Jump to content

bike salesman


gta vc

Recommended Posts

  • 4 weken later...

Omdat er niks op wikigta staat zeg ik wel ff iets.

Het is de Bedoeling om motoren te verkopen.

Als je de missie bent begonnen moet je op een van de 4 motoren stappen.

de Freeway,sanches,pcg-600,faggio.

De freeway= Crimineel Deze persoon houdt van wilde achtervolgingen en drive-by's

om de sale meater snel omhoog te krijgen is het handig om mensen kapot te rijden/schieten je kan ook op autos schieten.TIP regel een drive-by wapen en schiet op de brandweerwagen kijk wel uit dat je niet te dichbij bent.

De sanches= ofroad deze parsoon houd van ofroad ritjes en grote jumps hij.

TIP voor de grote jump moet je naar de startplaats gan voor de missies voor Leon McAffrey en neem die schans maar kijk wel uit voo het water.

En rij ook over die heuveltjes tegenover de bikeshop.

de pcg-600=speed deze persoon houd van speed dus rij de parkeerplaats af en ga links rij met een grote vaart rechtdoor.

TIP: als de salemeter over hafvol is is het handig om terug te keren dit scheelt tijd.

Faggio= sloom deze persoon houd van sloome ritjes dus rij rustig.

TIP druk snel achter elkaar X in dan moet het wel lukken en je hoefd trouwens niet een zover te rijden.

Ik hoop dat dit helpt ik heb het namelijk allemaal met mijn eigen haden getypt.

Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Het is al bijna een maandje oud maar wou toch even reageren :) Ik ben ook bij deze missie maar hoeveel motors moet je verkopen? Want ik heb ze alle 4 gedaan en er gebeurd niets.. :?

Groet gammie.

De Bike Salesman Sub Missie is afgerond nadat je level zes afgerond hebt, op WiKiGTA is nog niks te vinden over Bike Salesman dus heb ik even gegoogled. Die informatie heb ik overigens gevonden van deze site. Per categorie 10 Motors en tot level 6 (Ik weet niet of dit op waarheid berust want ik heb het op internet opgezocht). Nog veel plezier met Bikes verkopen.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Bike Salesmen is niet echt met levels, er komt toch geen tekst in beeld die weergeeft in welk level je zit in tegenstelling tot Car Salesman.

Je krijgt bij de start van de missie gewoon keuze uit 4 verschillende types van motoren.

Je mag ook kiezen in welke volgorde je ze verkoopt. Je kan er 2 van een type verkopen en daarna overschakelen naar 4 van een ander type en daarna 2 van nog een ander type. Dat is geen probleem.

Het doel is om van elk type motor 10 stuks te verkopen, 40 motoren in totaal. Als er 10 verkocht zijn van 1 type zal die motor verdwijnen en moet je de andere types verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...