Daan007 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik koppel mijn mobiel aan de computer en dan instaleer ik ze via Nokia PC Suit op mijn mobiel. Maar dat werkt niet met een LG. Dan moet je een andere manier zoeken. Als ik het weet edit ik hem in mijn post. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 makkelijk download xxxxxxxxxxxxxxxx ofso makkelijk en gratis!!!!!!!!!!!!! >>> Door GTA-Sheep: Dat is ook een manier, maar de illegale en dat wordt niet erg op prijs gesteld op dit forum. Graag hier even een beetje rekening mee houden alsjeblieft<<< Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Weet je wat ik zou doen ,niet doen Want wat ben je ermee heb je een pc je kan daar ook plezier mee ebben op de gsm moet je niet veel extraas hebben Greets Syfes Reageren
DarkMessias2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 weet iemand een site waar je gratis spelletjes kan downloaden voor op de gsm?gsm: Samsung SGH X640 http://java.free.bg/Logic/1.html ge moet et dan opene me Winrar en via usb kabel naar u gsm zette Reageren
Corbin Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 www.mobiles24.com en mobilegames.come2me.nl(die is van mij hahah) Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik had ooit A.C voor me mobiel gedownload. na het downloaden gelijk gaan spelen en daarna na een paar uur gooi ik hem op me bed. Kom ik uren later terug om naar bed te gaan zie ik me mobiel nog aanstaan. Ik zet hem uit zie ik dat internet er nog onder aanstond.. En dat is nogal duur op me mobiell... 67 euro kosten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.