Jump to content

Mogelijke cheatdevice voor vcs


maarte41

Recommended Posts

Edisoncarter had dit al op gtaforums gepost en ik zal het hier posten zodat de mensen het hier ook weten.

De cheatdevice maakte lcs stukken leuker. Spijtig genoeg werkt deze niet op firmware 2.7 en hoger en op de gepatchete versie van lcs.

Een van de dingen die veel mensen in vcs willen is een cheatdevice voor dit spel. Om de cheatdevice te laten werken zoals in lcs zal er een foutje in de savegame moeten zitten, de kans is klein dat die er opnieuw is.

Er is nog een manier om een cheatdevice te maken voor vcs. Hiervoor moet je de firmware versie 1.5 hebben.

Veel mensen denken dat je op 1.5 geen nieuwe games kan spelen omdat deze een hogere firmware nodig hebben. Dit is niet waar, er bestaat een programmatje voor fw 1.5 waarmee je alle firmwares behalve 2.8 en hoger kan emuleren, je kan dus alles doen wat die fw kunnen doen. Dit programma heet devhook, je kan bij devhook ook dingen toevoegen zoals de een cheatdevice voor vcs.

Edisoncarter is van plan om dit dan ook te maken.

Om het te spelen moet je dus firmware 1.5 hebben. Gelukkig kan je de meeste firmwares op dit moment downgraden naar een lagere versie. Alleen bij 2.8 en 2.81 gaat dit nog niet.

Als je dus een cheatdevice wil hebben in vcs mag je niet upgraden naar fw 2.8 of hoger.

De eerste game die fw 2.81 nodig heeft is een paar dagen geleden uitgekomen. De kans is dus groot dat vcs dit dus ook nodig zal hebben. Als dit waar is moet je nog niet gaan upgraden, je zal waarschijnlijk vcs nog met devhook kunnen spelen. Als je een paar bestandjes aanpast kan je namelijk met de geëmuleerde 2.71 fw ook 2.81 games spelen.

Ik ben blij dat ik een paar maanden geleden voor fw 1.5 heb gekozen.

Hopelijk zal dit lukken en zullen we weer heel veel cheatplezier hebben in vcs.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad maarte41 met Devhook zijn heel veel dingen mogelijk.Helaas is Devhook wel illegaal aangezien het de firmwire bestanden van sony emuleert.Met Devhook kan je onder andere screens in alle games maken en video's het zou zeer handig kunnen zijn voor wikigta omdat ze er dan screens bij kunnen voegen.Je moet hier alleen niet mee beginnen als je een 32 mb memorystick hebt want dan kom je niet zo ver.Het is ook niet zeker dat het gaat werken aangezien er pas een game is uitgekomen die firmwire 2.81 nodig heeft ; ze hebben alles geprobeert maar deze is niet werkend te krijgen met devhook. Maar een dag later kwam er weer een 2.81 game uit en die werkte wel.Het is dus nog even afwachten.Toch is downgraden voor iedereen die graag de cheatdevice gebruikt aanbevolen want anders kan je geen cheatdevice meer gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

8) Dat er een cheat device mischien zal komen lijkt me echt tien keer niks want iedereen gaat dat natuurlijk dan weer doen .. dan is de lol van het spel eraf .. en kan je deze site wel vergeten

Ik hoop dat er geen device ervoor komt ..als je niet kan verder kan komen op wat voorn manier dan ook kijk dan gewoon maar eens goed op het forum/wikigta/gtagames of een walkthrough

peace 8)

(als hij uit is natuurlijk)

vanwegen reactie van niels zeg ik toch idd dat voor de lol het wel gebruikt kan worden maar toch ben ik er geen voortander voor

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

8) Dat er een cheat device mischien zal komen lijkt me echt tien keer niks want iedereen gaat dat natuurlijk dan weer doen .. dan is de lol van het spel eraf .. en kan je deze site wel vergeten

Ik hoop dat er geen device ervoor komt ..als je niet kan verder kan komen op wat voorn manier dan ook kijk dan gewoon maar eens goed op het forum/wikigta/gtagames of een walkthrough

peace 8)

(als hij uit is natuurlijk)

J e gebruikt ook het device voor de lol hè :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik aan zat te denken.

Zou R* zelf nu geen cheats erin hebben gezet?

En dan nog iets waar ik mee rond loop: Ze weten dat mensen screens maken via CheatD.

Maaar er zit al een camera in LCS,helaas slaat die niks op je psp op.

Zouden ze in VCS wel een camera hebben gemaakt die de foto's opslaat naar je psp,dit zou heel handig zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

In elke gta tot nu toe zitten al cheats, dus in vcs zullen er ook wel zitten.

Ik hoop ook dat er een camera in zal zitten die de foto's opslaat, ik vind het al zo raar dat je in San Andreas op de ps2 foto's kan opslaan en iets extra moet kopen om ze op je computer te zetten. Op de psp kan je ze standaard op je pc zetten en in lcs kan je dan geen foto's opslaan.

Ik hoop op een cheatdevice om cheats zoals zwaartekracht en waterhoogte te hebben, gewoon om dingen te doen die je normaal niet kan. Natuurlijk ga het spel ook gewoon zonder cheats uitspelen.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

In elke gta tot nu toe zitten al cheats, dus in vcs zullen er ook wel zitten.

Ja ik weet..

Maar ik bedoel dat je ze dan kan activeren zonder dat je iets hoeft te downloaden,etc

Dat je ze bijvoorbeeld met een toetsencombo kan activeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat er weer een cheatdevice uit komt en dan nog wel op GTA VCS.

Maar eerst ga ik het spel zelf uit spelen en alle missies doen.

Mischien na een half jaar spelen dat ik hem erop gaat zetten.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

waar krijg je frimwire 1.5?

Er zijn op dit moment 6 verschillende downgraders: 2.0 > 1.5 / 2.01 > 1.5 / 2.6 > 1.5 / 1.5 > 1.0 / Easy 2.71 > 1.7 / 2.71 / 1.5. En dan heb je natuurlijk nog de zelf gecreérde firmwires oftewel custom firmwires.

Ik ga hier niet alles downgraders plaatsen maar wel die van 2.71 als je een lagere firmwire versie hebt gewoon even updaten als je een hoger firmwire hebt ; helaas dan :N

Hier even een tutorial van het psp-media lid M-tuning ; Deze tutorial is dus niet door mij geschreven.

untitled3revision4em9copykt1.jpg

Zoals beloofd ging ik een Tutorial maken voor de 2.71 Downgrader en bij deze komt ie dan. Anyway deze Downgrad Procedure is ietsje makkelijker en veiliger dan de 2.5 & 2.6 Downgrader versie. Dus als je hem opstart en je ziet GEEN ROOD scherm dan wil dat zeggen dat de DOWNGRADER NIET GESTART IS en dus kan je gewoon je psp uitzetten en weer opnieuw proberen, ook al flikkert je Memorystickje. Maar genoeg nu de tutorial . Grtzz & Succes

1) Heel BELANGRIJK zorg voor minstens 50% batterij (

een volle batterij is altijd het veiligste) en dat je oplader is aangesloten !!! En zorg ervoor dat je achtergrond enzo standaard is, dus GEEN zelf gekozen wallpaper maar gewoon bv. blauw.

Het is verstandig om de standaard instellingen van je PSP te herstellen. Dit doe je door in de XMB naar Instellingen > Systeeminstellingen > Standaardinstellingen herstellen te gaan.

2) Download nu de 2.71 Downgrader psp-media Edition en open de rar

3) Neem een volledig leeg memorystickje en plaats de mappen en het filetje van de 2.71 DOWNGRADER psp-media edition op je kaartje

4) Dus de mappen en file -> DOWNDATER PSP d.bin

5) Nu ga je naar de Photo map op je PSP en wacht nu tot de hw.tif zen werk doet

6) Als de Downgrader succes vol is gestart zal je een ROOD scherm te zien krijgen en vanaf dan weet je dat de DOWNGRADER zijn werk aan het doen is

7) Als je GEEN ik herhaal GEEN ROOD scherm ziet is de hw.tif NIET met succes gestart en moet je het dus opnieuw proberen. Gewoon de psp uizetten en weer aanzetten en opnieuw proberen

8) Eenmaal de Downgrad klaar is zal ie crashen en dan moet je zelf de PSP herstarten en als alles goed is gegaan zou je een 1.5 Firmware moeten hebben

9) Denk eraan dit is op eigen Risico en psp-media nog de makers zijn NIET verantwoordelijk voor eventuele fouten die JIJ maakt !!!

10) Als je PSP eenmaal succesvol is gedowngrade naar 1.5 kan je de Memorystick formatteren of handmatig leeghalen.

Hier download je alle benodigde bestanden , Veel succes ermee :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...