Jump to content

Nieuwe fora en nieuwe moderators!

Recommended Posts

Geplaatst:
maar roepen "alleen maar omdat ze een meisje is"....... :N

Goed punt, zo denken jullie ook! Het is een meisje, laten we die maar even verwennen. En moet ik nou nog echt zeggen daarom ik dutchy niet als mod wil zien? Nou, omdat de hand haar boven het hoofd word gehouden.

>>> Door GTA-Sheep: Tuurlijk Ruurd, hou vol hoor...<<<

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruurd31

12

• Jarno

5

• Grove St.

4

• Preddy

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Bedankt heren, lang niet zo lekker gelachen in de ochtend. Waar we ons allemaal toch zo druk om kunnen maken :klap:

@ de twee nieuwe mods, veel plezier met het uitvoeren van de nieuwe functies.

Geplaatst:

Ik ben weg hier!

Ik kom vanavond misschien nog op de chatavond.

DOEI! :t

Ik HAD hier een leuke tijd.

Toen alle lui die mijn vrienden waren nog niet banned was.

Geplaatst:
Als je wist hoe geweldig ik buiten het forum was, dan had je mij hier wel ROot-Admin kunnen maken omdat ik gewoon de beste ben. Eigendunk? Nee, het is gewoon zo. 6500 post op mijn naam. Hiewr Jezus Christus, ik ben de man hier, ik post hier d ehel kapot? Waaorm word ik geen Moderator? Ja, het was zogenaamd niet nodig

Je hemelt hier jezelf eerst helemaal op om vervolgens te vragen waarom jij nooit mod bent geworden?

"Ik ben niet jaloers!", zegt ie dan :schater:

Geplaatst:

Ik vermaak me altijd kostelijk met zulke relletjes :)

Leuke is dat ze altijd in feedback staan, toeval? of toch niet.....

Geplaatst:

Ik trek me terug de strijd. Mijn excuses voor vooral Dutchy3010. Vergeef me. Ik ben zelf weer te kinderachtig bezig. Waarom leer ik nooit van me fouten. Sorry Schaap en nogmaals Dutchy3010.

>>> Door GTA-Sheep: Excuses wat mij betreft aanvaard. En ook ik was wellicht iets te fel in de discussie, dus ook ik wilde even zeggen dat de opmerking "ben blij dat we je destijds uit de crew hebben gezet" niet netjes was en ook niet eerlijk. Want daar wás ik helemaal niet blij mee (en nog niet). Je bent een goede gast en een prima ML en wordt ooit heus wel weer een goede mod :Y<<<

Geplaatst:

Volgensmij moet hier een slotje op want dit komt niet goed :N Ruurd31 is nu echt verbannen :)

Geplaatst: (bewerkt)
Volgensmij moet hier een slotje op want dit komt niet goed :N Ruurd31 is nu echt verbannen :)

Dwaas, hoezo ben je blij dat hij banned is

Bewerkt: door Crifox

Heb de felicitaties al overgemaakt. Noch wil ik zeggen dat Ruurd zijn mening gaf, maar dit op een fout manier heeft gedaan. Vind het jammer dat hij banned is, want zoals iedereen weet heeft hij veel betekent. Ik vind het ook gek dat hij nooit Mod+ is geworden... Maargoed, gebeurd is gebeurd. Ik hoop alleen dat dit op een correcte manier word afgesloten, en Ruurd en de Crew en degene die daarbij betrokken waren, nog eens goed rond de tafel dit gaan bespreken. Want iemand die zoveel heeft gedaan voor GTAforum.. kan en mag je eigenlijk niet zomaar bannen vind ik.

Mijn status:

Neutraal, als Ruurd het wat beter had aangepakt.. dan zou ik hem nog willen begrijpen.. maar dit slaat nergens op. Tevens ken ik Dutchy niet goed, van een paar gesprekken maar.. Dus uit ik mijn mening gelukkig aan de ene kant niet.

Nogmaals mijn felicitaties aan VforV en Dutchy :*D

Edit: dit is volgens mij het drukste topic ooit.. heb screen gemaakt :puh:

Bewerkt: door Grove St.

Gefeliciteerd dame en heer :D

Jullie zullen 't zeker goed gaan doen ;).

Wat een gezeik hier btw, doe dit via pm en niet via een felicitatie topic!

Bewerkt: door Juju

Gefeliciteerd met jullie nieuwe taak Dutchy3010 VforV

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Nou leuk voor iedereen die dit topic heeft verpest.. Jarno en Ruurd waarom!! :?

Feit is dat er 2 leden zijn die al tijden bekend staan als een aanwinst voor het forum en nu hun beloning daarvoor in ontvangst nemen in de vorm van het moderatorschap. Naast goede leden zijn ze ook zeer betrouwbaar waar ik nooit het minste of geringste gezeur over heb gehoord. Alleen maar positief in het bijzonder Dutchy3010.

_O_ Beiden gefeliciteerd _O_

Dat mensen het dan niet eens zijn met hun aanstelling kan gebeuren, maar dan hoeft dit niet op zo'n manier tot zijn uiting komen. Ruurd had er sowieso niet op hoeven rekenen met zijn warn-level, dus dit is in mijn ogen puur relschoppen..

Jarno, ik denk dat je je jaloesie eens moet onderdrukken. Wat je overkomen is vind ik treurig, ik was het niet eens met jouw degradatie omdat dit in mijn ogen los stond van het forum. (hoe erg het vertrouwen volgens de crew ook geschaad was) maja ik denk niet dat het handig is om dit allemaal weer op te rakelen. Je hebt je excuses aangeboden, dus wat mij betreft kan dit allemaal wel vergeten worden... hoewel het denk ik zeker je kansen op een eventueel moderatorschap zeker niet zal vergroten. Jullie zijn beiden 2 leden waarvoor ik diep respect heb, ruurd met zijn vele behulpzame posts en zijn aandeel in WikiGTA.. en Jarno eigenlijk altijd al met zijn computer kennis en projecten. Maar dit soort reactie's geven alleen maar aan waarom jullie geen mod zijn(om al maar niet te spreken van de banned status van Ruurd)

Het is hoe dan ook van zowel Ruurd als Jarno erg jammer/zwak dat ze dit topic met hun posts in het wel of niet terecht aanstellen van Dutchy3010 in het teken lieten staan inplaats gewoon blij te zijn voor haar. Want dit verdient ze echt. :Y

Geplaatst:
Jarno, ik denk dat je je jaloesie eens moet onderdrukken. Wat je overkomen is vind ik treurig, ik was het niet eens met jouw degradatie omdat dit in mijn ogen los stond van het forum. (hoe erg het vertrouwen volgens de crew ook geschaad was) maja ik denk niet dat het handig is om dit allemaal weer op te rakelen. Je hebt je excuses aangeboden, dus wat mij betreft kan dit allemaal wel vergeten worden... hoewel het denk ik zeker je kansen op een eventueel moderatorschap zeker niet zal vergroten. Jullie zijn beiden 2 leden waarvoor ik diep respect heb, ruurd met zijn vele behulpzame posts en zijn aandeel in WikiGTA.. en Jarno eigenlijk altijd al met zijn computer kennis en projecten. Maar dit soort reactie's geven alleen maar aan waarom jullie geen mod zijn(om al maar niet te spreken van de banned status van Ruurd)

Ik ben alles behalve jaloers. Alleen meer de manier waarop Dutchy3010 moderator is geworden. Maar ik ben teruggetrokken.

Geplaatst:

Wil het geheel eigenlijk niet herkauwen, maar wat er zoal is gezegd is gewoon onnodig. Natuurlijk snap ik Ruurd, als je 'scorebordjournalistiek' op Dutchy zou toepassen zie je dat ze redelijk snel is opgeklommen tot het niveau waar ze nu is. Combinerend met het feit dat ze meisjes is/zou zijn (tis tenslotte internet, ik kan ook zeggen dat ik een vrouw ben), zou je idd snel tot de conclusie komen dat ze voorgetrokken wordt.

Laten we zeggen dat het waar is (puur hypothetisch), denk je nou werkelijk dat dat niet in het echte leven gebeurd? Er is wel eens onderzoek gedaan of vrouwen voorgetrokken worden bij het solliciteren, als dat door een man beoordeeld werd. Onderzocht werd of een man en een vrouw met ongeveer gelijke kwaliteiten ook evenveel kans kregen op een baan. Dit bleek niet het geval te zijn, de vrouw (mits enigzins aantrekkelijk) kreeg vaker de baan dan de man.

Wat leert dat ons? Mannen hebben nou eenmaal een zwak voor vrouwen, dat zal hier zo zijn, maar ook in het 'echte' leven. Je kan hoog en laag springen, je verandert er echt niets mee. Leer ermee leven en eventueel beslissingen te maken.

Zoals uit de reacties zoal blijkt is Dutchy toch wel een populair lid. Blijkbaar zaait ze respect met haar posts, activiteiten en ook PMs. En dat niet alleen onder normale leden, maar ook onder de SL+. Hoe je het went of keert, mevrouw heeft dus een aardig netwerkje opgebouwd met o.a. een Gmod. Zo'n netwerkje heb je nodig met het systeem dat op dit forum gehanteerd wordt om te 'promoveren', aangezien je sowieso voor SL en ML voorgedragen moet worden door anderen. Heb je een netwerkje, zal dit gewoon sneller gebeuren dan door alleen goed posten.

Alleen gaan we er nu aan voorbij dat Dutchy niet zomaar een vrouw is met een netwerkje. Ik geloof er niets van dat ze alleen op basis daarvan Mod zou kunnen zijn geworden. Nee, ze is goed aan het posten en vaak online. Je ziet ook vaak dat je bezig bent met een antwoord op een nieuw topic, terwijl die van haar er al een poosje staat, zoals je constateerd na jouw post te hebben gepost. Tevens staat er dan ongeveer hetzelfde in, of misschien zelfs wat meer (soms ook minder :D ).

Daarbij regelt zij de OWN waar ik sinds kort ook actief in ben. Ik kan dus wel beoordelen hoe ze het leidt en dat ziet er goed uit. Natuurlijk heeft ze een goede crew (:puh:) eromheen, maar vooralsnog is de OWN volgens mij nog altijd stipt op tijd gepost en doorgaans met de meeste rubrieken erin.

Maar misschien dat er betere mensen zijn voor het 'werk', maar dat kan je nu nog niet beweren. Wil je kritiek hebben op haar kunnen, doe je dat niet nu, maar over een maand of 2. De crew gelooft in haar, dus ga ik ervan uit dat ik erop kan vertrouwen dat zij haar werk goed kan doen en zal haar wel lastig vallen als iets me niet bevalt 8) .

Druk op Dutchy is misschien wat opgevoerd, maar daar moet een Mod mee om kunnen gaan. Ik wens haar succes met haar nieuwe job.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...