Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zat op msn met iemand te praten. Zegt ie: Da uma olhada nas fotos dessa festa... muito legal.. En dan hier de link. Ik denk dus dat dat een nieuw virus is! Jongens en meisjes, Als iemand dat zegt; PAS OP! Reageren
RTS Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja dat zijn virussen. Ik krijg deze dagen ook steeds 1 van iemand uit Engeland met het bericht: Is this you on that picture :|? of iets dergelijks. Reageren
King Room Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dat is ook een virus want heel veel hebben die al gehad!! Ik nog niet want mijn PC is erg goed beveiligd!! Pay Attention: PAS OP!! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dit virus lijkt me op het virus in dit topic. Wat voor soort bestand wordt er aangeboden? Is het een snelkoppeling naar een MS-Dos programma of is het iets anders? Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik had die laast ook bijna een maat van me zei net op tijd niet openen. Het gaat als volgt je krijgt een link dan slaat hij een .exe op en als je die opend heb je een probleem. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dit virus lijkt me op het virus in dit topic. Wat voor soort bestand wordt er aangeboden? Is het een snelkoppeling naar een MS-Dos programma of is het iets anders? Nee dat is hem niet. Je moet dan een .zip bestand downloaden en dan zal je denk ik een virus krijgen. Het is namelijk spaans. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Die melding in het eerste bericht, heb ik ook al vaak gehad. Maar dat virus hebben vrienden van mij ook, en één iemand had helemaal nergens last van. Alles werkte nog perfect. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dat is precies wat ik ook heb gehad. Gelukkig heeft mijn virusscanner hem geblokkeerd . Je download het bestand fotosfestas.zip maar eigenlijk is het een .exe. Volgens avast is het een Trojaans paard genaamd Win32:Delf-BRB [Trj]. Of het BRB was weet ik niet zeker maar het was iets in die richting. Pas dus op voor dit virus! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb dat ook gehad, helaas moest ik de hele PC opnieuw installeren, want mijn Virus Scanner kon er niks tegen doen ofzo :S Terwijl ik Norton Anti Virus 2006 heb.. Reageren
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Waarom zegt iedereen altijd "Let goed op". Bij elk virus. Als je gewoon goed oplet zijn waarschuwingen niet meer nodig. Waarschuwingen zijn nodig omdat mensen (Vooral kinderen) denken dat ze goed met computers om kunnen gaan en willen zien wat voor plaatje het is. Maar nooit leren ze ervan. King Room zegt dat zijn PC heel goed is beveiligd. Daar gaat het niet om. Je moet gewoon goed opletten waar je heen gaat en wat je aanklikt. Reageren
ikt Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Als ik een link krijg vraag ik de verstuurder het 1000 keer na. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja daar heb je veel aan wou je zeggen? Dan kan die gene 1000x zeggen dat het geen virus is Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Als ik een link krijg vraag ik de verstuurder het 1000 keer na. Dat is ook wat ik doe. In dit geval was het mijn broertje die ervoor zorgte. Hij klikt overal op zonder te kijken wat het ook is. Ik zou het eerst navragen. Beetje opvallend als een Nederlands iemand opeens Spaans gaat praten. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.