Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik geloof dat dat niet mogelijk is, maar ik heb dan ook niet super veel verstand daarvan.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:
Ik geloof dat dat niet mogelijk is, maar ik heb dan ook niet super veel verstand daarvan.

Oh okee. Toch bedankt :Y Weet iemand trouwens waar je voor niet al te veel geld een LCD Scherm kan bemachtigen? Ik doe het nu met me laptop en me desktop scherm :schater: En ik ga vannavond me desktop aansluiten,

Geplaatst:

Als je beeldschermdrivers het toelaten kan je instellen dat je bureaublad over twee schermen geplaatst word. Volgens mij zou dan ook je taakbalk moeten doorlopen.

Goedkope LCD's zijn er te kust en te keur, ik dacht nog een 19" breedbeeld in de MediaMarkt folder gezien te hebben voor minder dan 100 euro. Normaal 3:4 beeldscherm is wat moeilijker te vinden, 17" of kleiner zou ik niet doen, zijn niets goedkoper en veel kleiner.

Geplaatst:

bij komplett.nl kost de Samsung T220, 22 inch breedbeeld TFT/LCD nog maar ~180 euro ofzo zag ik pas op ander forum :).

Tevens kun je gewoon dualscreen gebruiken en verschillende instellingen gebruiken, goed programma hiervoor is Ultramon, gebruik het zelf ook en ik heb een Samsung T200 en een Philips 107E 17" CRT. Je kunt verschillende dingen instellen, startbalk clonen op andere beeldscherm, startbalk doortrekken, alleen startbalk op je "hoofd" scherm en ga zo maar door.

Geplaatst:
Vraagjes: Wat is er nou het beste? Nvidea 8600 of 9600? :? Bedankt! :)

De 9600. De klasse is gelijk(6 klasse is medium) maar de serie van de 9600 is hoger(9 serie).

Geplaatst:
Vraagjes: Wat is er nou het beste? Nvidea 8600 of 9600? :? Bedankt! :)

De 9600GT is een overklokte 8800GS.

de 8600GT is tegenwoordig een 9500GT.

Geplaatst:

Ik heb tegenwoordig een Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40 GHz, en ik ben er ook redelijk tevreden van. Maar in Grand Theft Auto IV is de processor(snelheid) redelijk belangrijk, en dus daarom zou ik deze processor graag overclocken. Ik heb totaal geen idee hoe dit precies moet, en wat de gevaren ervan zijn, dus kan iemand me eens in het kort uitleggen hoe dit moet, wat de gevaren ervan zijn en of het wel de moeite is?

Geplaatst:
Ik heb tegenwoordig een Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40 GHz, en ik ben er ook redelijk tevreden van. Maar in Grand Theft Auto IV is de processor(snelheid) redelijk belangrijk, en dus daarom zou ik deze processor graag overclocken. Ik heb totaal geen idee hoe dit precies moet, en wat de gevaren ervan zijn, dus kan iemand me eens in het kort uitleggen hoe dit moet, wat de gevaren ervan zijn en of het wel de moeite is?

Allereerst zal ik beginnen met een aftermarket CPU heatsink te kopen.

De Arctic Freezer 7 Pro is een goede om mee te overklokken

Geplaatst:

Zoek op internet voor guides, dit is er een van: http://www.hardware.info/articles/amdnY2pv...klok_tutorial/5 ja idd voor c2d maar werkt bijna hetzelfde als quadcores en dus een aardige uitleg, lees er gewoon een aantal van en dan kun je aan de slag, met bovengenoemde koeler kom je goedkoop al redelijk ver, zon 20% overclock ofzo, wil je echt verder gaan naar de 3.0ghz/3.6ghz voor een flinke overclock zul je toch wat meer centjes neer moeten tellen voor een degelijke CPU koeler.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er een hardeschijf lezer voor de NTFS harddisk.

Ik bedoel zoiets N.jpg

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Is er een hardeschijf lezer voor de NTFS harddisk.

Ik bedoel zoiets

[afbeelding]

Alvast bedankt.

NTFS is de manier van formatteren, en geen type harde schijf. je bedoeld ofwel een SATA ofwel een IDE harde schijf. Voor beide heb je externe behuizingen, waardoor het een externe harde schijf wordt, maar zo'n ding als op dat plaatje zag ik nog nooit eerder.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...