Proximitus Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil VforV en Dutchy feliciteren met hun Moderatorschap, de rest van de moderators ook veel geluk met jullie toekomende tijd in de nieuwe fora En dan wil ik nog even wat zeggen over het geen wat er nu gaande is. Waar gaat het uberhaupt over? ik bedoel, het is maar een forum, niet je hele leven. Ja het is leuk om Mod te zijn, zeg nou zelf, je krijgt aandacht, hebt een hoog aanzien, het is geweldig Ben je geen mod geworden, terwijl je er zo op gehoopt had? Jammer, maar helaas, volgende keer beter. Moderator zijn op een forum geeft je in het echte leven geen kans om die supergoed baan te krijgen met dat vette salaris. We zijn hier op dit forum toch voor ons plezier? Laat ons er dan van genieten. Blijkt Dutchy geen goede mod zijn, dan word haar het mod-schap afgenomen en misschien wel aan Summerbase gegeven, wie weet, het kan nu eenmaal. Zo goed ken ik haar ook niet, weet niet precies wat ze allemaal heeft ondergeslijmd (als ze dat uberhaupt al gedaan heeft) Ik weet niet wat er in het verleden allemaal door Ruurd is gedaan, maar vind het wel jammer dat hij weg is. Hij had altijd goede raad, stond altijd wel met z'n woordje klaar. Misschien was de ban terecht, misscien niet, ik zal er nooit achterkomen. Al vind ik het wel, dat als hij in zijn prive-leven zogezegd een kutavond heeft gehad, het niet op dit forum moet afreageren. Ik ga daar ook niet verder op in, het maakt de zaak er alleen maar slechter op. Ik vind dat ik wel genoeg heb gezegd hier, maak er ook geen woorden meer aan vuil. Ik trek wel alvast m'n vuurbestendige pak aan, om eventuele flameposts af te weren. gegroet Bewerkt: 21 oktober 2006 door Proximitus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Waarom maken we geen poll, en doen we het eens eerlijk en democratisch. Wij zetten online op het forum en moeten zijn posts ( goed of slecht ) aanzien. Zo kunnen we stemmen of Ruurd banned moet blijven of unbanned moet worden. Eerlijk duurt het langst... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Waarom maken we geen poll, en doen we het eens eerlijk en democratisch. Wij zetten online op het forum en moeten zijn posts ( goed of slecht ) aanzien. Zo kunnen we stemmen of Ruurd banned moet blijven of unbanned moet worden. Eerlijk duurt het langst... Bannen en unbannen zijn taken voor de admins . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Meningen mogen gerust geuit worden. Daar hebben we niks optegen. Als iedereen de zelde mening zou hebben dat zo pas erg zijn. Maar de manier waarop hij zijn mening geuit heeft was teveel. Ruurd had idd al een paar grote fouten achter de rug. We hebben hem 3 kansen gegeven. Hij heeft ze alledrie verknalt. Ik vond ruurd ook een tof lid. Altijd goede post van kwaliteit. En altijd wel gezellig. Maar het is nu zo moeten lopen. Niemand kan er nog iets aan veranderen. Over Dutchy... Dutchy is de laatste weken enorm gestegen. En haar beloning was nu het moderatorschap in het GTA SA fora. Het is niet omdat het een meisje is dat ze voorgetrokken wordt op andere leden. Ze verdiende het gewoon. ZE is altijd sociaal en weet altijd wel raad in moeilijke tijden. Mazzeltje... Mazzel is een goede Gmod, daar is niks op aan te merken. Met Dutchy berichtjes sturen en bellen... Mag dat niet? Waarom zou dat niet mogen? Als ze elkaar graag hebben, zie ik daar geen enkel probleem bij. Ook hebben ze allebei hun leeftijd. En doen ze tenslotte wat ze willen. Ze zijn oud en wijs genoeg. Bovendien is dat ook nog zoiets als prive... Jullie weten toch ook niet dat ik berichtjes stuur naar Annelies? En dat is best wel kinderachtig om daar over te beginnen. Over die discussie met mij en Big Bear... Dat was een dood normale discussie, ik was toen net moderator. En ik moest bovendien nog wennen aan het moderator zijn. Hij viel me aan op MSN dat ik te snel slotjes deed op een topic. En toen zei ik inderdaad dat ik moderator was en dat ik wou doen wat ik dacht. Maar hij had me wel beledigt dat ik een slechte moderator was... Daarom reageerde ik zo pist. En bovendien is die discussie allang uitgepraat. Dus oude koeien uit de gracht halen helpt niet echt. Hierboven geef ik mijn mening op een goede manier. Had hij zo een mening gegeven... dan waren er geen problemen geweest en wandelde ruurd hier nog binnen en buiten. Tenslotte: VforV en Dutchy gefeliciteert met jullie nieuwe functie. Ik weet zeker dat jullie het goed gaan doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Aan gtaforum en zijn leden, Het is alweer zo'n 7 maanden geleden dat ik hier voor het laatst echt actief was. Niet dat ik geen gta meer speel, nee, ik vond het forum achteruit gaan, dit mede door het feit dat veel leden enkel en alleen onzinnige dingen posten en daar niet voor gewarnd maar gerespecteerd werden. Tot mijn grote spijt zie ik dat sommige van deze leden, wiens namen ik niet zal noemen, nog steeds actief zijn en soms meer dan 1500 posts hebben. Nu ik hier weer een keer met aandacht rondkijk zie ik dat er helaas niet (al te) veel verbeterd is, toen ik bijna de site had weggeklikt zag ik dit topic staan. Ik maak hieruit, en door de "zoek gebruikers posts" functie, op dat Ruurd31 voornamelijk geband is omdat hij van mening is dat Dutchy3010 het niet verdient om Moderator te worden. Ik denk dat, hoewel ik Ruurd nooit echt gemogen heb, dit een beetje streng is aangezien de Ruurd die ik me herrinner altijd (vooral voor de nieuwe leden) een soort forum/faq op zich is geweest met altijd een vriendelijk woord, een tip, en het antwoord op de vraag. Of Dutchy het verdient om Mod te worden weet ik niet, hier ga ik me niet mee bemoeien aangezien ze gewoon nog een "doorsnee" lid was in de tijd dat ik actief was. Als ze het verdient wens ik haar succes, als ze dit niet doet betreur ik de beslissing. Ik zou graag een paar verklarende reacties krijgen van mensen die weten waar ze over praten omdat ze hier al langere tijd komen en (hopelijk) niet bevooroordeeld zijn. Verder wens ik iedereen veel plezier op het gtaforum, want ondanks enkele tekortkomingen heb ik het hier altijd toch wel naar mijn zin gehad, het ga jullie goed... Met vriendelijke groeten, Moonbeam Edit: De post hierboven kwam toen ik nog typte Bewerkt: 21 oktober 2006 door Moonbeam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Over die discussie met mij en Big Bear...Dat was een dood normale discussie, ik was toen net moderator. Hij viel me aan op MSN dat ik te rap slotjes deed op een topic. En toen zei ik inderdaad dat ik moderator was en dat ik wou doen wat ik dacht. Maar hij had me wel beledigt dat ik een slechte moderator was... Daarom reageerde ik zo pist. En bovendien is die discussie allang uitgepraat. Dus oude koeien uit de gracht halen helpt niet echt. Ach ja, laten we dat maar achter de rug laten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik kon ook niet zo goed met Ruurd opschieten, maar dat is alweer verleden tijd.. Ruurd heeft het echt niet verdient om geband te worden. Ik hoorde gisteren btw ookal op msn van General Lee die ook om een beetje zulke redenen verbannen is. Ook zei een lid tegen mij op msn: Hoe kan iemand in 4 maanden zo ver kan komen? Van Lid -> Superlid -> Megalid -> Moderator in 4 fokking maanden.. Weet niet precies of het zo klopt maar ik ga uit van wel.. Het lijkt me ook een beetje wie de beste contacten heeft met de Crew enzo dat zij eerder voor worden gesteld. Zoals als gezegd werd: Er was helemaal geen behoefte aan een nieuwe Moderator! Voor zover ik weet verliep alles goed.. Als er nou 1 moderator weg ging en zij in de plaats kwam zou ik er nog een beetje respect voor hebben, maar dit vind ik niet kunnen eigenlijk. En nu zullen de meeste wel op deze post beginnen te kankeren (=geen scheldwoord, gewoon werkwoord ) omdat zij het eens zijn met ''De Hogere'' leden op het Forum. Misschien wel omdat ze in hun ogen gelijk hebben, maar de meeste om ''Met zijn allen'' tegen 1 lid tegen te gaan terwijl hij gewoon zijn mening uit (!).. Vind 't nogal een rare situatie zoals het nu gaat met de Crew, sommige mensen gun ik het echt (Matiscus, Levi etc.) maar sommige verdienen het gewoon niet! En jullie weten nu wel over wie ik het heb.. Als superlid, oké. Maar als Megalid en zelf hoger, No Way.. Natuurlijk kan ik hier niet over beslissen ofzo... Maar zover ik weet, is het gewoon vriendjespolitiek, misschien zien jullie het zelf niet in omdat jullie zo gek met haar zijn. Maar daar komen (de meeste van jullie lijkt me) nog wel achter dan. Aldus mijn menig hierover.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Dutchy3010: Gefeliciteerd meid. Ik gun het je zo erg. Ik ben echt zo blij voor jou. Voor alle vragen en opmerkingen kun je natuurlijk altijd bij mij terrecht. Ik zal jou zeker helpen dan. Heel veel sucses verder. Het gaat je zeker lukken. En natuurlijk wil ik ook VforV feliciteren. Ook voor jou geld. Voor vragen en opmerkingen kun je bij mij terrecht. Heel veel sucses verder. Edit: En waarom kraken jullie hier Dutchy af?!?! Als jullie het er niet mee eens zijn. Hou dan je mening even graag voor je. Dit is helemaal niet leuk voor haar om dit te lezen. Wens haar liever sucses. Daar heeft ze tenminste nog wat aan. Nu begint ze alleen maar te twijfelen aan haar zelf. Wat ze absoluut niet moet doen. Ze verdient het namelijk dubbel en dwars. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Waarom maakt iedereen zo'n drukte toch voor wie of wat moderator word? Tenslotte zijn de admins de beheerders van de site, en maken zij dus de beslissingen. Het is hun forum, en niet van ons, wij zijn immers bezoekers. De crew probeerde zoveel mogelijk het naar ons zin te hebben, en als er dan even jaloezie is, gaan er direct mensen een oorlogje beginnen. Jezus man, zelfs een kleuter kan soms normaler doen.. Dutchy3010 en VforV zijn prachtige keuzes, en deze zullen we dan ook moeten respecteren. Of je het nu eens bent of niet. Als mensen er echt zo tegen zijn, stuur dan pm naar admin, of zwijg gewoon, maar ga geen topic verzieken of mensen kwetsen, want dan vind ik je niet meer waard als een hoopje afval. Mening uiten mag, maar een topic verzieken met aanvallen naar elkaar, sorry, geen respect dan voor die personen.. Dutchy en vforV, laat jullie niet afschrikken, jullie gaan het schitterend doen! Ik heb er zeker en vast een goed oog in.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Oké. Nou ga ik een kant laten zien die jullie helemaal niet van mij kennen. Dit is niet alleen mijn mening, maar ook nog eens een enorme feit. Want ik kan gewoon niet anders dan me eens volledig open te laten storten om te laten zien wat voor 'n corrupt zooitje het hier is. Het is gewoon wel duidelijk dat ik na deze post heel mijn reputatie letterlijk de prullenbak ingooi, en ook nog wel een warn zal krijgen. Maar ik moet dit echt even kwijt. Want ik vind dit gewoon niet leuk meer. VforV moderator? Oké, jou gun ik het, en je bent ook moderator geworden van exact de goede fora. Maar Dutchy3010 moderator? Bullshit. Wat Ruurd31 gepost heeft vond ik niet leuk, dat had niet zo grof gehoeven. Maar ik ben het wel 100% met hem eens wat betreft Dutchy3010/Mazzeltje. Dutchy zelf gun ik het van harte, fantastische meid, voor mijn part zou je zelfs administrator mogen worden. Maar de manier waarop je nu moderator bent geworden, dat is gewoon onzin. Je bent gewoon ontzettend hard voorgetrokken. Omdat Mazzeltje jouw beste forummaatje is, trekt hij je zonder pardon voor. Hij zit een beetje hoog te doen van jou, ik walg er eigenlijk gewoon van. Ja dat is best handig hè? Een global moderator aan jouw zijde, en vervolgens ook nog eens de halve crew die niet eens naar jouw kwaliteiten kijken maar puur omdat er zoveel geslijmd wordt jouw zonder nadenken enorm hoogzetten hier op het forum. Dus: een beetje flink slijmen en voila: binnen de kortste keren ben je moderator. En ook nog eens van fora waarvan je totaal geen moderator van had kunnen worden. Je post er veel, maar omdat je puur zoveel sterke vriendelijke connecties met de crew hebt wordt je opeens voorgetrokken. Ja jongens, ik vind dat iedereen dit mag weten wat voor corrupt zooitje het hier wel niet is. Jaja, de betreffende mensen uit de crew weten wel wie ik hier bedoel. Geloof me Dutchy, ik vind jou een fantastische meid en dit is niet persoonlijk op jou gericht. Ik spreek hier de voortrekkers mee aan. Want dit is gewoon niet leuk. Want geloof me: was Dutchy niet bevriend geraakt met Mazzeltje, dan was ze momenteel nog altijd een niets betekenend lidje, hoogstens een superlid omdat ze opvalt en goed post, maar absoluut geen moderator. Ik walg er gewoon van dat mensen het forum zo verzieken met dat geslijm en voortrekkerij. Eén ding is hier goed aan: gefeliciteerd GTAForum, je bent nu een écht GTAForum met die corrupte praktijken hier, het is nu net GTA San Andreas in Los Santos, en de crew speelt C.R.A.S.H. Dus dit forum heeft zichzelf overtroffen door net een échte GTA te zijn. Goed gedaan hoor! Ook wou ik even van de gelegenheid gebruik maken om Pietje II nog even diep in de strond te laten zakken. Wat denkt hij nou met zijn lange en grote post? Niets? De eerste 2 regels zijn fucking ontopic en daarna zo focking offtopic waarbij niets word gedaan. Bij hem gaa thet gewoon om zijn langheid van de post om indruk te maken! Wie leest dat nou? Het is fucking saai en nieumand wil dat lezen. Ook geen enkel hol van jullie zal dit willen lezen mar ja, het gaat even om het idee hoe Pietje II nu ook post. Ook al lees jij dit niet meer: oh ja jongen? Vind je dat? Fijn voor jou! Maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken? Ik vind het persoonlijk leuk om gewoon lange posts te maken; als je daar problemen mee hebt, nou daar heb ik schijt aan. Moet ik nou iets vernemen van iemand die niet eens normaal 'goede' kan typen maar wel steeds 'goedde' typt? Zak toch lekker gauw even in de stront, schijnheil. Goh, wat leuk. Het hele forum is een rotzooitje geworden. En dat puur omdat een stel crewleden er kennelijk niet tegen kunnen dat er een meisje te midden hen is. Het lijkt er ontzettend veel op. Goed, ik had eigenlijk nog een heel stuk bijgetypt, maar dat heb ik toch maar verwijderd omdat het zo wel duidelijk mag zijn. Ik wil gewoon helemaal geen ruzie, maar dit kon ik echt niet meer verborgen houden. En geloof me maar dat er nog een heleboel meer mensen zijn die met mij eens zijn; ze laten het alleen niet merken. Verder ben ik het voor het grootste deel erg eens met Ruurd's post, dus lees die maar even door voor mijn complete mening. Ik kan alleen zeggen dat de sfeer hier op het forum gewoon erg verkloot is, dus goed gedaan crew! Mijn complimenten! Ga vooral zo door! >>> Door Joriz: De enige die hier de forum sfeer verpesten zijn de mensen die hier ruzie gaan zitten maken over de keuzes van admins. We (admins + gmods) hebben met zijn alle besloten wie er moderator mag worden. Dit hangt niet van 1 iemand af!<<< Bewerkt: 21 oktober 2006 door Joriz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik zal hier ter afsluiting dan nog maar even de feiten op een rijtje zetten, want de boel wordt her en der in dit topic flink verdraaid. Noodzaak voor nieuwe moderators: Het nieuwe opgerichte VCS fora heeft nieuwe moderators nodig. We hebben er hier voor gekozen om twee ervaren krachten in te zetten. Omdat we binnen de crew ook van mening zijn dat moderators niet te veel fora onder beheer moeten hebben, vielen er dus op twee andere plaatsen een plek vrij. In LCS waar matiscus vertrok en in SA waar Dizzee vertrokken is. We hebben dus gezocht naar nieuwe mensen voor deze plekken. VforV is zonder twijfel een van de beste LCS kenners die we hebben, en is daarnaast ook heel behulpzaam naar de leden toe en naar de crew ( medewerking aan de wiki). Voor SA waren op basis van kennis veel meer kandidaten beschikbaar, maar het is goed te realiseren dat kennis niet de meest beangrijke factor is. Hulpvaardigheid, omgaan met mensen en het vertrouwen van de crew is minstens zo belangrijk. En op het totaal van al die punten, kwam Dutchy3010 voor ons duidelijk als beste uit de bus. Wat betreft de reacties van sommigen hier in dit topic, daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening en mag die ook verkondigen. Maar de manier van aanpak en de bewoordingen van ruurd, zijn voor ons genoeg aanleiding geweest om hem hiervoor te bestraffen, want hij heeft in een paar posts heel doelbewust de regels van het forum overtreden.. Hij liet ons dan ook weinig andere keuze dan deze maatregel te nemen. Voor de duidelijkheid, ruurd liep nog in de proeftijd van een vorige affaire. Destijds hebben we rekening gehouden met zijn staat van dienst en hem niet direct gebanned, wat eigenlijk wel verdient was geweest. Hij wist dus drommels goed dat hij de allerlaatste kans had, en om dan op deze manier, met deze bewoordingen en in het openbaar te reageren. Daarmee heeft hij dus zijn eigen glazen in gegooid. Dat hij daarna nog even door heeft kunnen posten, mag je mij persoonlijk aanrekenen. Ik heb bij het uitvoeren van de ban een foutje gemaakt , waardoor de secundaire groep van hem op "leden" was blijven staan, maar dit is inmiddels gecorrigeerd. Mijn Inbox staat voor iedereen open, die vragen heeft over de gang van zaken. Voor ons is het aanstellen van nieuwe mods een serieuse zaak, en we gaan hierbij niet over 1 nacht ijs en laten ons niet leiden door onze hormonen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts