Jump to content

SaveGames?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan het topic waarin alle GTA:SA savegames stonden niet meer vinden.. Ik heb er zelf nog aan meegeholpen! Mijn pc is gereset, dus nu zou een savegame van een bepaald punt heel handig zijn. Is het topic verplaats, of bestaat het niet meer?

Greetz, Twaka

Geplaatst:
Ik kan het topic waarin alle GTA:SA savegames stonden niet meer vinden.. Ik heb er zelf nog aan meegeholpen! Mijn pc is gereset, dus nu zou een savegame van een bepaald punt heel handig zijn. Is het topic verplaats, of bestaat het niet meer?

Greetz, Twaka

Welk topic bedoel je? Door een paar leden (SummerBase, -Matthijs- en Typhoon) is er een briljant topic gemaakt over de savegames van Versie 2. Die is hier te vinden. Verder heb je ook nog een topic waarin er een gezamenlijke savegame is, die is echter nog geen 100% (storyline is vrij ver gevorderd). Die is hier te vinden. Het oude topic van de forum-savegame is er ook nog, al zijn er helaas een aantal savegames die missen. Klik.

Geplaatst:

Als je het topic bedoelt waarin alle savegames van San Andreas voor Versie 2 staan, dan kun je deze vinden bij missie hulp -> savegame aanvraag. Hier is een directe link.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...