was niet de eerste keer dat ruurd over de schreef is gegaan. Er zijn dingen gebeurt die gewone leden, SL of ML niet konden weten. Dit was gewoon de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Bij 100% wordt je gebanned en dat was ook het geval bij ruurd. Misschien mocht ik dit niet zeggen, maar ik ben deze discussie eigenlijk wel een beetje beu.

Mania, het is de manier WAAROP men zijn mening uit. Hoe ruurd het deed, vond ik te ver gaan.

Als je het niet eens bent met iets, mag je dat zeggen. Maar ga die persoon dan niet gaan de grond in boren en kleineren.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid. Het was niet de eerste keer dat ruurd over de schreef is gegaan. Er zijn dingen gebeurt die gewone leden, SL of ML niet konden weten. Dit was gewoon de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Bij 100% wordt je gebanned en dat was ook het geval bij ruurd. Misschien mocht ik dit niet zeggen, maar ik ben deze discussie eigenlijk wel een beetje beu.

Maar zowiezo heeft hij het verdient om hiervoor de laatste 20% te krijgen? (Of hoeveel dan ook)

Ik bedoel is de crew bang voor Ruurds mening ofzo? De meeste discussies worden meteen gesloten en als dat niet gebeurt vallen er altijd wel warns. Hij mag toch gerust vinden dat dutchy onterecht mod is geworden? (Mij maakt het overigens niet veel uit of ze wel of niet mod is)

Je wordt in real life toch ook niet gestraft als je zegt dat je het onverdiend vind dat een klasgenoot ofzo een 10 voor zijn spreekbeurt ofzo heeft gekregen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...