Thabit Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Succes! De nieuwe versie: Bewerkt: 5 augustus 2008 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Grappig resultaat, dit is mijn gepoetste render: Bewerkt: 23 oktober 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik vind het zeker een mooi effect! Alleen een tutorial zou ik het niet echt noemen, het is meer een soort tip. Ik zal deze "tutorial" onthouden, komt vast nog wel een keer van pas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 netjes sta toch steeds versteld hoe mensen op het idee komen om dit zo te maken of beter gezecht hoe ze het zo goed krijgen dat het echt lijkt wat je er mee wilt berijken. top grats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ach ja, het kan ook per ongeluk gebeuren. Dat mensen gewoon ergens op klikken en het lijkt wel mooi. Dan heb je misschien niet bereikt wat je wilde, maar wel een mooi effect! ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ach ja, het kan ook per ongeluk gebeuren. Dat mensen gewoon ergens op klikken en het lijkt wel mooi. Dan heb je misschien niet bereikt wat je wilde, maar wel een mooi effect! ^^ daar geef ik je helemaal gelijk ik de meeste dingen zijn teslotte perongeluk gevonden. ben denet helemaal vergeten om je tut te raten. ik geef het een 8/10 why? het is een zeer leuk effeckt alleen is het er maar 1tje het is goed uitgelegt dus ga zo door. grats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
totalscream Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) mijn outcome= Bewerkt: 30 oktober 2006 door totalscream Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Bij mij lukte het niet met dat darken:P. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Kort maar krachtig. Heb je het zelf uitgevonden? want het is zeer effectief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb de tut even een beetje veranderd, wat duidelijker gemaakt. Hij stond trouwens ook nog niet in de Tut lijst volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb deze tut en deze samen gebruikt in een sig die ik nog ga posten in een battle. Als de battle is begonnen post ik hem , het moet nog geheim blijve. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.