twaka Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik kan het topic waarin alle GTA:SA savegames stonden niet meer vinden.. Ik heb er zelf nog aan meegeholpen! Mijn pc is gereset, dus nu zou een savegame van een bepaald punt heel handig zijn. Is het topic verplaats, of bestaat het niet meer? Greetz, Twaka Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik kan het topic waarin alle GTA:SA savegames stonden niet meer vinden.. Ik heb er zelf nog aan meegeholpen! Mijn pc is gereset, dus nu zou een savegame van een bepaald punt heel handig zijn. Is het topic verplaats, of bestaat het niet meer?Greetz, Twaka Welk topic bedoel je? Door een paar leden (SummerBase, -Matthijs- en Typhoon) is er een briljant topic gemaakt over de savegames van Versie 2. Die is hier te vinden. Verder heb je ook nog een topic waarin er een gezamenlijke savegame is, die is echter nog geen 100% (storyline is vrij ver gevorderd). Die is hier te vinden. Het oude topic van de forum-savegame is er ook nog, al zijn er helaas een aantal savegames die missen. Klik. Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Als je het topic bedoelt waarin alle savegames van San Andreas voor Versie 2 staan, dan kun je deze vinden bij missie hulp -> savegame aanvraag. Hier is een directe link. Reageren
twaka Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Bedankt! Deze bedoelde ik.. Ik kon hem alleen niet vinden sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.