Jump to content

Nieuw trailer

Recommended Posts

Geplaatst:

heb hem vanmiddag al gekeken ja.

Toch ff raar toen er stond: Vice city trailer; Phill Collins.

Ondanks ik hem niet ga halen, tog geinig filpje :)

Geplaatst:

Ik wet neit of het zeker is, maar als hij niet naar de pc komt, vind ik het wel erg jammer, vind de liedjes van Phil erg mooi, dus had hem graag ingame willen zien :)

Geplaatst:

Ja ik zag hem ook vanmiddag,

ik denk dat Phil Collins misschien wel een klein rolletje zal gaan spelen in VCS.

Niet alleen omdat je hem ziet optreden in het filmpje, maar ook omdat Vic zegt:'

'Phil says you guys might have some work for me'

Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd en bedoelt hij Phil Cassidy :bonk:

Geplaatst:

Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd en bedoelt hij Phil Cassidy

Ik geloof dat er hier over Phil Cassidy gaat. Hij en Vic gaan voor veel problemen zorgen :D

Zelf denk ik dat Phil Collins ergens een rol zal krijgen in de story mode. Anders gebruiken ze hem enkel voor de liedjes ;)

Maar man, Vice City en Phil Collins...

Dat past als een appel bij een boom. :puh:

Geplaatst:

Weet er mischien iemand een site waar je alle info kunt vinden over VCS zo'n gamemagazine dan op een site hier vind je ZAT info hoor;) alleen ben even benieuwd waar jullie dat soort informatie vandaan hebben

Geplaatst:
Weet er mischien iemand een site waar je alle info kunt vinden over VCS zo'n gamemagazine dan op een site hier vind je ZAT info hoor;) alleen ben even benieuwd waar jullie dat soort informatie vandaan hebben

Als nieuwsreporter samen met SummerBase van The latest news from Vice City Stories kan ik je alleen vertellen dat we niet alleen achter de nieuwsfeiten aanlopen (of zal ik beter kunnen zeggen 'rennen'?), maar we laten ook de nieuwsfeiten achter ons aan lopen. ;)

Geplaatst:

Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd en bedoelt hij Phil Cassidy

Zelf denk ik dat Phil Collins ergens een rol zal krijgen in de story mode. Anders gebruiken ze hem enkel voor de liedjes ;)

Phil Collins zal mischien een rol gaan spelen in de Story Line maar dit is nog niet bevestigd. Wel is bekend gemaakt dat Phil Collins bespeelbaar is in multiplayer als character , ik neem aan dat hij net zoiets gaat worden als bijvoorbeeld Misty in GTA3. Dit nieuws over multiplayer met Phil Collins heb ik gelezen in ´The lastest news from Vice City Stories´ hier kan je het nog wat uitgebreider lezen.

Geplaatst:

:duh: mensen zeg,

ik wacht hier tot 3 november dan komt hij pas bij ons in de winkel :duh:

zoow saai om te wachten

maar het is de moeite waard!!! :D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...