gtajohan Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik heb een gebouw gemaakt en ergens neer gezet maar in het spel zie ik het niet sttan en ik bots er ook niet tegen aan zouw iemand hem willen testen? hier is de dff en de txd Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 heb je alleen een dff en txd?? ik ben geen mapper maar ik weet wel dat je ook nog een col en ipl nodig hebt. die col is voor het botsen (collision), en de ipl is voor de plek waar het gebouw staat. zie de master tutorial list voor hoe je dat allemaal moet doen. Reageren
Puma Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Kijk ff op deze pagina en download de Tutorial. Hiermee kan je gebouwen ingame zetten. Succes, Grtz Puma. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb een gebouw gemaakt en ergens neer gezet maar in het spel zie ik het niet sttan en ik bots er ook niet tegen aan zouw iemand hem willen testen?hier is de dff en de txd 1.- Heb je de objecten in een nieuwe IDE en IPL gezet ? zoja staat die IPL wel in de GTA.dat ? 2.- Zonder col crasht San andreas dus als je geen col hebt, betekend het dat de ide & ipl regel die je hebt ingevoerd niet actief zijn ! Kijk ff op deze pagina en download de Tutorial. Hiermee kan je gebouwen ingame zetten. Succes, Grtz Puma. Goh je leest niet eens meer wat de topicopener post. Hij heeft het object al in SA, maar het werkt niet. Na de tut doorgrondig gelezen te hebben heb je recht op het vragen naar hulp. weinig zin als je dan weer naar de tut word doorverwezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.