Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Als je weet dat er 2 vesies zijn, weet je ook dat de GTS minder is dan de GT. Maar de G80 zal ongetwijfeld wat minder opbrengen dan de ?G92? (weet het niet zeker). Maar de 640 MB versie is volgens mij nog G80, net als mijn 320.

G80 is slechter als de 8800GT, de G92 is beter als de 8800GT.

Kun je trouwens zo checken met GPU-z

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

tja kwestie van benchmarks opzoeken en kijken welke de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft rond jou budget, dus wordt vergelijken tussen hd4870/gtx260/hd4890.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, Het blijkt uit deze review dat de GTX260 de HD48701G eruit racet bij COD5, Farcry2 en Fallout3. Dus de HD48701G valt al af. Nu ga ik een review zoeken van een HD4890 VS gtx260.

EDIT: Het blijkt uit deze review dat de GTX260 het aflegt tegen de HD4890 en de GTX275.

EDIT2: Fout getypt, De GTX260 wint het wel van de HD 4890 maar niet van de GTX275.

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

zou op tom's hardware kijken, krijg je echt de beste benchmarks die er zijn, zijn ook altijd sites tussen van fanboys waar dus geen zak van klopt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Straks ga ik een XFX GTX 260 halen :dans: En gaat mijn oude 8800GTS'je in de verkoop.

@Sprunk, Wil jij nog een tweede kaart voor SLI?

SLi is shit, ik heb nu 2 8800GT's in SLi en de ondersteuning is matig. Kan je veel beter een dual GPU kaart kopen. Daarnaast is het het verstandigste als je 2 dezelfde kaarten neemt en niet 2 met een verschillende geheugen grootte, anders kan dat voor problemen zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Straks ga ik een XFX GTX 260 halen :dans: En gaat mijn oude 8800GTS'je in de verkoop.

@Sprunk, Wil jij nog een tweede kaart voor SLI?

Haha, nee. Mijn 8800GTS vliegt er binnenkort ook uit, en haal ik een HD4850 voor terug. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej guys,

ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb een Intel Core 2 Duo van 1.73 GhZ in mijn laptop zitten.

Informatie:

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core2 CPU T5300 @ 1.73GHz

- Kloksnelheid: 1729 MHz

- Socket: N/A

Info gevonden op internet:

64 Bits = Ja.

Chipsettype = Mobile Intel 945GM Express

Multi-Core technologie = Dual-Core

Processor = Intel Core 2 Duo T5300 / 1.73 GHz

Processor functies = Enhanced SpeedStep technology

Snelheid gegevensbus = 533 MHz

Oke guys, ik converteer vaak films voor op mijn PSP te bekijken. Tijdens dit proces draait mijn processor van mijn Sony Vaio vaak op 100 procent en zit ie maximaal aan 70 graden te draaien(thanks to Notebook Hardware Control, Software Handleiding ; Nemean en Flitskikker). De HD temperatuur(ik denk van de gehele laptop, bij Notebook Hardware Control staat er niet bij wat dit is) bedraagt tijdens dit proces ongeveer 38 gradenebook Hardware Control staat er niet bij wat dit is).

Is dit schadelijk voor mijn processor en/of laptop? Ik hoop van niet..

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben.

Groetjes,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

tja laptops kunnen nu eenmaal heethoofden zijn, vooral met 100% load dan is 70 graden geeneens zo gek, zolang het niet iets wat je echt dagen aan hebt staan zal het geen problemen gaan geven, wat je eventueel kunt doen is de gaten voor koeling uitzuigen zodat er eventuele stof wordt verwijdert en je misschien een paar graadjes minder hebt maar opzicht voor een laptop vind ik 70 graden full load best netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...